VW ukázal koncept elektrické dodávky. Na jedno nabití ujede až 550 km

12 komentářů

JirkaK
21. září • 12:50

Já bych ke konceptu elektrické dodávky tolik kritický nebyl.
Elektrické užitkáče všeobecně, které přes den budou jezdit a v noci se nabíjet někde na firemním dvorku mi jako jediné dávají smysl.
Problém je jen v tom, že VW už za posledních deset - patnáct let nedokáže vyrobit natolik spolehlivé auto, aby mohlo sloužit jako užitkové. A tak tenhle segment prakticky opustil, stejně jako Škoda. A tak je otázka, jestli dodávku od VW nebo pikap od Škody bude ještě někdy někdo chtít.

Vuek
20. září • 20:28

Budoucnost Velkoevropského společenství uhlí a oceli (známého též pod zkráceným názvem "EU"), je již přesně narýsována. Náplň života každého z nás, počínaje rokem 2025, bude v horečném popojíždění elektromobilem od nabíječky k nabíječce. To ostatní už nějak dopadne. No není to parádní vyhlídka???

Kuk Vykuk
21. září • 0:10

Je bacha na blackouty, tvoje stará si nebude mít kde dobít robertka a hupsne na tebe ;-):-D

Zelí
20. září • 14:47

Tohle je další z řady ...co by bylo, kdyby bylo....
Sliby se slibují, blázni se radují.
Na 1 milión elektroaut, což je pro vw zhruba 10% jejich produkce(jak říkají katolíci desátek), při počtu 5-10 tisíc kusů v jednom autě, potřebují 5 až 10 miliard kusů článků 18650.
Kde to chtějí vzít ????
Až ukážou továrnu na články a pokrytou surovinovou bilanci na lithium a kobalt, tak tomu začnu věřit.
Jinak to je na úrovni Reaganových hvězdných válek. Velké bombastické ho*no.

Ef.
20. září • 17:43

V mém okolí vím jen o jedné jediné nabíjecí stanici na elektromobil. Na jeden, jakmile jsou dva, má ten druhý smůlu a tři už jsou totální katastrofa. Teď si představte, že jste poslední v řadě, baterka na nule, k jiné nabíječce nedojedete, před vámi 9 aut... Ono to není, jako když se sjede 10-20 aut u benzinky, kde každý stráví sotva 5 min i s placením a kafem a rohlíkem v párku (nebo opačně, dle výrobce :o)) a za chvilku už zase pelášíte pryč.
Dojezd 500km (nebo jakýkoliv deklarovaný) je u elektromobilu vždy jen teoretický maximální, stačí trochu víc zrychlit, pustit stěrače, klimu, rádio, světla, nebo je zrovna chladnější počasí a máte dojezd těžce pod 100km, honem vypínáte co se dá a tlačíte auto očima k nabíječce. Jenže to pak opravdu není ježdění, to je jen na blbnutí.

eLzyx
21. září • 14:42

v mém okolí vím o několika nabíjecích stanicích v mém okolí. Zásuvka v mé garáži u baráku, zásuvka v mé garáži na druhé straně města. V okruhu 30km od mého města je pak 12 veřejných nabíjecích stanic. Myslím, že bych neměl problém ...

bzzz
21. září • 15:53

+ nakupni centra, verejne/spravni budovy, rekreacni centra...

eLzyx
21. září • 15:59

+ i zaměstnavatelé začínají stavět nabíjecí stanice pro své zaměstnance. A to nejen pro "límečky", ale i pro "dělníky".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hloupej Honza
25. září • 8:25

Běžní zaměstnanci neparkují na pozemku zaměstnavatele, protože pojištění. Nabíječka bude jen pro služební vozy .

Zelí
22. září • 10:46

Takhle si to hasíš ve své tesle s, jedeš na funus. Vyjels včas, ale ve městě byla štau a ztratils nějaký čas. Musíš to po dálnici trochu solit a vidíš, že dojezd je náhle podezřele malý. Koukneš na mapu a hledáš nejbližší nabíječku. Je to na hranici tvého dojezdu. Všechno zbytečné vypneš a ploužíš se k ní. Stresem máš puls na 150. Dojedeš tam a máš štěstí u nabíječky jsi druhý v řadě a auto před tebou má rychlonabíjení. Počkáš půl hodiny a můžeš nabíjet. Byla to klika za hodinu máš problém s nabíjením vyřešen a s aku na 80% můžeš pokračovat v jízdě. Na pohřeb jsi dojel v okamžiku, kdy už všichni vychází z kremáku..... svou elektrokárou tím nikoho neoslníš a jediný důvod proč sis to kupoval je v trapu a vypadáš jako idiot.

Ben
20. září • 12:22

Možná to dopadne o něco lépe než jejich výroba aut na fosilní paliva.

bzzz
20. září • 13:36

Kdyby nezdimali na krev TDI, tak uz elektricky/hybridni van nebo brouk mohli byt na trhu.

Doporučujeme

Články odjinud