VW ukázal koncept elektrické dodávky. Na jedno nabití ujede až 550 km

Ben  |  20. 09. 2018 12:22

Možná to dopadne o něco lépe než jejich výroba aut na fosilní paliva.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 09. 2018 13:36

Kdyby nezdimali na krev TDI, tak uz elektricky/hybridni van nebo brouk mohli byt na trhu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 09. 2018 14:47

Tohle je další z řady ...co by bylo, kdyby bylo....
Sliby se slibují, blázni se radují.
Na 1 milión elektroaut, což je pro vw zhruba 10% jejich produkce(jak říkají katolíci desátek), při počtu 5-10 tisíc kusů v jednom autě, potřebují 5 až 10 miliard kusů článků 18650.
Kde to chtějí vzít ????
Až ukážou továrnu na články a pokrytou surovinovou bilanci na lithium a kobalt, tak tomu začnu věřit.
Jinak to je na úrovni Reaganových hvězdných válek. Velké bombastické ho*no.

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  20. 09. 2018 17:43

V mém okolí vím jen o jedné jediné nabíjecí stanici na elektromobil. Na jeden, jakmile jsou dva, má ten druhý smůlu a tři už jsou totální katastrofa. Teď si představte, že jste poslední v řadě, baterka na nule, k jiné nabíječce nedojedete, před vámi 9 aut... Ono to není, jako když se sjede 10-20 aut u benzinky, kde každý stráví sotva 5 min i s placením a kafem a rohlíkem v párku (nebo opačně, dle výrobce :o)) a za chvilku už zase pelášíte pryč.
Dojezd 500km (nebo jakýkoliv deklarovaný) je u elektromobilu vždy jen teoretický maximální, stačí trochu víc zrychlit, pustit stěrače, klimu, rádio, světla, nebo je zrovna chladnější počasí a máte dojezd těžce pod 100km, honem vypínáte co se dá a tlačíte auto očima k nabíječce. Jenže to pak opravdu není ježdění, to je jen na blbnutí.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  21. 09. 2018 14:42

v mém okolí vím o několika nabíjecích stanicích v mém okolí. Zásuvka v mé garáži u baráku, zásuvka v mé garáži na druhé straně města. V okruhu 30km od mého města je pak 12 veřejných nabíjecích stanic. Myslím, že bych neměl problém ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 09. 2018 15:53

+ nakupni centra, verejne/spravni budovy, rekreacni centra...

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  21. 09. 2018 15:59

+ i zaměstnavatelé začínají stavět nabíjecí stanice pro své zaměstnance. A to nejen pro "límečky", ale i pro "dělníky".

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 09. 2018 10:46

Takhle si to hasíš ve své tesle s, jedeš na funus. Vyjels včas, ale ve městě byla štau a ztratils nějaký čas. Musíš to po dálnici trochu solit a vidíš, že dojezd je náhle podezřele malý. Koukneš na mapu a hledáš nejbližší nabíječku. Je to na hranici tvého dojezdu. Všechno zbytečné vypneš a ploužíš se k ní. Stresem máš puls na 150. Dojedeš tam a máš štěstí u nabíječky jsi druhý v řadě a auto před tebou má rychlonabíjení. Počkáš půl hodiny a můžeš nabíjet. Byla to klika za hodinu máš problém s nabíjením vyřešen a s aku na 80% můžeš pokračovat v jízdě. Na pohřeb jsi dojel v okamžiku, kdy už všichni vychází z kremáku..... svou elektrokárou tím nikoho neoslníš a jediný důvod proč sis to kupoval je v trapu a vypadáš jako idiot.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  25. 09. 2018 08:25

Běžní zaměstnanci neparkují na pozemku zaměstnavatele, protože pojištění. Nabíječka bude jen pro služební vozy .

Odpovědět  |   | 
Vuek  |  20. 09. 2018 20:28

Budoucnost Velkoevropského společenství uhlí a oceli (známého též pod zkráceným názvem "EU"), je již přesně narýsována. Náplň života každého z nás, počínaje rokem 2025, bude v horečném popojíždění elektromobilem od nabíječky k nabíječce. To ostatní už nějak dopadne. No není to parádní vyhlídka???

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 09. 2018 00:10

Je bacha na blackouty, tvoje stará si nebude mít kde dobít robertka a hupsne na tebe

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  21. 09. 2018 12:50

Já bych ke konceptu elektrické dodávky tolik kritický nebyl.
Elektrické užitkáče všeobecně, které přes den budou jezdit a v noci se nabíjet někde na firemním dvorku mi jako jediné dávají smysl.
Problém je jen v tom, že VW už za posledních deset - patnáct let nedokáže vyrobit natolik spolehlivé auto, aby mohlo sloužit jako užitkové. A tak tenhle segment prakticky opustil, stejně jako Škoda. A tak je otázka, jestli dodávku od VW nebo pikap od Škody bude ještě někdy někdo chtít.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A