VW ukázal koncept elektrické dodávky. Na jedno nabití ujede až 550 km

Ben  |  20. 09. 2018 12:22

Možná to dopadne o něco lépe než jejich výroba aut na fosilní paliva.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 09. 2018 13:36

Kdyby nezdimali na krev TDI, tak uz elektricky/hybridni van nebo brouk mohli byt na trhu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 09. 2018 14:47

Tohle je další z řady ...co by bylo, kdyby bylo....
Sliby se slibují, blázni se radují.
Na 1 milión elektroaut, což je pro vw zhruba 10% jejich produkce(jak říkají katolíci desátek), při počtu 5-10 tisíc kusů v jednom autě, potřebují 5 až 10 miliard kusů článků 18650.
Kde to chtějí vzít ????
Až ukážou továrnu na články a pokrytou surovinovou bilanci na lithium a kobalt, tak tomu začnu věřit.
Jinak to je na úrovni Reaganových hvězdných válek. Velké bombastické ho*no.

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  20. 09. 2018 17:43

V mém okolí vím jen o jedné jediné nabíjecí stanici na elektromobil. Na jeden, jakmile jsou dva, má ten druhý smůlu a tři už jsou totální katastrofa. Teď si představte, že jste poslední v řadě, baterka na nule, k jiné nabíječce nedojedete, před vámi 9 aut... Ono to není, jako když se sjede 10-20 aut u benzinky, kde každý stráví sotva 5 min i s placením a kafem a rohlíkem v párku (nebo opačně, dle výrobce :o)) a za chvilku už zase pelášíte pryč.
Dojezd 500km (nebo jakýkoliv deklarovaný) je u elektromobilu vždy jen teoretický maximální, stačí trochu víc zrychlit, pustit stěrače, klimu, rádio, světla, nebo je zrovna chladnější počasí a máte dojezd těžce pod 100km, honem vypínáte co se dá a tlačíte auto očima k nabíječce. Jenže to pak opravdu není ježdění, to je jen na blbnutí.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  21. 09. 2018 14:42

v mém okolí vím o několika nabíjecích stanicích v mém okolí. Zásuvka v mé garáži u baráku, zásuvka v mé garáži na druhé straně města. V okruhu 30km od mého města je pak 12 veřejných nabíjecích stanic. Myslím, že bych neměl problém ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 09. 2018 15:53

+ nakupni centra, verejne/spravni budovy, rekreacni centra...

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  21. 09. 2018 15:59

+ i zaměstnavatelé začínají stavět nabíjecí stanice pro své zaměstnance. A to nejen pro "límečky", ale i pro "dělníky".

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 09. 2018 10:46

Takhle si to hasíš ve své tesle s, jedeš na funus. Vyjels včas, ale ve městě byla štau a ztratils nějaký čas. Musíš to po dálnici trochu solit a vidíš, že dojezd je náhle podezřele malý. Koukneš na mapu a hledáš nejbližší nabíječku. Je to na hranici tvého dojezdu. Všechno zbytečné vypneš a ploužíš se k ní. Stresem máš puls na 150. Dojedeš tam a máš štěstí u nabíječky jsi druhý v řadě a auto před tebou má rychlonabíjení. Počkáš půl hodiny a můžeš nabíjet. Byla to klika za hodinu máš problém s nabíjením vyřešen a s aku na 80% můžeš pokračovat v jízdě. Na pohřeb jsi dojel v okamžiku, kdy už všichni vychází z kremáku..... svou elektrokárou tím nikoho neoslníš a jediný důvod proč sis to kupoval je v trapu a vypadáš jako idiot.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  25. 09. 2018 08:25

Běžní zaměstnanci neparkují na pozemku zaměstnavatele, protože pojištění. Nabíječka bude jen pro služební vozy .

Odpovědět  |   | 
Vuek  |  20. 09. 2018 20:28

Budoucnost Velkoevropského společenství uhlí a oceli (známého též pod zkráceným názvem "EU"), je již přesně narýsována. Náplň života každého z nás, počínaje rokem 2025, bude v horečném popojíždění elektromobilem od nabíječky k nabíječce. To ostatní už nějak dopadne. No není to parádní vyhlídka???

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 09. 2018 00:10

Je bacha na blackouty, tvoje stará si nebude mít kde dobít robertka a hupsne na tebe

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  21. 09. 2018 12:50

Já bych ke konceptu elektrické dodávky tolik kritický nebyl.
Elektrické užitkáče všeobecně, které přes den budou jezdit a v noci se nabíjet někde na firemním dvorku mi jako jediné dávají smysl.
Problém je jen v tom, že VW už za posledních deset - patnáct let nedokáže vyrobit natolik spolehlivé auto, aby mohlo sloužit jako užitkové. A tak tenhle segment prakticky opustil, stejně jako Škoda. A tak je otázka, jestli dodávku od VW nebo pikap od Škody bude ještě někdy někdo chtít.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A