Nový VW Mutlivan T7 poprvé naživo: Bude boží! Na něco si ale budete zvykat

16 komentářů

R
8. září • 17:26

Bude to 4x4?

Fero
8. září • 20:19

Mala by prísť verzia 4x4 - vzadu bude elektromotor. Takže iba PHEV.
A ešte príde TDI cca 147kW.Stará T6.1 sa bude vyrábať ešte pár rokov, kým nepríde náhrada na základe spolupráce s Fordom.
Ale T6.1 sa bude dať objednať iba vo verzii 4x4/DSG/150kW. Už teraz sa nedá objednať do výroby nič iné.

Jednabedna
8. září • 19:03

to musíte počkat na ID.Buzz 2022

Kankunen
8. září • 5:53

Mercedes V děkuje za ty motory.

Jan Taraba
8. září • 8:21

přesně

Max
7. září • 21:09

Tohle je trochu schyza…auto, ktery by lidi chteli nabidne motory s vykonem jako pred dvaceti lety a pouze jednim dieselem. Pritom elektro alternativa neni. Tohle vypada jako by ani nechteli, aby se to dobre prodavalo…

jogurt
8. září • 8:45

S tímhle výběrem motorů se to ani dobře prodávat nemůže. Benzínové dvoulitry v takto velkém a těžkém autě sežerou i trávu v příkopě, 150k diesel je výsměch, s tím to nikdo soudný nekoupí.
Takže pro městské jezdce, což je menšinová klientela, dejme tomu nesmysl jménem PHEV (i když vážně pochybuji, že by se našel blázen, který koupí auto s rychlostí nabíjení 8km/h a dojezdem 25km).
No a pro dálkové přesuny, což je naopak většinová klientela Multivanu, je tu Mercedes V Klasse .:-D

alois
7. září • 19:16

čekal jsem že to zabijou už když se zrušil sharan ....

Pikus
8. září • 10:20

Na to, ze to byl leader segmentu teda nic moc. Zakaznici si nejspise do ted nekupovali silnou naftu, protoze nebylo elektro.Takhle tomu vyprasi prodeje treba i Staria od Hyundai. V MB by se asi smali - kdyby meli chipy.

Jednabedna
7. září • 20:05

Sharan není mrtev a stále se vyrábí. Naneštěstí pouze s 1,4TSI.
Multivan s jediným poddimenzovaným dieselem 110kW je samozřejmě nesmysl.

OnlyTruth
8. září • 13:45

jednoducha propaganda "super hybridu" .. kolko eHbridov by kupili keby to malo kombinovane 110kw a 2.0 diesel by mal 160 kw?? :-D :-D :-D ... jasne, ze umelo ukazuju ake je super mat hybrid/elektriku :-D

Jednabedna
8. září • 14:29

No tak to asi bude, ale přesto..... kolik lidí je natolik pošahaných, že koupí T7 PHEV s motůrkem 1.4, pidibaterií, poddimenzovanou palubní nabíječkou a téměř bez schopnosti efektivní rekuperace?
Nasekají pár desítek demo vozidel pro evropské novináře a než ti stačí napsat co je to za nesmyslnou konfiguraci, rozprodají je s třetinovou slevou přes vybrané prodejce. A tím T7 plug-in hybrid skončí.

tečka
8. září • 7:25

Není. Na tenhle typ auta bohatě stačí.

Kankunen
8. září • 7:57

Nopak, přešel jsem u takového auta ze 130 koní na 200. Auto teď jezdí s rezervou a ne furt plný plyn.

x12345678
8. září • 8:55

To je naprostá pravda, ono stačí srovnat T5 (128kW) a T6 (150kW), nebetyčný rozdíl.
A to ten pětiválec Pumpedüse měl proti stávajícímu čtyřválci 110kW ještě podstatně lepší průběh Nm.
Jenže ono to celé zapadá do současné zběsilosti rohodovacích procesů v koncernu VAG.
Pokud je záměr, aby absurdní konfigurace vozidel znamenaly pokles prodejů spalovacích verzí a růst prodejů elektrických, pak to dělají dobře. Tedy až na to, že těch elektrických nemají dostatek.
A samozřejmě potom zcela postrádá smysl vývoj T7 na platformě MQB, to jsou vyhozené peníze. Proč nezvolili rovnou MEB, to je ve hvězdách. A obávám se, že právě sršení hvězdných rojů je to jediné, co se v hlavách koncernových manažerů děje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Taraba
8. září • 13:26

Na tom je divné to, že jako dodávka se T6.1 bude vyrábět dál, patrně do samého fosilního konce a tady udělali na hlavu postaveného kočkopsa s názvem Multivan T7, byť jde o kompilát Sharanu s prvky Multivanu. Ve skutečnosti to není ani jedno, prostě něco mezi.
Kdyby bývali svěřili vývoj základu audi a postavili to na funkční a bezproblémové MLE elektrifikované verzi platformy MLB, která díky relativně vysokému počtu vyráběných e-tronů a příbuzností s řadou Q5 je na cestě k ekonomické návratnosti, vzniklo by robustní auto s jasnou budoucností, na které by později mohli postavit i levnější užitkáč s menší baterií a jednoduchým BMS. Což na MQB není a nikdy nebude možné.

Doporučujeme

Články odjinud