Bude to 4x4?
Mala by prísť verzia 4x4 - vzadu bude elektromotor. Takže iba PHEV.A ešte príde TDI cca 147kW.Stará T6.1 sa bude vyrábať ešte pár rokov, kým nepríde náhrada na základe spolupráce s Fordom.Ale T6.1 sa bude dať objednať iba vo verzii 4x4/DSG/150kW. Už teraz sa nedá objednať do výroby nič iné.
to musíte počkat na ID.Buzz 2022
Mercedes V děkuje za ty motory.
přesně
Tohle je trochu schyza…auto, ktery by lidi chteli nabidne motory s vykonem jako pred dvaceti lety a pouze jednim dieselem. Pritom elektro alternativa neni. Tohle vypada jako by ani nechteli, aby se to dobre prodavalo…
S tímhle výběrem motorů se to ani dobře prodávat nemůže. Benzínové dvoulitry v takto velkém a těžkém autě sežerou i trávu v příkopě, 150k diesel je výsměch, s tím to nikdo soudný nekoupí. Takže pro městské jezdce, což je menšinová klientela, dejme tomu nesmysl jménem PHEV (i když vážně pochybuji, že by se našel blázen, který koupí auto s rychlostí nabíjení 8km/h a dojezdem 25km). No a pro dálkové přesuny, což je naopak většinová klientela Multivanu, je tu Mercedes V Klasse .:-D
čekal jsem že to zabijou už když se zrušil sharan ....
Na to, ze to byl leader segmentu teda nic moc. Zakaznici si nejspise do ted nekupovali silnou naftu, protoze nebylo elektro.Takhle tomu vyprasi prodeje treba i Staria od Hyundai. V MB by se asi smali - kdyby meli chipy.
Sharan není mrtev a stále se vyrábí. Naneštěstí pouze s 1,4TSI.Multivan s jediným poddimenzovaným dieselem 110kW je samozřejmě nesmysl.
jednoducha propaganda "super hybridu" .. kolko eHbridov by kupili keby to malo kombinovane 110kw a 2.0 diesel by mal 160 kw?? :-D :-D :-D ... jasne, ze umelo ukazuju ake je super mat hybrid/elektriku :-D
No tak to asi bude, ale přesto..... kolik lidí je natolik pošahaných, že koupí T7 PHEV s motůrkem 1.4, pidibaterií, poddimenzovanou palubní nabíječkou a téměř bez schopnosti efektivní rekuperace?Nasekají pár desítek demo vozidel pro evropské novináře a než ti stačí napsat co je to za nesmyslnou konfiguraci, rozprodají je s třetinovou slevou přes vybrané prodejce. A tím T7 plug-in hybrid skončí.
Není. Na tenhle typ auta bohatě stačí.
Nopak, přešel jsem u takového auta ze 130 koní na 200. Auto teď jezdí s rezervou a ne furt plný plyn.
To je naprostá pravda, ono stačí srovnat T5 (128kW) a T6 (150kW), nebetyčný rozdíl.A to ten pětiválec Pumpedüse měl proti stávajícímu čtyřválci 110kW ještě podstatně lepší průběh Nm.Jenže ono to celé zapadá do současné zběsilosti rohodovacích procesů v koncernu VAG.Pokud je záměr, aby absurdní konfigurace vozidel znamenaly pokles prodejů spalovacích verzí a růst prodejů elektrických, pak to dělají dobře. Tedy až na to, že těch elektrických nemají dostatek.A samozřejmě potom zcela postrádá smysl vývoj T7 na platformě MQB, to jsou vyhozené peníze. Proč nezvolili rovnou MEB, to je ve hvězdách. A obávám se, že právě sršení hvězdných rojů je to jediné, co se v hlavách koncernových manažerů děje.
Na tom je divné to, že jako dodávka se T6.1 bude vyrábět dál, patrně do samého fosilního konce a tady udělali na hlavu postaveného kočkopsa s názvem Multivan T7, byť jde o kompilát Sharanu s prvky Multivanu. Ve skutečnosti to není ani jedno, prostě něco mezi.Kdyby bývali svěřili vývoj základu audi a postavili to na funkční a bezproblémové MLE elektrifikované verzi platformy MLB, která díky relativně vysokému počtu vyráběných e-tronů a příbuzností s řadou Q5 je na cestě k ekonomické návratnosti, vzniklo by robustní auto s jasnou budoucností, na které by později mohli postavit i levnější užitkáč s menší baterií a jednoduchým BMS. Což na MQB není a nikdy nebude možné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.