Nový Renault Megane E-Tech Electric je terno! Nebylo u něj k hnutí, nedivíme se

LOL2000  |  07. 09. 2021 11:51

Senzačně...

Megane, Ty jsi vážně senzační
bez Tebe svět není legrační,
s Tebou se mám pořád čemu smát,
prostě sedíš ke mně akorát.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 09. 2021 13:32

Dotoho elektricka propaganda! Terno s dojazdom 500km v idealnom prostredi! 350km s 90kou a na dialnici prejde aj rekordnych 200km !!! WAU! Do Chorvatska sa dostanete len po 5tich nabitiach !!! To je skvele ! A nezabudnite na zdrazenie elektriny ked vsetci prejdu na NAJEKOLOGICKEJSIU variantu aut!! Uz sa tesim ked budem moct ist ako cez detske ihrisko okolo panelakov s kablami vystrcenymi z okien. Alebo cakat pri nabijacich staniciach ked sa ponahlam na nejake stretnutie - ale co vsak si budem vedeit v modernom aute pozriet film (dakujem neprosim si, radsej si to pozriem doma pohodlne) ... NO KTO BY SA NETESIL NA BUDUCNOT MOBILITY?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 13:37

Jaká jsou nejvíce ekologická auta? Spalovací?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 09. 2021 13:39

jednoznacne nie su menej ekologicke ako elektricke .. jedinu vyhodu maju, ze nepustaju lokalne CO2 do ovzdusia... robia to miesto nich uholne elektrarne dalej mame super paradne jadrove elektrarne.. baterie tiez budeme zahrabavat .. no super teraz sa zmenila politika, ze do ovzdusia nemoze ist nic tak vsetko dame do zeme ? EU EKO politika je vtip.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 14:08

Tak zrovna od tebe bych s prominutím takovou sračku nečekal. Ano, spalováky jsou proti elektromobilům ekologické. Mají nižší emise. Dále, když vezmeš v úvahu těžbu a zpracování Lithia a konabaltu za otřesných enviromentálních a sociálních podmínek, nemožnosti recyklace baterií, jsou elektromobily doslova ekologickou katastrofou. A v příštích 30letech se to nezmění.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 14:39

Nemají nižší emise a jsou opravdu těžce neekologické. To je jedno, jestli je to ode mě nebo není. Mám rad pravdu a fakta a chce se mi vyvracet sračky, když vím, ze to jsou sračky.
S tím kobaltem mě to pobavilo.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 14:54

Je zajímavé, jak lidé podléhají trendům, aby žili pohodlněji. Po 48. byl každý komunista, po 89. každý odéesák, 2021 je v kurzu být přesvědčený elektromobilista.

Takže začíná doba nového Stealtha, Stealtha co předstírá ochranu životního prostředí, Stealtha co je ekologičtější, tedy lepší než ostatní. Víš, když si někdo koupí letadlo, jachtu a na rovinu řekne, že si to prostě chtěl koupit, protože z toho má radost, tak to beru. Beru elektromobilisty, kteří si to koupí, protože chtějí. Ale neberu pozéry, kteří si to koupí, tváří se jak zachránci země a ledních medvědů a přesvědčují ostatní o těch zoufalých blbostech. Já věřím (třeba špatně), že vývoj nových technologií bude tak rychlý, že za 50-70 let budou opravdu elektromobily ekologické což spalováky nikdy být nemohou. Ale toho se již nedožiji.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 15:19

Já tam necítím snahu o nějaké argumenty. Tvá snaha mě označit jako někoho podřadného nemá význam, protože nejsi schopen se dostat do mé mysli a ja nejsem schopen se dostat do tvé.
Sbírám data a fakta. Nemá to moc společného s nějakým přesvědčením. Ale pokud chceš urážet a vytvářet domněnky o mě, pokud myslíš, že mě znáš, pak si posluž.

Odpovědět  |   | 
Jára  |  07. 09. 2021 16:15

ty nejsi stealth šašku.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  08. 09. 2021 22:46

Ja bych zacal trebas tim, ze proti necelemu procentu generovani co2 vsemi automobily na svete, je vyroba elektriny a s tim spojeneho tepla na cca 50%. A to je pocitano ted, kdy na zacatku tohoto roku pocitili sekundy pred blackoutem v rakousku, svedsku a posleze na slovensku. Zachrana prisla v podobe uhelnych a naftovych elektraren. A k tomu nemci postupne ukoncuji jaderky pred koncem jejich zivotnosti a pritom se potykaji s obrovskymi vykyvy site diky solarum a vetrnikum, kvuli kterym se stavely obri prevodni transformatory na hranich s ceskem a jsou nasimi velkymi odberateli elektricke energie. Opravdu jeste veris tomu, ze je elektromobil jen v ramci sveho funkcniho zivota ekologicky?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 09. 2021 14:45

Vtipne je ako v tom majú miestni jasno.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 15:16

Nemají potřebu si něco zjišťovat. Žijí v bludech.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 15:22

No ono jaksi taksi, když vznikají studie za peníze levicových eko fanatiků, tak jak mohou vyjít, že? Seriozní studie, které jsou vyhotoveny institucemi, které neberou dotace na aktivity spojené s ekologií, ty jsou za jedno.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 09. 2021 15:24

Aha áno. Čo mi nepasuje to je podplatené. Aké jednoduché.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 15:34

Zase na obranu Aldy, ja ho chápu. On, stejně jako ostatní, nechce opustit komfortní zónu nějakého pevného náhledu na svět. Revolta a odmítání jasných argumentů jsou prostě pochopitelné.
Hlavně neopustit svou pravdu, byť je to jen iluze a stereotyp.
Vše se vyvíjí a hlavně v elektromobilech to jde šíleně rychle nahoru, ale naše představy jsou stále pevně zakotveny v čase před deseti až patnácti lety. Pak tady vidíš ty teorie o dojezdu, hořících autech nebo právě ekologické stopě.
Neopustit ani na okamžik teplé místo komfortu a pohody. Nové informace nebereme, vše je podplacené.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 15:45

Víš co, tak mi se prosím hoď link na seriozní studii, která říká, že jsou elektromobily více ekologické než spalováky. Ber v potaz průměrný energetický mix v EU (ne jen Norsko), do toho bude studie zmiňovat výrobu baterií a nějakým způsobem zmíní nemožnost její recyklace. Oháníš se, že máš fakta, můžeš to sem hodit třeba i zítra. Pak se ti klidně omluvím. Říkám, že taková seriózní studie neexistuje. Jsou jen cinknuté, které nezohledňují kompletní stav, jen si vyzobou co jim vyhovuje. Jistě, že bych měl radost, kdyby elektro skutečně byly šetrnější k planetě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 16:22

Víš co je sranda? Že já nebojuju za elektromobily. Miluji je, stejně jako miluji spalovací auta. Slabí a nesebevědomí lidé si vždycky musí tvořit nepřítele, pomáhá jim to žít. Boj je doménou těchto lidí, nikdy nezasednou ke stolu, nikdy neposlouchají, vždy si tvrdě stojí za svým.
Takže tady je studie (jedna s jedenácti dalších, které pečlivě čtu řádek po řádku).
Je bohužel pro EV auta z roku 2015, ale dává určitou představu:

https://www.adlittle.de/sites/default/files/viewp... ...

Všechny studie mohou být cinknuté, pochopitelně. To nemohu já, ani ty vědět. Jen je třeba mít oči otevřené, ne urážet a zesměšňovat.

BTW: Tesla umí recyklovat nyní 92% baterie a do konce roku 2022 to bude až 96%. Náš energetický mix je z 47% závislý na uhlí, ale emise z uhelných elektráren jsou rok od roku nižší (výsledek další studie) a lidem v oblastech, kde se tyto elektrárny vyskytují se prostě žije lépe a čistěji. To je fakt...

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 16:35

Dobrá, pak přečtu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 15:26

Takže třeba kobalt… ten se v bateriích téměř nepoužívá a v moderním elektromobilu ho najdeš maximálně z 5%.
Zato se používá pro části spalovacích aut a ona asi ani ta těžba zlata a platiny, její rafinace pro spalovaky není úplně prochazka růžovým ekologickým sadem.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 15:39

Ano, 5% je 27kg kobaltu v jedné baterii Tesly. V Kongu to rubají malé děti za dolar na den. V současnosti je stále těženo kolem 75tis tun kobaltu ročně pro baterie do elektromobilů což je 60% celosvětové těžby. Úplně zbytečně, když máme ekologickou alternativu v podobě moderních spalováků. A máme tu ještě Lithium. To je také lahůdka.javascript:__doPostBack('ctl04$892_1029$ctl00$btnSave','')

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 09. 2021 16:10

Hovorí ti niečo napr. LFP bateria v M3 SR+ ?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 16:12

Mohu odpovědět za Aldu? Ne, nehovorí... Spalovací auta jsou ekologická, pracuju v podzemních garážích na myčce a ve vánočním shonu velmi rád čichám ty tisíce aut ve frontách na výjezd... :)

Odpovědět  |   | 
Alda  |  07. 09. 2021 16:23

Odkaz vede na obrázek, jsi tam zřejmě ty:

https://www.bing.com/images/search...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 17:01

To těžko, já netvrdím, že elektromobily jsou ekologické. Nebo jsem něco takového napsal?
Ano, cítím se "dirty" v SQ7, to máš pravdu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 16:16

Tu Teslu jsi zrovna netrefil. Stejně jako práci dětí v Kongu. Těžba se už dávno právě z etických i politických důvodů přesouvá do Kanady a Austrálie.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 09. 2021 18:57

Nehledě na to, že v nových bateriích 4680 už kobalt není žádný, takže ty děti v Kongu asi umřou hlady...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 09. 2021 15:49

Ale k elektroautům nepotřebuješ jen kobalt, ale i další vzácné kovy, či mnoho těch nevzácných, ovšem zase se s celé pojebané EU nevyskytujících, třeba mědi! Takže se staneme silně závislí na Rusku a Číně, ten první stát měď těží a ten druhý ovládá světové náleziště mědi. To samé platí i o hliníku! Bohužel většina zelených bezmozků je vzdělaná v hloupých oborech a nemají vůbec tušáka jaké konsekvence svou fašistickou politikou jediného "správného " názoru uplatňují!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 09. 2021 15:56

Kontrolná otázka. Ropu, zemný plyn mame odkiaľ?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 09. 2021 18:25

tak ropu a zemní plyn máme z Ruska, USA, SA, Kuvajtu, Iráku, Norska, dokonce i z Venezuely, pokud to bude nutné, vidíte tam snad vyjma Ruska stát, který chce EU a jjejí politický systém zničit, jako u Číny a Ruska? To jsou ty konsekvence, které vám nedocházejí!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 18:50

Pokud nechceš být závislý na Číně a Rusku, musíš jistě začít sám u sebe. Prostě nepoužívat technologie, výrobky a služby, které tyto země nabízejí. Půjde to těžko, ale sám se staneš na těchto dvou zemích nezávislý.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  07. 09. 2021 19:01

A aj reálne? Venezuela má embargo, z USA sa v podstate žiadna ropa nevyváža a dlho ani nemohla. Čisto kvôli jej vysokej spotrebe.

EU a zvyšok sveta su závisle na Araboch a Rusoch.
Lenže to diskutujúcich tu nikdy predtým nezaujímalo. Samozrejme až pri EV sa dovzdelávajú a vyťahujú podobne argumenty. Je to komické.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 20:40

Taky to tak vidím, spálené gumy a vytočené R6 v nových nebo ojetých BMW, tady to žilo... Teď se každý stará o planetu a ekologii... Proč? Protože se to musí vytáhnout, aby se ostatním ukázalo, že "já jsem proti zelené propagandě"...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 16:14

Ke každému autu potřebuješ kovy, hliník bych už vůbec nevytahoval. Co se týče nalezišť zlata a platiny, tak Rusko bude hrát taky asi první maximálně druhé housle. V EU se na silnicích pohybuje cca 19 tisíc tun zlata ve spalovacích autech. Mimochodem, rafinace zlata je taky dost drsná k přírodě, především z hlediska spotřeby pitné vody (to nemluvím o spotřebě elektřiny a vody při rafinaci ropy).

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 09. 2021 18:29

To snad není možné, kolik mědi, základního materiálu k výrobě elektromotoru potřebujete u spalováku?? Kolik kobaltu, kolik tantalu, cínu a dalšího. Nic z toho Evropa nemá!! Vzpamatujte se už z toho zeleného fanatismu! Rafinace ropy je drsná.... kurec, to se jdu podívat do Kralup a Litvínova!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 18:47

Zelený fanatismus je co? Snaha o záchranu této planety? Navrhuješ tedy jít cestou znečišťování a devastace, cestou drancování? Co děláš pro planetu ty konkrétně?
Jako tyto výrazy jsou naprosto šílené. Proste mnoha lidem uz není lhostejné, co se tady děje? Nebo je snad vše v nejlepším pořádku?
Každé nově vyrobené auto je ekologicky nesmyslné. To je jasné i malému dítěti. Já si myslím, ze je ale mnohem více ekologické vyrobit nový elektromobil (myslím ten moderní s poslední generací baterií) než vyrobit a provozovat spalovací auto v ekvivalentní třídě.
Je to jen můj názor a nemusíme se hned bavit o fanatismu. Protože ty jsi fanatik taky, akorát na druhé straně tvé pomyslné barikády.
Btw vůbec jsem nemluvil o měďi, spíše mi přišlo zábavné zmiňovat hliník. Ještě jednou, zlato a platina taky z velké části náleží Rusku, proč to v rámci objektivity nezmíníš?
Ale ještě něco, ano objednal jsem si jeden elektromobil a ještě jeden kus si budu objednávat. Kromě toho si ale chci koupit desetiválec z druhé ruky, protože spalovací auta proste miluju a líbí se mi jejich zvuk. Ale nesnesu demagogii a lži jen za účelem nějakého iluzorniho boje proti elektromobilum.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 09. 2021 19:41

stealth01: Zelený fanatismus je snaha o záchranu planety za každou cenu. Elektromobilita planetu nezachrání, vyměníme pouze jednu ekologickou katastrofu za jinou. Jak už jsem psal v jiné diskuzi, vystřízlivění některých bude v čase budoucím kolosální. Jsem zvědav, jestli si to potom ti dotyční přiznají. Zatím je to v rovině euforie. Nic proti, při nákupu přímotopů bylo taky hodně lidí v euforii. Výsledek známe, jedna slepá ulička za druhou a planeta pláče a pláče. My jsme stejně zvláštní druh. Když se podíváme na planetární ekosystém jako celek, na tu neuvěřitelnou souhru, tak je evidentní, že nejsme původní.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 09. 2021 20:38

Rozhodně netvrdím, že jakákoliv osobní doprava v čemkoliv přinese planetě úlevu. V tom naprosto souhlasím a euforii jsem hned v prvopočátku vyměnil za sbírání dat a informací, protože jsem nevěděl, jaké škody napáchá nákup dalšího auta, v tomto případě EV.
Nicméně, pokud chceme zachovat osobní dopravu lidí, tak se prostě musí vymyslet cesta. CNG nebo LPG? Ropné produkty? Nebo jezdit elektromobilem na vodík? Nebo jezdit tak, že si energii na pohon mohu vyrobit sám z obnovitelných zdrojů (anebo aspoň částečně sám)?
My individuální dopravu potřebujeme, nemůžeme všechny lidi přenést do té hromadné, protože by zkolaboval systém. A já osobně tvrdím, že nejmenší zlo je pohon na elektřinu, s absencí lokálních emisí, s rozumným mixem přijímané energie a se špičkovými akumulátory, které tu energii uchovávají. Vše by mělo být recyklovatelné. Vše je ale nutné dobře promyslet. Osobně tedy nejsem pro plošné zavedení elektromobilů, protože jejich cena není akceptovatelná pro mnoho lidí. V roce 2034 tedy začne obrovský tlak na to, aby se o rok později nespustila ta mašinérie zvaná EV zelená vlna. Jenže tehdy už bude pozdě, protože automobilky plánují v pětiletkách a technologicky už nebudou mít co nabídnout.
Já osobně jsem, a to je na závěr, ještě neviděl nikoho v euforii. Spíše ti lidé přemýšlejí sobecky a pro svoje potěšení a požitek z jízdy v EV. Nedělají to pro planetu, ale pro sebe. Já jsem asi jeden z nich, ale více o tom přemýšlím, než do něčeho jdu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 09. 2021 18:46

Taková drobnost, před časem jsem četl porovnání různých pohonů aut a bylo tam uvedeno kdy který typ pohonu ostatní překoná v ekologii a opačně, po kolik letech. Asi to úplně nenapíšu správně, ale elektromobil překonal spalovací auto po více než osmi letech a auto na CNG nepřekoná nikdy a na vodík také nikdy, tady je však podmínka vodík ze 100% obnovitelných zdrojů.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 09. 2021 18:50

A v Polsku nebude elektromobil ekologičtější, než ostatní pohony, v nejbližších asi 30 letech nikdy. To je ale spíše informace pro zasmání, nebo pro Poláky k pláči.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 09. 2021 22:05

ču....u zelený, já mám za sebou měsíc v lese a vysazení cca 1000 stromků, kdyby to udělal každý, tak ty lesy dokáži to CO 2 spotřebovat, kreténe! A na baráku mám solární kolektory, pokud vůbec víš, o co jde! Takže začni u sebe, vem montérky a jdi sadit stromky je to to nejlpší, co pro záchranu planety před skleníkovými plyny můžeš udělat, hlupáku!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 09. 2021 07:59

Anonymní internetový hrdina. Nevěřím ti ani slovo. Urážky si nech na osobní setkání, pokud najdeš odvahu mi to říct do očí.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  08. 09. 2021 22:58

Pro tebe je zelenejsi vyrobit elektromobil a jak jsi spravne dodal, ten nejnovejsi s nejnovejsi baterii. Tohle je totiz realne uvazovani stejne jako u mobilu. A tak, jako u mobilu jde cena velmi rychle dolu (mame tu preci lepsi a novejsi variantu), tak tu mame uz docela dost nabidek nejen prvnich “modernich” variant elektromobilu, ktere jsou v podstate neprodejne (baterie se uz nevyrabi nebo stoji vic jak nove auto). Vysledkem je to, ze auto si lide nehyckaji a nepouzivaji jako driv, ale maji tendenci obmenovat stejne jako mobily. Kdyz ted nebudu brat v uvahu vsechny dalsi ale, ktere nam do toho vstupuji, tak tu budeme mit stare “mobily” bez zdroje energie a snahu o vyrobu novych “ekologictejsich”. A k tomu postupne utahovani opasku spalovakum (doporucuji mrknout, jak to vypada v realu trebas v nizozemi). Misto novych euro 6d spalovaku tak budou ziveny stare a hromady “vybitych” elektromobilu. A vyrabet se budou dalsi. Ekologicky samozrejme. Tedy s vysokou spotrebou ropy (plasty apod). Tadaaa

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 57 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster