Nový Renault Megane E-Tech Electric je terno! Nebylo u něj k hnutí, nedivíme se

43 komentářů

OnlyTruth
7. září • 13:32

Dotoho elektricka propaganda! Terno s dojazdom 500km v idealnom prostredi! 350km s 90kou a na dialnici prejde aj rekordnych 200km !!! WAU! Do Chorvatska sa dostanete len po 5tich nabitiach !!! To je skvele ! A nezabudnite na zdrazenie elektriny ked vsetci prejdu na NAJEKOLOGICKEJSIU variantu aut!! Uz sa tesim ked budem moct ist ako cez detske ihrisko okolo panelakov s kablami vystrcenymi z okien. Alebo cakat pri nabijacich staniciach ked sa ponahlam na nejake stretnutie - ale co vsak si budem vedeit v modernom aute pozriet film (dakujem neprosim si, radsej si to pozriem doma pohodlne) ... NO KTO BY SA NETESIL NA BUDUCNOT MOBILITY? :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Martin
12. listopadu • 9:45

Jen hloupé řeči člověka, který nikdy elektromobil ani neřídil a očividně o tom nemá aní páru

stealth01
7. září • 13:37

Jaká jsou nejvíce ekologická auta? Spalovací? :-D

Alda
7. září • 14:08

Tak zrovna od tebe bych s prominutím takovou sračku nečekal. Ano, spalováky jsou proti elektromobilům ekologické. Mají nižší emise. Dále, když vezmeš v úvahu těžbu a zpracování Lithia a konabaltu za otřesných enviromentálních a sociálních podmínek, nemožnosti recyklace baterií, jsou elektromobily doslova ekologickou katastrofou. A v příštích 30letech se to nezmění.

Rembaz
7. září • 14:45

Vtipne je ako v tom majú miestni jasno.

stealth01
7. září • 15:16

Nemají potřebu si něco zjišťovat. Žijí v bludech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alda
7. září • 15:22

No ono jaksi taksi, když vznikají studie za peníze levicových eko fanatiků, tak jak mohou vyjít, že? Seriozní studie, které jsou vyhotoveny institucemi, které neberou dotace na aktivity spojené s ekologií, ty jsou za jedno.

stealth01
7. září • 15:26

Takže třeba kobalt… ten se v bateriích téměř nepoužívá a v moderním elektromobilu ho najdeš maximálně z 5%.
Zato se používá pro části spalovacích aut a ona asi ani ta těžba zlata a platiny, její rafinace pro spalovaky není úplně prochazka růžovým ekologickým sadem.

šofér
7. září • 15:49

Ale k elektroautům nepotřebuješ jen kobalt, ale i další vzácné kovy, či mnoho těch nevzácných, ovšem zase se s celé pojebané EU nevyskytujících, třeba mědi! Takže se staneme silně závislí na Rusku a Číně, ten první stát měď těží a ten druhý ovládá světové náleziště mědi. To samé platí i o hliníku! Bohužel většina zelených bezmozků je vzdělaná v hloupých oborech a nemají vůbec tušáka jaké konsekvence svou fašistickou politikou jediného "správného " názoru uplatňují!

stealth01
7. září • 16:14

Ke každému autu potřebuješ kovy, hliník bych už vůbec nevytahoval. Co se týče nalezišť zlata a platiny, tak Rusko bude hrát taky asi první maximálně druhé housle. V EU se na silnicích pohybuje cca 19 tisíc tun zlata ve spalovacích autech. Mimochodem, rafinace zlata je taky dost drsná k přírodě, především z hlediska spotřeby pitné vody (to nemluvím o spotřebě elektřiny a vody při rafinaci ropy).

šofér
7. září • 18:29

To snad není možné, kolik mědi, základního materiálu k výrobě elektromotoru potřebujete u spalováku?? Kolik kobaltu, kolik tantalu, cínu a dalšího. Nic z toho Evropa nemá!! Vzpamatujte se už z toho zeleného fanatismu! Rafinace ropy je drsná.... kurec, to se jdu podívat do Kralup a Litvínova!

stealth01
7. září • 18:47

Zelený fanatismus je co? Snaha o záchranu této planety? Navrhuješ tedy jít cestou znečišťování a devastace, cestou drancování? Co děláš pro planetu ty konkrétně?
Jako tyto výrazy jsou naprosto šílené. Proste mnoha lidem uz není lhostejné, co se tady děje? Nebo je snad vše v nejlepším pořádku?
Každé nově vyrobené auto je ekologicky nesmyslné. To je jasné i malému dítěti. Já si myslím, ze je ale mnohem více ekologické vyrobit nový elektromobil (myslím ten moderní s poslední generací baterií) než vyrobit a provozovat spalovací auto v ekvivalentní třídě.
Je to jen můj názor a nemusíme se hned bavit o fanatismu. Protože ty jsi fanatik taky, akorát na druhé straně tvé pomyslné barikády.
Btw vůbec jsem nemluvil o měďi, spíše mi přišlo zábavné zmiňovat hliník. Ještě jednou, zlato a platina taky z velké části náleží Rusku, proč to v rámci objektivity nezmíníš?
Ale ještě něco, ano objednal jsem si jeden elektromobil a ještě jeden kus si budu objednávat. Kromě toho si ale chci koupit desetiválec z druhé ruky, protože spalovací auta proste miluju a líbí se mi jejich zvuk. Ale nesnesu demagogii a lži jen za účelem nějakého iluzorniho boje proti elektromobilum.

Xixao
8. září • 22:58

Pro tebe je zelenejsi vyrobit elektromobil a jak jsi spravne dodal, ten nejnovejsi s nejnovejsi baterii. Tohle je totiz realne uvazovani stejne jako u mobilu. A tak, jako u mobilu jde cena velmi rychle dolu (mame tu preci lepsi a novejsi variantu), tak tu mame uz docela dost nabidek nejen prvnich “modernich” variant elektromobilu, ktere jsou v podstate neprodejne (baterie se uz nevyrabi nebo stoji vic jak nove auto). Vysledkem je to, ze auto si lide nehyckaji a nepouzivaji jako driv, ale maji tendenci obmenovat stejne jako mobily. Kdyz ted nebudu brat v uvahu vsechny dalsi ale, ktere nam do toho vstupuji, tak tu budeme mit stare “mobily” bez zdroje energie a snahu o vyrobu novych “ekologictejsich”. A k tomu postupne utahovani opasku spalovakum (doporucuji mrknout, jak to vypada v realu trebas v nizozemi). Misto novych euro 6d spalovaku tak budou ziveny stare a hromady “vybitych” elektromobilu. A vyrabet se budou dalsi. Ekologicky samozrejme. Tedy s vysokou spotrebou ropy (plasty apod). Tadaaa :-)

šofér
7. září • 22:05

ču....u zelený, já mám za sebou měsíc v lese a vysazení cca 1000 stromků, kdyby to udělal každý, tak ty lesy dokáži to CO 2 spotřebovat, kreténe! A na baráku mám solární kolektory, pokud vůbec víš, o co jde! Takže začni u sebe, vem montérky a jdi sadit stromky je to to nejlpší, co pro záchranu planety před skleníkovými plyny můžeš udělat, hlupáku!

stealth01
8. září • 7:59

Anonymní internetový hrdina. Nevěřím ti ani slovo. Urážky si nech na osobní setkání, pokud najdeš odvahu mi to říct do očí.

Shimi
7. září • 19:41

stealth01: Zelený fanatismus je snaha o záchranu planety za každou cenu. Elektromobilita planetu nezachrání, vyměníme pouze jednu ekologickou katastrofu za jinou. Jak už jsem psal v jiné diskuzi, vystřízlivění některých bude v čase budoucím kolosální. Jsem zvědav, jestli si to potom ti dotyční přiznají. Zatím je to v rovině euforie. Nic proti, při nákupu přímotopů bylo taky hodně lidí v euforii. Výsledek známe, jedna slepá ulička za druhou a planeta pláče a pláče. My jsme stejně zvláštní druh. Když se podíváme na planetární ekosystém jako celek, na tu neuvěřitelnou souhru, tak je evidentní, že nejsme původní.

stealth01
7. září • 20:38

Rozhodně netvrdím, že jakákoliv osobní doprava v čemkoliv přinese planetě úlevu. V tom naprosto souhlasím a euforii jsem hned v prvopočátku vyměnil za sbírání dat a informací, protože jsem nevěděl, jaké škody napáchá nákup dalšího auta, v tomto případě EV.
Nicméně, pokud chceme zachovat osobní dopravu lidí, tak se prostě musí vymyslet cesta. CNG nebo LPG? Ropné produkty? Nebo jezdit elektromobilem na vodík? Nebo jezdit tak, že si energii na pohon mohu vyrobit sám z obnovitelných zdrojů (anebo aspoň částečně sám)?
My individuální dopravu potřebujeme, nemůžeme všechny lidi přenést do té hromadné, protože by zkolaboval systém. A já osobně tvrdím, že nejmenší zlo je pohon na elektřinu, s absencí lokálních emisí, s rozumným mixem přijímané energie a se špičkovými akumulátory, které tu energii uchovávají. Vše by mělo být recyklovatelné. Vše je ale nutné dobře promyslet. Osobně tedy nejsem pro plošné zavedení elektromobilů, protože jejich cena není akceptovatelná pro mnoho lidí. V roce 2034 tedy začne obrovský tlak na to, aby se o rok později nespustila ta mašinérie zvaná EV zelená vlna. Jenže tehdy už bude pozdě, protože automobilky plánují v pětiletkách a technologicky už nebudou mít co nabídnout.
Já osobně jsem, a to je na závěr, ještě neviděl nikoho v euforii. Spíše ti lidé přemýšlejí sobecky a pro svoje potěšení a požitek z jízdy v EV. Nedělají to pro planetu, ale pro sebe. Já jsem asi jeden z nich, ale více o tom přemýšlím, než do něčeho jdu.

Mirek
8. září • 18:46

Taková drobnost, před časem jsem četl porovnání různých pohonů aut a bylo tam uvedeno kdy který typ pohonu ostatní překoná v ekologii a opačně, po kolik letech. Asi to úplně nenapíšu správně, ale elektromobil překonal spalovací auto po více než osmi letech a auto na CNG nepřekoná nikdy a na vodík také nikdy, tady je však podmínka vodík ze 100% obnovitelných zdrojů.

Mirek
8. září • 18:50

A v Polsku nebude elektromobil ekologičtější, než ostatní pohony, v nejbližších asi 30 letech nikdy. To je ale spíše informace pro zasmání, nebo pro Poláky k pláči.

Rembaz
7. září • 15:56

Kontrolná otázka. Ropu, zemný plyn mame odkiaľ?

šofér
7. září • 18:25

tak ropu a zemní plyn máme z Ruska, USA, SA, Kuvajtu, Iráku, Norska, dokonce i z Venezuely, pokud to bude nutné, vidíte tam snad vyjma Ruska stát, který chce EU a jjejí politický systém zničit, jako u Číny a Ruska? To jsou ty konsekvence, které vám nedocházejí!

Rembaz
7. září • 19:01

A aj reálne? Venezuela má embargo, z USA sa v podstate žiadna ropa nevyváža a dlho ani nemohla. Čisto kvôli jej vysokej spotrebe.EU a zvyšok sveta su závisle na Araboch a Rusoch.
Lenže to diskutujúcich tu nikdy predtým nezaujímalo. Samozrejme až pri EV sa dovzdelávajú a vyťahujú podobne argumenty. Je to komické.

stealth01
7. září • 20:40

Taky to tak vidím, spálené gumy a vytočené R6 v nových nebo ojetých BMW, tady to žilo... Teď se každý stará o planetu a ekologii... Proč? Protože se to musí vytáhnout, aby se ostatním ukázalo, že "já jsem proti zelené propagandě"...

stealth01
7. září • 18:50

Pokud nechceš být závislý na Číně a Rusku, musíš jistě začít sám u sebe. Prostě nepoužívat technologie, výrobky a služby, které tyto země nabízejí. Půjde to těžko, ale sám se staneš na těchto dvou zemích nezávislý.

Alda
7. září • 15:39

Ano, 5% je 27kg kobaltu v jedné baterii Tesly. V Kongu to rubají malé děti za dolar na den. V současnosti je stále těženo kolem 75tis tun kobaltu ročně pro baterie do elektromobilů což je 60% celosvětové těžby. Úplně zbytečně, když máme ekologickou alternativu v podobě moderních spalováků. A máme tu ještě Lithium. To je také lahůdka.javascript:__doPostBack('ctl04$892_1029$ctl00$btnSave','')

stealth01
7. září • 16:16

Tu Teslu jsi zrovna netrefil. Stejně jako práci dětí v Kongu. Těžba se už dávno právě z etických i politických důvodů přesouvá do Kanady a Austrálie.

Pavel F.
7. září • 18:57

Nehledě na to, že v nových bateriích 4680 už kobalt není žádný, takže ty děti v Kongu asi umřou hlady... B-]

Rembaz
7. září • 16:10

Hovorí ti niečo napr. LFP bateria v M3 SR+ ?

stealth01
7. září • 16:12

Mohu odpovědět za Aldu? Ne, nehovorí... Spalovací auta jsou ekologická, pracuju v podzemních garážích na myčce a ve vánočním shonu velmi rád čichám ty tisíce aut ve frontách na výjezd... :)

Alda
7. září • 16:23

Odkaz vede na obrázek, jsi tam zřejmě ty:https://www.bing.com/images/search...

stealth01
7. září • 17:01

To těžko, já netvrdím, že elektromobily jsou ekologické. Nebo jsem něco takového napsal?
Ano, cítím se "dirty" v SQ7, to máš pravdu.

Rembaz
7. září • 15:24

Aha áno. Čo mi nepasuje to je podplatené. Aké jednoduché.

stealth01
7. září • 15:34

Zase na obranu Aldy, ja ho chápu. On, stejně jako ostatní, nechce opustit komfortní zónu nějakého pevného náhledu na svět. Revolta a odmítání jasných argumentů jsou prostě pochopitelné.
Hlavně neopustit svou pravdu, byť je to jen iluze a stereotyp.
Vše se vyvíjí a hlavně v elektromobilech to jde šíleně rychle nahoru, ale naše představy jsou stále pevně zakotveny v čase před deseti až patnácti lety. Pak tady vidíš ty teorie o dojezdu, hořících autech nebo právě ekologické stopě.
Neopustit ani na okamžik teplé místo komfortu a pohody. Nové informace nebereme, vše je podplacené.

Alda
7. září • 15:45

Víš co, tak mi se prosím hoď link na seriozní studii, která říká, že jsou elektromobily více ekologické než spalováky. Ber v potaz průměrný energetický mix v EU (ne jen Norsko), do toho bude studie zmiňovat výrobu baterií a nějakým způsobem zmíní nemožnost její recyklace. Oháníš se, že máš fakta, můžeš to sem hodit třeba i zítra. Pak se ti klidně omluvím. Říkám, že taková seriózní studie neexistuje. Jsou jen cinknuté, které nezohledňují kompletní stav, jen si vyzobou co jim vyhovuje. Jistě, že bych měl radost, kdyby elektro skutečně byly šetrnější k planetě.

stealth01
7. září • 16:22

Víš co je sranda? Že já nebojuju za elektromobily. Miluji je, stejně jako miluji spalovací auta. Slabí a nesebevědomí lidé si vždycky musí tvořit nepřítele, pomáhá jim to žít. Boj je doménou těchto lidí, nikdy nezasednou ke stolu, nikdy neposlouchají, vždy si tvrdě stojí za svým.
Takže tady je studie (jedna s jedenácti dalších, které pečlivě čtu řádek po řádku).
Je bohužel pro EV auta z roku 2015, ale dává určitou představu:https://www.adlittle.de/sites/default/files/viewp... ... Všechny studie mohou být cinknuté, pochopitelně. To nemohu já, ani ty vědět. Jen je třeba mít oči otevřené, ne urážet a zesměšňovat.BTW: Tesla umí recyklovat nyní 92% baterie a do konce roku 2022 to bude až 96%. Náš energetický mix je z 47% závislý na uhlí, ale emise z uhelných elektráren jsou rok od roku nižší (výsledek další studie) a lidem v oblastech, kde se tyto elektrárny vyskytují se prostě žije lépe a čistěji. To je fakt...

Alda
7. září • 16:35

Dobrá, pak přečtu.

stealth01
7. září • 14:39

Nemají nižší emise a jsou opravdu těžce neekologické. To je jedno, jestli je to ode mě nebo není. Mám rad pravdu a fakta a chce se mi vyvracet sračky, když vím, ze to jsou sračky.
S tím kobaltem mě to pobavilo.

Alda
7. září • 14:54

Je zajímavé, jak lidé podléhají trendům, aby žili pohodlněji. Po 48. byl každý komunista, po 89. každý odéesák, 2021 je v kurzu být přesvědčený elektromobilista.Takže začíná doba nového Stealtha, Stealtha co předstírá ochranu životního prostředí, Stealtha co je ekologičtější, tedy lepší než ostatní. Víš, když si někdo koupí letadlo, jachtu a na rovinu řekne, že si to prostě chtěl koupit, protože z toho má radost, tak to beru. Beru elektromobilisty, kteří si to koupí, protože chtějí. Ale neberu pozéry, kteří si to koupí, tváří se jak zachránci země a ledních medvědů a přesvědčují ostatní o těch zoufalých blbostech. Já věřím (třeba špatně), že vývoj nových technologií bude tak rychlý, že za 50-70 let budou opravdu elektromobily ekologické což spalováky nikdy být nemohou. Ale toho se již nedožiji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
7. září • 15:19

Já tam necítím snahu o nějaké argumenty. Tvá snaha mě označit jako někoho podřadného nemá význam, protože nejsi schopen se dostat do mé mysli a ja nejsem schopen se dostat do tvé.
Sbírám data a fakta. Nemá to moc společného s nějakým přesvědčením. Ale pokud chceš urážet a vytvářet domněnky o mě, pokud myslíš, že mě znáš, pak si posluž.

Xixao
8. září • 22:46

Ja bych zacal trebas tim, ze proti necelemu procentu generovani co2 vsemi automobily na svete, je vyroba elektriny a s tim spojeneho tepla na cca 50%. A to je pocitano ted, kdy na zacatku tohoto roku pocitili sekundy pred blackoutem v rakousku, svedsku a posleze na slovensku. Zachrana prisla v podobe uhelnych a naftovych elektraren. A k tomu nemci postupne ukoncuji jaderky pred koncem jejich zivotnosti a pritom se potykaji s obrovskymi vykyvy site diky solarum a vetrnikum, kvuli kterym se stavely obri prevodni transformatory na hranich s ceskem a jsou nasimi velkymi odberateli elektricke energie. Opravdu jeste veris tomu, ze je elektromobil jen v ramci sveho funkcniho zivota ekologicky?

Jára
7. září • 16:15

ty nejsi stealth šašku.

OnlyTruth
7. září • 13:39

jednoznacne nie su menej ekologicke ako elektricke :-D .. jedinu vyhodu maju, ze nepustaju lokalne CO2 do ovzdusia... robia to miesto nich uholne elektrarne :-D dalej mame super paradne jadrove elektrarne.. baterie tiez budeme zahrabavat .. no super teraz sa zmenila politika, ze do ovzdusia nemoze ist nic tak vsetko dame do zeme ? :-D :-D :-D EU EKO politika je vtip.

LOL2000
7. září • 11:51

Senzačně...:-DMegane, Ty jsi vážně senzační
bez Tebe svět není legrační,
s Tebou se mám pořád čemu smát,
prostě sedíš ke mně akorát.B-]

Doporučujeme

Články odjinud