Automobilce Mercedes-Benz autosalony zřejmě hodně chyběly. Na právě probíhajícím  veletrhu mobility IAA v Mnichově  se vytasila hned s několika premiérami důležitých novinek. Zdroj: Mercedes-Benz

Automobilce Mercedes-Benz autosalony zřejmě hodně chyběly. Na právě probíhajícím veletrhu mobility IAA v Mnichově se vytasila hned s několika premiérami důležitých novinek. | Zdroj: Mercedes-Benz

Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli. Zdroj: Mercedes-Benz

Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli. | Zdroj: Mercedes-Benz

Auto na výstavě a na oficiálních fotografiích ještě není kompletní. Jedná se o předprodukční prototyp. Výsledek, co už bude jezdit na silnicích, by se ale od tohoto neměl nijak výrazně lišit.  Zdroj: Mercedes-Benz

Auto na výstavě a na oficiálních fotografiích ještě není kompletní. Jedná se o předprodukční prototyp. Výsledek, co už bude jezdit na silnicích, by se ale od tohoto neměl nijak výrazně lišit.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Klasická karoserie novinky je sice moderní až po střechu, ale stále stojí na žebřinovém rámu s nezávislým zavěšením vpředu a tuhou nápravou vzadu.  Zdroj: Mercedes-Benz

Klasická karoserie novinky je sice moderní až po střechu, ale stále stojí na žebřinovém rámu s nezávislým zavěšením vpředu a tuhou nápravou vzadu.  | Zdroj: Mercedes-Benz

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné u kol, kdy každý z nich dokáže pracovat nezávisle na ostatních. Je tu také dvoustupňová převodovka. Jaká z toho všeho ale půjdou čísla značka zatím nezveřejnila. Zdroj: Mercedes-Benz

O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné u kol, kdy každý z nich dokáže pracovat nezávisle na ostatních. Je tu také dvoustupňová převodovka. Jaká z toho všeho ale půjdou čísla značka zatím nezveřejnila. | Zdroj: Mercedes-Benz

Vzhledem ke koncepci pohonu se EQG obejde bez nasávacích otvorů v přední masce. Značka tak využila příležitosti a osadila prázdný prostor LED technologii s novou grafikou. Zdroj: Mercedes-Benz

Vzhledem ke koncepci pohonu se EQG obejde bez nasávacích otvorů v přední masce. Značka tak využila příležitosti a osadila prázdný prostor LED technologii s novou grafikou. | Zdroj: Mercedes-Benz

Modernu ale vyvažuje tradičními prvky, jako třeba klasickými klikami dveří. Kryt na rezervní kolo je stále na pátých dveřích, ale moc nevypadá, že v něm najdete 22palcové obutí. Foto: Autorevue.cz

Modernu ale vyvažuje tradičními prvky, jako třeba klasickými klikami dveří. Kryt na rezervní kolo je stále na pátých dveřích, ale moc nevypadá, že v něm najdete 22palcové obutí. | Foto: Autorevue.cz

Mercedes-Benz zatím neprozradil datum zveřejnění produkční formy ani výhledově. Zatím se tedy jen můžete kochat fotografiemi a čekat na další informace. Foto: Autorevue.cz

Mercedes-Benz zatím neprozradil datum zveřejnění produkční formy ani výhledově. Zatím se tedy jen můžete kochat fotografiemi a čekat na další informace. | Foto: Autorevue.cz

Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli. Zdroj: Mercedes-Benz
Auto na výstavě a na oficiálních fotografiích ještě není kompletní. Jedná se o předprodukční prototyp. Výsledek, co už bude jezdit na silnicích, by se ale od tohoto neměl nijak výrazně lišit.  Zdroj: Mercedes-Benz
Klasická karoserie novinky je sice moderní až po střechu, ale stále stojí na žebřinovém rámu s nezávislým zavěšením vpředu a tuhou nápravou vzadu.  Zdroj: Mercedes-Benz
O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné u kol, kdy každý z nich dokáže pracovat nezávisle na ostatních. Je tu také dvoustupňová převodovka. Jaká z toho všeho ale půjdou čísla značka zatím nezveřejnila. Zdroj: Mercedes-Benz
8
Fotogalerie

Mercedes-Benz EQG oficiálně: Starý základ s elektromotory výkon zatím tají

Německá automobilka na veletrh mobility v Mnichově přivezla řadu novinek. Jedna z nich bude zajímat milovníky terénu.

Automobilce Mercedes-Benz autosalony zřejmě hodně chyběly. Na právě probíhajícím veletrhu mobility IAA v Mnichově se vytasila hned s několika premiérami důležitých novinek. Jednou z nich je dříve velmi diskutovaná elektrická třída G, tedy EQG. Na auto tu máme možnost jen staticky koukat, ale na oficiálních stránkách jsme se k němu už něco málo dozvěděli.

Auto na výstavě a na oficiálních fotografiích ještě není kompletní. Jedná se o předprodukční prototyp. Výsledek, co už bude jezdit na silnicích, by se ale od tohoto neměl nijak výrazně lišit. Ostatně tak tomu bylo i u EQS. Oproti jiným konceptům značky je tady však na první pohled poznat, o který model jde.

Klasická karoserie novinky je sice moderní až po střechu, ale stále stojí na žebřinovém rámu s nezávislým zavěšením vpředu a tuhou nápravou vzadu. O pohon se starají čtyři elektromotory umístěné u kol, kdy každý z nich dokáže pracovat nezávisle na ostatních. Je tu také dvoustupňová převodovka. Jaká z toho všeho ale půjdou čísla značka zatím nezveřejnila.

Vzhledem ke koncepci pohonu se EQG obejde bez nasávacích otvorů v přední masce. Značka tak využila příležitosti a osadila prázdný prostor LED technologii s novou grafikou. Modernu ale vyvažuje tradičními prvky, jako třeba klasickými klikami dveří. Kryt na rezervní kolo je stále na pátých dveřích, ale moc nevypadá, že v něm najdete 22palcové obutí.

Mercedes-Benz zatím neprozradil datum zveřejnění produkční formy ani výhledově. Zatím se tedy jen můžete kochat fotografiemi a čekat na další informace. Práce na autě je ale ještě dost. Nejdřív musí v terénu prokázat, že zvládne nastoupit místo legendy se spalovacím motorem.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud