IAA Frankfurt: SEAT Tango

SEAT představí ve Frankfurtu koncept sportovního otevřeného automobilu, který evokuje kabriolety 50 a 60 let.
IAA Frankfurt: SEAT Tango

Tango přináší nový pohled na design. Od podvozku přes karoserii  až po interiér prostupuje celý koncept dojem lehkosti a elegance.

Zajímavě je řešené osvětlení Tanga. Hlavní světla netají, díky čirému krycímu sklu, nic ze své architektury. Navíc se oba hlavní světlomety „otáčí“  spolu s volantem, takže umí svítit takzvaně do zatáčky.

Mlhová světla jsou tvořena sérií diod, koncová světla využívají optické vlákno. Zadní svítilny, zejména ty brzdové, automaticky volí intenzitu a jas v závislosti na okolních podmínkách.

SEAT Tango je také automobilem bezpečným. Skelet a struktura karoserie totiž přímo vychází z World Rally Caru. Pro pohon konceptu byl zvolen motor o výkonu 180 ks. Jedná se variantu koncernového motoru 1.8 Turbo známou například z Škody Octavia RS, VW Golfu GTI apod. Tango s ním zrychlí z 0 – 100 km/h za 7 vteřin a dokáže vyvinou rychlost 235 km/h.

SEAT Tango se představí na letošním autosalonu ve Frankfurtu, který se koná od 13. do 23. září letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků