IAA Frankfurt: SEAT Tango

SEAT představí ve Frankfurtu koncept sportovního otevřeného automobilu, který evokuje kabriolety 50 a 60 let.
IAA Frankfurt: SEAT Tango

Tango přináší nový pohled na design. Od podvozku přes karoserii  až po interiér prostupuje celý koncept dojem lehkosti a elegance.

Zajímavě je řešené osvětlení Tanga. Hlavní světla netají, díky čirému krycímu sklu, nic ze své architektury. Navíc se oba hlavní světlomety „otáčí“  spolu s volantem, takže umí svítit takzvaně do zatáčky.

Mlhová světla jsou tvořena sérií diod, koncová světla využívají optické vlákno. Zadní svítilny, zejména ty brzdové, automaticky volí intenzitu a jas v závislosti na okolních podmínkách.

SEAT Tango je také automobilem bezpečným. Skelet a struktura karoserie totiž přímo vychází z World Rally Caru. Pro pohon konceptu byl zvolen motor o výkonu 180 ks. Jedná se variantu koncernového motoru 1.8 Turbo známou například z Škody Octavia RS, VW Golfu GTI apod. Tango s ním zrychlí z 0 – 100 km/h za 7 vteřin a dokáže vyvinou rychlost 235 km/h.

SEAT Tango se představí na letošním autosalonu ve Frankfurtu, který se koná od 13. do 23. září letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků