IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl první

Dnes si povíme co představí francouzská automobilka Peugeot na blížícím se autosalonu ve Frankfurtu.
IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl první
Peugeot přichází do Frankfurtu se dvěma koncepty, které jsou předzvěstí větších úprav řady 206 a 307. Jejich podstatou je snaha dosáhnout snadnější ovladatelnosti a větší využitelnosti vozu, to vše pod označením “SW.” Jedná se o koncepty Peugeot 206 SW a 307 SW (viz druhý díl, dnes také uveřejněný)

Mezi 39 vozy bude vystavena celá řada modelů Peugeot od vozů 106 až po 806. Mezi nimi nalezneme i zajímavou sloučeninu kupé a kabrioletu - 206 CC a rovněž Peugeot 406, který přinese nové barvy karoserie a vybavení interiéru. Peugeot 406 bude prezentován ve svých třech verzích - sedan, kombi a kupé. Zcela novým modelem je 406 Coupé HDI s filtrem pevných částic FAP.

Mezi exponáty nebude chybět Peugeot 607, který je za méně než jeden a půl roku po oficiálním uvedení na trh na nejlepší cestě zařadit se ve své třídě mezi nejprodávanější vozy. V České republice je 607 nejprodávanějším vozem v segmentu luxusních vozů za prvních osm měsíců tohoto roku.

Na frankfurtské Motor Show oslaví Peugeot výrobu svého dvoumiliontého vozu řady 206. Sériová výroba byla zahájena na podzim roku 1998. Od počátku roku 2001 se nejvíce těchto vozů prodalo ve Francii. Peugeot 206 v současnosti drží druhou příčku v evropské kategorii B (malé vozy). Podle dosavadních letošních prodejů je populární „dvěstěšestka“nejprodávanějším importovaným vozem v České republice.

Peugeot 206 CC byl uveden na trh počátkem tohoto roku a jeho výroba dosáhla koncem června počtu 30.000 kusů. Celkem bylo zaznamenáno 65.000 objednávek ze 17 evropských zemí. Francie zaregistrovala 26.600 objednávek, Německo 16.000, Itálie a Velká Britanie stejný počet 6.000 objednávek.

Peugeot 307, nejnovější model značky, se vyrábí v továrnách v Sochaux a Mulhouse v počtu 2.000 kusů vozidel denně. Vůz náleží do třídy M1 (nižší střední třída), která je nejvýznamnějším segmentem na evropském trhu. Tento model byl uveden na trh letos na jaře. Předpokládá se, že se do konce roku prodá minimálně 300.000 vozidel. Pro rok 2002 je plánován prodej více než 550.000 kusů.

Pokračujte ve čtení zde: IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl druhý
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků