IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl druhý

Kromě své tradiční modelové řady, představí Peugeot i koncepční vozy “SW” inspirované modely 206 a 307, ekologický model Partner Taxi PAC a vítězný model designérské soutěže Moonster.
IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl druhý

Moonster je výsledkem projektu Marka Lukoviče, vítěze designerské soutěže firmy Peugeot. Moonster bude instalován ve zvláštní sekci stánku Peugeot na imitaci měsíčního podkladu vytvořeného ze žuly a drcené břidlice. Všude kolem si budou návštěvníci moci na obrazovkách prohlédnout cestu modelu od prvních výkresů až po vývoj skutečného modelu.

Osobní taxi PAC, automobil bez emisí

Peugeot představí svůj model Partner v provedení Taxi PAC. Vůz je zajímavý tím, že pro svůj pohon využívá technologii palivových článků s využitím technologie použitých v elektromobilu Peugeto Partner. Velkou měrou tak přispívá k ochraně životního prostředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Základem je Prometheus

Peugeot 307 SW vyvinutý podle konceptu Prometheus poskytuje dodatečný palubní komfort lepším a modulárnějším uspořádáním vnitřního prostoru, které je kombinováno s mimořádně vysokou prosvětleností prostoru. Světlo přichází panoramatickou střechou s reflexním sklem, tím je dosaženo lepšího rozptylu světla i na zadní sedadla.

Peugeot 307 SW zdědil polovysoko uložené řízení po původním modelu, rozvor kol je však o 10 cm širší.

206 SW přináší sportovní myšlenky

Peugeot 206 SW má nový motor o zdvihovém objemu 2 litry s šestnáctiventilovým rozvodem. Maximální výkon dosahuje hranice 133 kW (180 k).

Na frankfurtském autosalonu se představí celkem 39 automobilů nesoucích značku Peugeot. Stánek Peugeotu bude mít rozlohu 2 900 m2.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků