IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl druhý

Kromě své tradiční modelové řady, představí Peugeot i koncepční vozy “SW” inspirované modely 206 a 307, ekologický model Partner Taxi PAC a vítězný model designérské soutěže Moonster.
IAA Frankfurt: Klasika, ekologie a budoucnost u Peugeotu - díl druhý

Moonster je výsledkem projektu Marka Lukoviče, vítěze designerské soutěže firmy Peugeot. Moonster bude instalován ve zvláštní sekci stánku Peugeot na imitaci měsíčního podkladu vytvořeného ze žuly a drcené břidlice. Všude kolem si budou návštěvníci moci na obrazovkách prohlédnout cestu modelu od prvních výkresů až po vývoj skutečného modelu.

Osobní taxi PAC, automobil bez emisí

Peugeot představí svůj model Partner v provedení Taxi PAC. Vůz je zajímavý tím, že pro svůj pohon využívá technologii palivových článků s využitím technologie použitých v elektromobilu Peugeto Partner. Velkou měrou tak přispívá k ochraně životního prostředí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Základem je Prometheus

Peugeot 307 SW vyvinutý podle konceptu Prometheus poskytuje dodatečný palubní komfort lepším a modulárnějším uspořádáním vnitřního prostoru, které je kombinováno s mimořádně vysokou prosvětleností prostoru. Světlo přichází panoramatickou střechou s reflexním sklem, tím je dosaženo lepšího rozptylu světla i na zadní sedadla.

Peugeot 307 SW zdědil polovysoko uložené řízení po původním modelu, rozvor kol je však o 10 cm širší.

206 SW přináší sportovní myšlenky

Peugeot 206 SW má nový motor o zdvihovém objemu 2 litry s šestnáctiventilovým rozvodem. Maximální výkon dosahuje hranice 133 kW (180 k).

Na frankfurtském autosalonu se představí celkem 39 automobilů nesoucích značku Peugeot. Stánek Peugeotu bude mít rozlohu 2 900 m2.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků