IAA Frankfurt: Ford Fiesta TDCi

Motor TDCi najdeme i v nové generaci Fiesty, která bude oficiálně představena již zítra na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu na Mohanem.
IAA Frankfurt: Ford Fiesta TDCi
Škálu motorů pro novou Fiestu obohatí vznětový motor Duratorq TDCi o objemu 1.4 litru, vybavený systémem přímého vstřikování paliva „common-rail“ druhé generace.

Čtyřválec Duratorq TDCi o objemu 1.4 litru je kompaktní a lehký hliníkový turbodiesel o výkonu 68 ks, jehož točivý moment dosahuje hodnoty 160 Nm. Tento vznětový motor „common-rail“ se systémem „ovládání po drátu“ (drive-by-wire) byl vyvinut speciálně pro malé kompaktní vozy, kterým propůjčuje nebývalou vitalitu a hospodárnost provozu. Nová Fiesta s ním zrychluje z 0 na 100 km/h během 14,8 s a její maximální rychlost činí 164 km/h.

Kombinovaná spotřeba Fiesty TDCi, měřená podle nových evropských norem, činí jen 4,5 l/100 km. Její motor plní emisní limity normy Euro III, emise CO2 dosahují jen 119 g/km.

Nová Fiesta TDCi se na evropském trhu objeví začátkem roku 2002. Bližší technické specifikace modelu Fiesta TDCi budou k dispozici před jeho uvedením na trh.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků