IAA Frankfurt: Citroen C3

Citroen C3 bude mít svou světovou premiéru na autosalonu ve Frankfurtu, u prodejců Citroenu by se mě objevit příští rok.
IAA Frankfurt: Citroen C3

V modelové řadě Citroenu zaujímá C3 místo mezi modely Saxo a Xsara. Karoserie C3 je široká 167 cm, vysoká 152 cm a dlouhá 385 centimetrů. Její líbivý design má svou odezvu i v interiéru C3. Interiér totiž nabízí, na tuto kategorii auta, nezvykle velký prostor v úrovni hlavy, loktů i nohou.

Proto, aby se cestující na palubě C3 cítili co nejlépe, udělali u Citroenu opravdu hodně. Kromě velkého střešního okna je v nabídce i automatická klimatizace. Řidič C3 ocení, v této třídě, neobvyklé parkovací senzory, stěrače okna s čidlem na samočinné spouštění, funkci „Black panel“ – za noční jízdy jsou podsvíceny jen nezbytně nutné přístroje a kontrolky.

Nad bezpečností cestujících bdí šestice airbagů nebo brzdový systém vybavený asistentem pro nouzové brždění.

Pod kapotou C3 budou jak zážehové, tak vznětové motory. Vznětové motory pocházejí ze spolupráce mezi PSA a Fordem. Jedná se čtyřválce o objemu 1.4 Hdi o výkonu 70 a 92 ks. Nabídka benzínových motorů zahrnuje čtyřválce 1.4i a 1,6i o výkonu 75 ks respektive 110 ks.

Světová premiéra Citroenu C3 je naplánována na zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem. C3 je díky svému celkovému pojetí automobilem vhodný jak do města, tak na rychlostní komunikace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků