Vrcholný VW ID.3 GTX dostal zelenou k produkci. O kabrioletu se stále jedná

5 komentářů

k.ik
8. září • 9:22

Ten výkon bude moct využít jen, když bude baterka na minimálně 80%?

šofér
8. září • 10:46

95% :-D

Ondřej
8. září • 8:49

Skoro si zacinam myslet, ze by si to zaslouzili, za ty pitomosti, co vymysli. Jen si rikam, ze vw je uz "to big to fail"..

Zelí
7. září • 21:38

VW byl koncem osmdesátých let v bankrotovém režimu, přišel Piech a překlopil ho do zisku, Piech odešel a VW spadne zase postupně do bankrotu.

goes
7. září • 20:08

Nejvyssi cas regulace vykonu aut. Je nemyslitelne takto plytvat energii kdyz chceme byt eko. Maximalne 200 koni. A tlumena dynamika aby to cloveka nelakalo jet rychle.

Doporučujeme

Články odjinud