Nástupce BMW Isetta už v produkční formě. Microlino 2.0 míří letos do výroby

OnlyTruth  |  08. 09. 2021 12:46

stymto by som nechcel narazit... ako napad pekny ale vyuzitelnost tam mozno vidim centrum tokya

Odpovědět  |   | 
KRD  |  08. 09. 2021 13:10

Musí to splňovat nárazové testy, zase ruku na srdce není to dálniční rychlík.

Co má říkat Smart ForTwo?

Odpovědět  |   | 
HRD  |  08. 09. 2021 14:34

Tak to by ses divil, jaký má výsledky Smart v NCAP. Podívej se na videa. Malý ještě automaticky neznamená nebezpečný. Záleží na promyšlenosti konstrukce a použitých materiálech (vysokopevnostní ocel, sendvičová konstrukce, atd atd)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 09. 2021 12:16

jasne na dialnicu by som stym nesiel, al inac smart ma vynikajuce vysledky v narazovych testoch. vsak to je konstrukcia MB a MB dava pozor na bezpecnost

Odpovědět  |   | 
KRD  |  09. 09. 2021 12:58

A tady je zase konstrukce BMW, nemyslím si, že by na bezpečnost nekoukali :)

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 09. 2021 19:21

Me by zajalo co to podle vas ma.splnovat jake testy jestli je crasch test stejny na body jako motorka nebo skutr tak pak jo ale nelze srovnat v testu tatru.a city go

Odpovědět  |   | 
HRD  |  08. 09. 2021 14:35

V Tokiu to nepotřebují, většina aut tam jsou Kei Cars, takže tam by s tím nikdo neměl potřebu jezdit.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 09. 2021 12:17

praveze aletrnativa ku kei cars, vacsina kei cars su ajtak sportove auta cize toto ako nieco pohodove pre japonske mamicky

Odpovědět  |   | 
lofas  |  08. 09. 2021 13:20

Tak tohle je ukázka bodoucnosti mobility? No tak to zas schovejte! To je hnůj!

Odpovědět  |   | 
HRD  |  08. 09. 2021 14:32

Jsem sice ulítlej na mini auta (vlastním je celý život, od Trabantů přes pežotky po C1 a Aygo, ale smysl tohoto vozítka mi uniká. Pokud chci jezdit maličkým autem, máme tu na to právě ta mini. Pořád jsou to autíčka s kufrem a možností přepravit kamaráda, kterého potkám, i když nese tašku s nákupem nebo kufr z nádraží. Nebo si na lepší část roku pořídím motocykl, skůtr, moped. S tímto nesmyslem v zimě stejně jezdit nepůjde, a na zbytek roku je to beztak blbost. Snad hračka pro bohaté, jako třeba segeway a podobný pitchoviny.

Odpovědět  |   | 
brk  |  08. 09. 2021 16:58

Tady je klasický problém s cenou. My jsme si všichni zvykli, že tyhle malá auta začínají někde kolem 200 tisíc a v tomto kontextu tahle věc za v přepočtu 318 absolutně nedává smysl. Problém je, že tyhle věci se spalovacím motorem jeden po druhém mizí. A elektrická budoucnost zatím moc zářně nevypadá. Dacia Spring od 450 tisíc, WV e-up - 600 tisíc, Honde e 900 tisíc.

Zatím ty malé spalováky ještě jsou, ale s Euro 7 jich zase ubude a obecně auta zase zdraží. Pokud s tím budou přibývat restrikce starších aut typu zákazy vjezdů do měst, nějaká forma daně, tak se možná díváme na zhmotněnou noční můru, čím zase budeme časem jezdit.

Odpovědět  |   | 
OH.C!  |  10. 09. 2021 00:24

Ano, vypadá to tak. Ceny vozidel se spalovacím motorem se vyrovnají ceně BEV. Zvýší je cena následné úpravy výfukových plynů a automobilky stále musí vytvářet zisk. Třeba, aby mohly produkovat BEV "již" od 450 tisíc. Zbytek se vykouzlí pomocí zdanění. To samé se týká paliva. Prostě se to zdaní. Cena benzínu se vyžene na 50 - 60 Kč.
Je mi líto, ale boj z CO2 zadarmo nebude. Nebojím se tvrdit, že se energie obecně zdraží minimálně 2x. Ale v pohodě, My Evropané zachráníme Planetu!!!
P.S. eFabii za 500 prostě nekoupím, z principu. Auto této kategorie má u mě hodnotu max. 300 tkč. Nedávno mě pobavil článek o ojetých BMW i3, již od 400 tkč, .. s dojezdem 120 km na nabití. To jako vážně? A budu hlasovat peněženkou dokud je z čeho. A potom bude následovat kubánský přístup. Prostě si koupím auto a budu jej "hrakat" dalších 20 - 30 let. Což pokrývá moje potřeby. BEV ať si kupují a podporují mladí a neklidní.

Odpovědět  |   | 
ix  |  08. 09. 2021 15:39

jé, to hnusný !!!

Odpovědět  |   | 
smějící se bestie 2  |  08. 09. 2021 18:21

To není auto na parádu, navíc jenom okopírovali tvar podle toho, co taky kdysi vyráběli.

Odpovědět  |   | 
Nalim  |  09. 09. 2021 08:22

Tak to je otázka pohledu a vkusu. je třeba si uvědomit, že se jedná o designový odkaz na starou Issetu, stejně jakou je u Fiatu 500 design evokující starou pětistovku. U tohoto vozítka je vzhled podřízen především jeho funkčnost, "krása" je až na druhém místě.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 09. 2021 19:27

Ne ze by se mu to libilo,ale libi se mi vzdy argumenty s crasch testy proc vubec o tom nekdo mluvi o co je bezpecnejsi moto nebo skutr a taky si motorkari nestezuji na bezpecnost. Kdyby to stalo 99tis tak si to koupi dost lidi.na popojizdeni

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 57 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster