Nástupce BMW Isetta už v produkční formě. Microlino 2.0 míří letos do výroby

16 komentářů

Karel
10. září • 19:27

Ne ze by se mu to libilo,ale libi se mi vzdy argumenty s crasch testy proc vubec o tom nekdo mluvi o co je bezpecnejsi moto nebo skutr a taky si motorkari nestezuji na bezpecnost. Kdyby to stalo 99tis tak si to koupi dost lidi.na popojizdeni

ix
8. září • 15:39

jé, to hnusný !!! :-D

Nalim
9. září • 8:22

Tak to je otázka pohledu a vkusu. je třeba si uvědomit, že se jedná o designový odkaz na starou Issetu, stejně jakou je u Fiatu 500 design evokující starou pětistovku. U tohoto vozítka je vzhled podřízen především jeho funkčnost, "krása" je až na druhém místě.

smějící se bestie 2
8. září • 18:21

To není auto na parádu, navíc jenom okopírovali tvar podle toho, co taky kdysi vyráběli.

HRD
8. září • 14:32

Jsem sice ulítlej na mini auta (vlastním je celý život, od Trabantů přes pežotky po C1 a Aygo, ale smysl tohoto vozítka mi uniká. Pokud chci jezdit maličkým autem, máme tu na to právě ta mini. Pořád jsou to autíčka s kufrem a možností přepravit kamaráda, kterého potkám, i když nese tašku s nákupem nebo kufr z nádraží. Nebo si na lepší část roku pořídím motocykl, skůtr, moped. S tímto nesmyslem v zimě stejně jezdit nepůjde, a na zbytek roku je to beztak blbost. Snad hračka pro bohaté, jako třeba segeway a podobný pitchoviny.

brk
8. září • 16:58

Tady je klasický problém s cenou. My jsme si všichni zvykli, že tyhle malá auta začínají někde kolem 200 tisíc a v tomto kontextu tahle věc za v přepočtu 318 absolutně nedává smysl. Problém je, že tyhle věci se spalovacím motorem jeden po druhém mizí. A elektrická budoucnost zatím moc zářně nevypadá. Dacia Spring od 450 tisíc, WV e-up - 600 tisíc, Honde e 900 tisíc. Zatím ty malé spalováky ještě jsou, ale s Euro 7 jich zase ubude a obecně auta zase zdraží. Pokud s tím budou přibývat restrikce starších aut typu zákazy vjezdů do měst, nějaká forma daně, tak se možná díváme na zhmotněnou noční můru, čím zase budeme časem jezdit.

OH.C!
10. září • 0:24

Ano, vypadá to tak. Ceny vozidel se spalovacím motorem se vyrovnají ceně BEV. Zvýší je cena následné úpravy výfukových plynů a automobilky stále musí vytvářet zisk. Třeba, aby mohly produkovat BEV "již" od 450 tisíc. Zbytek se vykouzlí pomocí zdanění. To samé se týká paliva. Prostě se to zdaní. Cena benzínu se vyžene na 50 - 60 Kč.
Je mi líto, ale boj z CO2 zadarmo nebude. Nebojím se tvrdit, že se energie obecně zdraží minimálně 2x. Ale v pohodě, My Evropané zachráníme Planetu!!!
P.S. eFabii za 500 prostě nekoupím, z principu. Auto této kategorie má u mě hodnotu max. 300 tkč. Nedávno mě pobavil článek o ojetých BMW i3, již od 400 tkč, .. s dojezdem 120 km na nabití. To jako vážně? A budu hlasovat peněženkou dokud je z čeho. A potom bude následovat kubánský přístup. Prostě si koupím auto a budu jej "hrakat" dalších 20 - 30 let. Což pokrývá moje potřeby. BEV ať si kupují a podporují mladí a neklidní. ;-)

lofas
8. září • 13:20

Tak tohle je ukázka bodoucnosti mobility? No tak to zas schovejte! To je hnůj!

OnlyTruth
8. září • 12:46

stymto by som nechcel narazit... ako napad pekny ale vyuzitelnost tam mozno vidim centrum tokya :-D :-D

HRD
8. září • 14:35

V Tokiu to nepotřebují, většina aut tam jsou Kei Cars, takže tam by s tím nikdo neměl potřebu jezdit.

OnlyTruth
9. září • 12:17

praveze aletrnativa ku kei cars, vacsina kei cars su ajtak sportove auta cize toto ako nieco pohodove pre japonske mamicky

KRD
8. září • 13:10

Musí to splňovat nárazové testy, zase ruku na srdce není to dálniční rychlík.Co má říkat Smart ForTwo?

Karel
10. září • 19:21

Me by zajalo co to podle vas ma.splnovat jake testy jestli je crasch test stejny na body jako motorka nebo skutr tak pak jo ale nelze srovnat v testu tatru.a city go

OnlyTruth
9. září • 12:16

jasne na dialnicu by som stym nesiel, al inac smart ma vynikajuce vysledky v narazovych testoch. vsak to je konstrukcia MB a MB dava pozor na bezpecnost

KRD
9. září • 12:58

A tady je zase konstrukce BMW, nemyslím si, že by na bezpečnost nekoukali :)

HRD
8. září • 14:34

Tak to by ses divil, jaký má výsledky Smart v NCAP. Podívej se na videa. Malý ještě automaticky neznamená nebezpečný. Záleží na promyšlenosti konstrukce a použitých materiálech (vysokopevnostní ocel, sendvičová konstrukce, atd atd)

Doporučujeme

Články odjinud