Mercedes-Benz EQE oficiálně: Elektrický sedan ujede 660 km, má i Hyperscreen

Z etických a estetických důvodů je pro čalounění použita umělá kůže... OMG...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  06. 09. 2021 09:59

No jasně, hovězí kůže z jatek se vyhodí a v autě za 3+ mega je životním ideálem manažerů sedět na kožence

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 09. 2021 10:39

Manažer je jen koženková atrapa skutečného majitele. Takže svůj k svému.

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 09. 2021 17:16

S etických ješt jako heslo beru, ale estetických? Na druhou stranu, takhle ošklivé auto už by z "estetických" nezachránila ani kůže.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 09. 2021 10:20

:(

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  06. 09. 2021 20:32

Mercedes mohol obetovať trocha aerodynamiky za lepší dizajn.
Predsa len sa v tejto cenovej kategórii nekupuje auto čisto podľa parametrov.

Odpovědět  |   | 
Max  |  06. 09. 2021 23:54

V tý šedý barvě mi to přijde i hezký - takže design vcelku OK. Jenomže jinde jsem se dočetl, že tohle skoro pětimetrové auto má kufr s kapacitou celých 430 litrů - nepotřebuju stěhovák, ale dávat rakev na střechu EV když jedu na dovolenou je asi blbost, ne? Plus těch 170kW dobíjecího výkonu bude během tak tří let podle mýho málo a to bude zas mít vliv na zůstatkovou hodnotu. Tzn. 400V platforma stačit nebude.

Odpovědět  |   | 

400V platforma bude sice limitující pro rychlost nabíjení, ale vzhledem ke konfiguraci současných nabíjecích systémů lze předpokládat, že ještě minimálně 10 let bude drtivá většina nabíječek 400V/ 50-175A. 800V nabíječky jsou napříč Evropou dnes opravdu výjimkou ( všechny Ionity a velmi omezeně EnBw) a protože je nejde efektivně připojit na běžnou NN síť, transformace "nahoru" je nesmysl, potřebují být poblíž své vlastní VN trafostanice.
Ono je pořád jednodušší nabít ze 400V auto s 800V systémem, než ten 800V nabíjecí systém zřídit.

Odpovědět  |   | 
Max  |  07. 09. 2021 21:14

Rozumim - ale obavam se, ze prave ionity bude jedinej rozumnej zpusob jak nabijet pri dlouhych presunech v exponovanych obdobich. A tohle auto to nebude schopny poradne vyuzit.
Ale ten kufr mne mrzi jeste vic - pokud elektro i na delsi trasy, tak po dalnici v ev suv jezdit nechci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 57 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster