V tý šedý barvě mi to přijde i hezký - takže design vcelku OK. Jenomže jinde jsem se dočetl, že tohle skoro pětimetrové auto má kufr s kapacitou celých 430 litrů - nepotřebuju stěhovák, ale dávat rakev na střechu EV když jedu na dovolenou je asi blbost, ne? Plus těch 170kW dobíjecího výkonu bude během tak tří let podle mýho málo a to bude zas mít vliv na zůstatkovou hodnotu. Tzn. 400V platforma stačit nebude.
400V platforma bude sice limitující pro rychlost nabíjení, ale vzhledem ke konfiguraci současných nabíjecích systémů lze předpokládat, že ještě minimálně 10 let bude drtivá většina nabíječek 400V/ 50-175A. 800V nabíječky jsou napříč Evropou dnes opravdu výjimkou ( všechny Ionity a velmi omezeně EnBw) a protože je nejde efektivně připojit na běžnou NN síť, transformace "nahoru" je nesmysl, potřebují být poblíž své vlastní VN trafostanice.Ono je pořád jednodušší nabít ze 400V auto s 800V systémem, než ten 800V nabíjecí systém zřídit.
Rozumim - ale obavam se, ze prave ionity bude jedinej rozumnej zpusob jak nabijet pri dlouhych presunech v exponovanych obdobich. A tohle auto to nebude schopny poradne vyuzit. Ale ten kufr mne mrzi jeste vic - pokud elektro i na delsi trasy, tak po dalnici v ev suv jezdit nechci
Mercedes mohol obetovať trocha aerodynamiky za lepší dizajn.Predsa len sa v tejto cenovej kategórii nekupuje auto čisto podľa parametrov.
:(
Z etických a estetických důvodů je pro čalounění použita umělá kůže... OMG...
S etických ješt jako heslo beru, ale estetických? Na druhou stranu, takhle ošklivé auto už by z "estetických" nezachránila ani kůže.
No jasně, hovězí kůže z jatek se vyhodí a v autě za 3+ mega je životním ideálem manažerů sedět na kožence :-D:-D:-D
Manažer je jen koženková atrapa skutečného majitele. Takže svůj k svému.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.