IAA 2015 živě: Výstavní premiéru má za sebou i předokolka BMW X1

Seznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogalerie: BMW X1

Nová generace SUV BMW X1 přešla na novou platformu s pohonem předních kol. Nicméně i přes odklon od tradiční koncepce je uvnitř více místa, což je v této kategorii aut asi to nejdůležitější. Nové motory jsou úspornější a prvně můžete mít i tříválec, samozřejmě také v M Paketu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SUV BMW X1 přešlo na novou platformu s pohonem předních kol. Díky tomu nabídne variabilnější a prostornější interiér. Automobilka slibuje i nižší spotřebu

V českém ceníku najdete model BMW X1 s dieselem sDrive18d od 885 000 korun, ale jestli se chcete dozvědět o cenách více, klikněte na již dříve zveřejněný článek. Tříválec ještě v ceníku nefiguruje, přijde později.

Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Zatím nejvýkonnější jsou verze xDrive25i a xDrive25d, které se shodně spoléhají na dvoulitrové čtyřválce s přeplňováním. Obě mají výkon 170 kW (231 k), ale diesel nabídne hned 450 Nm proti 350 Nm benzínového motoru. Nejúspornější verze jezdí za 4,1 litru na 100 km. Proti minulé generaci se samozřejmě rozšířily možnosti konektivity a i X1 výbava je bohatší.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogalerie: BMW X1
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků