IAA 2015 živě: Výstavní premiéru má za sebou i předokolka BMW X1

Seznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogalerie: BMW X1

Nová generace SUV BMW X1 přešla na novou platformu s pohonem předních kol. Nicméně i přes odklon od tradiční koncepce je uvnitř více místa, což je v této kategorii aut asi to nejdůležitější. Nové motory jsou úspornější a prvně můžete mít i tříválec, samozřejmě také v M Paketu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SUV BMW X1 přešlo na novou platformu s pohonem předních kol. Díky tomu nabídne variabilnější a prostornější interiér. Automobilka slibuje i nižší spotřebu

V českém ceníku najdete model BMW X1 s dieselem sDrive18d od 885 000 korun, ale jestli se chcete dozvědět o cenách více, klikněte na již dříve zveřejněný článek. Tříválec ještě v ceníku nefiguruje, přijde později.

Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Zatím nejvýkonnější jsou verze xDrive25i a xDrive25d, které se shodně spoléhají na dvoulitrové čtyřválce s přeplňováním. Obě mají výkon 170 kW (231 k), ale diesel nabídne hned 450 Nm proti 350 Nm benzínového motoru. Nejúspornější verze jezdí za 4,1 litru na 100 km. Proti minulé generaci se samozřejmě rozšířily možnosti konektivity a i X1 výbava je bohatší.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogalerie: BMW X1
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků