IAA 2015 živě: Výstavní premiéru má za sebou i předokolka BMW X1

Seznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogalerie: BMW X1

Nová generace SUV BMW X1 přešla na novou platformu s pohonem předních kol. Nicméně i přes odklon od tradiční koncepce je uvnitř více místa, což je v této kategorii aut asi to nejdůležitější. Nové motory jsou úspornější a prvně můžete mít i tříválec, samozřejmě také v M Paketu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SUV BMW X1 přešlo na novou platformu s pohonem předních kol. Díky tomu nabídne variabilnější a prostornější interiér. Automobilka slibuje i nižší spotřebu

V českém ceníku najdete model BMW X1 s dieselem sDrive18d od 885 000 korun, ale jestli se chcete dozvědět o cenách více, klikněte na již dříve zveřejněný článek. Tříválec ještě v ceníku nefiguruje, přijde později.

Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Nové SUV BMW X1 s pohonem předních kol je tady. Bude i tříválec

Zatím nejvýkonnější jsou verze xDrive25i a xDrive25d, které se shodně spoléhají na dvoulitrové čtyřválce s přeplňováním. Obě mají výkon 170 kW (231 k), ale diesel nabídne hned 450 Nm proti 350 Nm benzínového motoru. Nejúspornější verze jezdí za 4,1 litru na 100 km. Proti minulé generaci se samozřejmě rozšířily možnosti konektivity a i X1 výbava je bohatší.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogalerie: BMW X1
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků