IAA 2015 živě: VW Golf GTI Clubsport pokoří stovku za šest sekund

Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k). S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s.
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie

Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Proč ne. Vypadá to, že ve Wolfsburgu už mají dost image GTI coby „hodného“ hot hatche pro každodenní dojíždění do korporátu a hodlají mu vtisknout trošku drsnější image. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport je divočejší interpretací Golfu GTI

Základem je motor. Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k), tedy nachlup stejně jako v čerstvě posíleném Seatu Leon Cupra. To je ovšem dočasná hodnota při plné akceleraci, trvale je motor schopen servírovat maximum 195 kW. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alcantarou potažený volant, anatomická sedadla i výrazný střešní spoiler signalizují sportovnější zaměření modelu

S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s, dvouspojková skříň ještě jednu desetinu ubere. S ní je tento model také úspornější, v kombinovaném cyklu jezdí za 6,7 l/100 km. Manuál potřebuje o dva decilitry víc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport se bude normálně prodávat, zatím však nevíme, jestli i na našem trhu a za kolik

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bocích. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. Fantasticky vypadají „ušaté“ anatomické sedačky.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků