IAA 2015 živě: VW Golf GTI Clubsport pokoří stovku za šest sekund

Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k). S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s.
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie

Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Proč ne. Vypadá to, že ve Wolfsburgu už mají dost image GTI coby „hodného“ hot hatche pro každodenní dojíždění do korporátu a hodlají mu vtisknout trošku drsnější image. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport je divočejší interpretací Golfu GTI

Základem je motor. Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k), tedy nachlup stejně jako v čerstvě posíleném Seatu Leon Cupra. To je ovšem dočasná hodnota při plné akceleraci, trvale je motor schopen servírovat maximum 195 kW. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alcantarou potažený volant, anatomická sedadla i výrazný střešní spoiler signalizují sportovnější zaměření modelu

S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s, dvouspojková skříň ještě jednu desetinu ubere. S ní je tento model také úspornější, v kombinovaném cyklu jezdí za 6,7 l/100 km. Manuál potřebuje o dva decilitry víc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport se bude normálně prodávat, zatím však nevíme, jestli i na našem trhu a za kolik

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bocích. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. Fantasticky vypadají „ušaté“ anatomické sedačky.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků