IAA 2015 živě: VW Golf GTI Clubsport pokoří stovku za šest sekund

Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k). S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s.
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie

Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Proč ne. Vypadá to, že ve Wolfsburgu už mají dost image GTI coby „hodného“ hot hatche pro každodenní dojíždění do korporátu a hodlají mu vtisknout trošku drsnější image. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport je divočejší interpretací Golfu GTI

Základem je motor. Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k), tedy nachlup stejně jako v čerstvě posíleném Seatu Leon Cupra. To je ovšem dočasná hodnota při plné akceleraci, trvale je motor schopen servírovat maximum 195 kW. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alcantarou potažený volant, anatomická sedadla i výrazný střešní spoiler signalizují sportovnější zaměření modelu

S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s, dvouspojková skříň ještě jednu desetinu ubere. S ní je tento model také úspornější, v kombinovaném cyklu jezdí za 6,7 l/100 km. Manuál potřebuje o dva decilitry víc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport se bude normálně prodávat, zatím však nevíme, jestli i na našem trhu a za kolik

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bocích. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. Fantasticky vypadají „ušaté“ anatomické sedačky.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků