IAA 2015 živě: Škoda Superb Sportline, Rapid Scout a Fabia R5 Combi

Seznam kapitol
  1. Škoda ve Frankfurtu
  2. Fotogalerie: Škoda ve Frankfurtu

Ačkoli se původně čekalo, že Škoda přiveze do Frankfurtu novou generaci MPV Roomster, nakonec se musíme spokojit jen se dvěma verzemi Superbu, již představenou Fabií R5 Combi a také oplastovaným Rapidem Spaceback „Scout“ a verzí Monte Carlo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Žádné velké překvapení se na stánku Škoda nekoná. Prohlédnout si můžeme Superb Sportline i Greenline, Fabii R5 Combi a dvě verze Rapidu

Model Škoda Superb Greenline jsme si už představili, stejně tak Superb Sportline, což je jen optický paket a nijak se neprojevuje na motorech pod kapotou. Fabii R5 Combi jsme mohli vidět už na srazu ve Wörthersee. Nový je snad jen Rapid ve verzi Monte Carlo.

Vidět jsme mohli i Rapid Spaceback ozdobený podle vzoru modelů Scout. Přesto by Škoda měla nějaký nový model (asi právě onen Roomster) představit do konce letošního roku s tím, že si premiéru odbude na autosalonu v Ženevě na jaře 2016.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda ve Frankfurtu
  2. Fotogalerie: Škoda ve Frankfurtu
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků