IAA 2015 živě: Porsche 911 a elektrický koncept Mission E

Seznam kapitol
  1. Porsche ve Frankfurtu
  2. Fotogalerie: Porsche ve Frankfurtu

Porsche omladilo ikonický model 911. Určitě už víte, že se dozadu poprvé v historii nastěhovaly přeplňované motory, respektive jeden motor: šestiválec 3,0 l se dvěma turby o dvou stupních naladění. Facelift se samozřejmě týká i otevřené verze Cabrio.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 prošlo faceliftem a můžeme se také podívat na koncept Mission E, který ukazuje elektrickou mobilitu v podání Porsche — nejrychlejší nabíjení na světě

Modely Carrera i Carrera S jsou silnější o 20 koní a 60 Nm a samozřejmě mají nižší spotřebu: 7,4 litru na 100 km.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Další zajímavostí na stánku Porsche je futuristický koncept Mission E, jakýsi mix Panamery a 911 pro udržitelnou mobilitu budoucnosti. Je to elektromobil, má čtveřici dveří a pohon všech kol. Zajímavostí je, že se díky 800V technologii nabije na 80 % kapacity za pouhých 15 minut. Automobilka uvádí dojezd na jedno nabití až 500 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nebojte, modely GT3 a GT3 RS zůstávají u atmosférického sání. A prý bude i jeden puristický model 911, který rovněž dostane atmosférický benzínový motor

Pokud vás trápí přechod Porsche 911 na přeplňování, nezoufejte. Pořád si můžete koupit model GTS nebo atmosférickou klasiku, které se jmenuje 911 GT3 RS. Navíc se jedná pravděpodobně o jediné auto na světě, kterému sluší bílá barva. Jako by čekalo, až dostane reklamy, závodní číslo a vyrazí na trať.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche ve Frankfurtu
  2. Fotogalerie: Porsche ve Frankfurtu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků