IAA 2015 živě: Nové BMW řady 7 je revoluční v mnoha ohledech

Skelet z vysokopevnostní oceli a hliníku je vyztužen karbonovými díly. Z výbavy jmenujme laserová světa s dosvitem 600 metrů nebo dotykový systém iDrive s rozpoznáváním gest.
Seznam kapitol
  1. BMW řady 7
  2. Fotogalerie: BMW řady 7

Nová generace luxusního sedanu BMW řady 7 přichází s velmi promyšlenou technikou a jako první ve třídě s částečně karbonovou konstrukcí. Skelet z vysokopevnostní oceli a hliníku je vyztužen karbonovými díly. To má velký podíl na radikálním snížení hmotnosti nové generace řady 7. BMW takto bude postupovat i u dalších nových modelů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 7 bude luxusnější, pohodlnější a úspornější. V základu má BMW 7 vzduchový podvozek a když zůstanete u 17" kol s vysokým profilem pneu, snad nebude moc drncat

I když je pak auto doslova narvané luxusní výbavou, moderními bezpečnostními systémy a novými hračkami, je mezigenerační rozdíl v hmotnosti docela významných 130 kg. Tato úspora se určitě projeví nejen na poklesu spotřeby paliva, ale i na dynamice a ovladatelnosti.

Galerie: BMW řady 7 od konce války po současnost

Galerie: BMW řady 7 od konce války po současnost

Přesto BMW tvrdí, že nechce novou generaci řady 7 prezentovat jako sportovní limuzínu. Sice si můžete koupit M Paket, ale nová sedmička má být hlavně komfortní a luxusní. Standardem je pneumatické odpružení se samonivelací a kompanzací nerovnoměrného rozložení nákladu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní skelet z hliníku a vysokopevnostní oceli je ještě vyztužen uhlíkovými vlákny. I díky tomu je nová sedmička o 130 kg lehčí a pevnější. V nabídce bude i M Paket

Z výbavy jmenujme třeba laserová světa s dosvitem 600 metrů, dotykový systém iDrive s rozpoznáváním gest a odnímatelným centrálním tabletem a například možnost ovládat auto na dálku pomocí klíčku. Postupně se zavádí také schopnost autonomní jízdy, prozatím jen v koloně.

Všechny motory jsme si už představili, stejně tak známe české ceny. Odkážeme vás proto na dříve zveřejněné články:

Nové BMW řady 7 je tady. Jezdí na dálkové ovládání a má laserová světla

Nové BMW řady 7 je tady. Jezdí na dálkové ovládání a má laserová světla

Na nové BMW řady 7 si připravte minimálně 2 388 700 korun

Na nové BMW řady 7 si připravte minimálně 2 388 700 korun

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW řady 7
  2. Fotogalerie: BMW řady 7
TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků