IAA 2015 živě: Nové BMW řady 7 je revoluční v mnoha ohledech

Skelet z vysokopevnostní oceli a hliníku je vyztužen karbonovými díly. Z výbavy jmenujme laserová světa s dosvitem 600 metrů nebo dotykový systém iDrive s rozpoznáváním gest.
Seznam kapitol
  1. BMW řady 7
  2. Fotogalerie: BMW řady 7

Nová generace luxusního sedanu BMW řady 7 přichází s velmi promyšlenou technikou a jako první ve třídě s částečně karbonovou konstrukcí. Skelet z vysokopevnostní oceli a hliníku je vyztužen karbonovými díly. To má velký podíl na radikálním snížení hmotnosti nové generace řady 7. BMW takto bude postupovat i u dalších nových modelů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 7 bude luxusnější, pohodlnější a úspornější. V základu má BMW 7 vzduchový podvozek a když zůstanete u 17" kol s vysokým profilem pneu, snad nebude moc drncat

I když je pak auto doslova narvané luxusní výbavou, moderními bezpečnostními systémy a novými hračkami, je mezigenerační rozdíl v hmotnosti docela významných 130 kg. Tato úspora se určitě projeví nejen na poklesu spotřeby paliva, ale i na dynamice a ovladatelnosti.

Galerie: BMW řady 7 od konce války po současnost

Galerie: BMW řady 7 od konce války po současnost

Přesto BMW tvrdí, že nechce novou generaci řady 7 prezentovat jako sportovní limuzínu. Sice si můžete koupit M Paket, ale nová sedmička má být hlavně komfortní a luxusní. Standardem je pneumatické odpružení se samonivelací a kompanzací nerovnoměrného rozložení nákladu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní skelet z hliníku a vysokopevnostní oceli je ještě vyztužen uhlíkovými vlákny. I díky tomu je nová sedmička o 130 kg lehčí a pevnější. V nabídce bude i M Paket

Z výbavy jmenujme třeba laserová světa s dosvitem 600 metrů, dotykový systém iDrive s rozpoznáváním gest a odnímatelným centrálním tabletem a například možnost ovládat auto na dálku pomocí klíčku. Postupně se zavádí také schopnost autonomní jízdy, prozatím jen v koloně.

Všechny motory jsme si už představili, stejně tak známe české ceny. Odkážeme vás proto na dříve zveřejněné články:

Nové BMW řady 7 je tady. Jezdí na dálkové ovládání a má laserová světla

Nové BMW řady 7 je tady. Jezdí na dálkové ovládání a má laserová světla

Na nové BMW řady 7 si připravte minimálně 2 388 700 korun

Na nové BMW řady 7 si připravte minimálně 2 388 700 korun

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW řady 7
  2. Fotogalerie: BMW řady 7
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků