IAA 2015 živě: Kia Optima dostala sportovní verzi GT s výkonem 180 kW

Spolu s novou generací Sportage a faceliftem sedanu Optima představila Kia ve Frankfurtu rovněž nový model Kia Optima GT, což je sportovní provedení modernizované Optimy. Proddávat se začně příští rok.

Nejedná se pouze o stylingový paket, Optima GT má pod kapotou turbomotor 2.0 T-GDI, naladěný na 180 kW (245 k) v 6000 ot./min. a 353 Nm v 1350-4000 ot./min. Hnací sílu přenáší na 18" kola šestistupňová automatická převodovka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kůží čalouněná sedadla i sportovně tvarovaný volant nesou logo GT, zvenku je spolehlivým poznávacím znamením kontrastní difuzor

Abyste na silnici hned poznali, že nevidíte obyčejnou Optimu, má model GT jinak stylizovanou příď a nepřehlédnutelný zadní difuzor, lemovaný dvojicí oválných koncovek výfuku. Podobné vídáme v posledních letech třeba na rychlých Audi.

Kia Optima GT dostala také adaptivní tlumiče, upravenou kalibraci elektrického posilovače řízení a větší brzdy. Sama automobilka tvrdí, že vystavovaný model je „připraven vstoupit do sériové výroby“. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků