IAA 2015 živě: Ford Ranger je luxusnější a úspornější

Ford ve Frankfurtu vystavuje vyšperkovanou verzi Widltrak. Modernizovaný Ranger nadále dává na výběr z motorů 2.2 TDCi a 3.2 TDCi.

Ford se letos rozhodl nepředstavovat ve Frankfurtu žádnou velkou premiéru a místo toho zdůraznit svoji řadu SUV a modelů s pohonem všech kol. Asi nejzajímavější novinkou je tak facelift pick-upu Ranger, který byl sice představen už dříve, ale na IAA 2015 má evropskou výstavní premiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Widltrak je vrcholné provedení pick-upu Ranger, který je jinak hlavně užitkovým pracantem i do náročného terénu

Ford ve Frankfurtu vystavuje vyšperkovanou verzi Widltrak, která tradičně balancuje na pomezí užitkového pick-upu (jímž jinak Ranger je) a stylového off-roadu. Má pětimístnou kabinu, stylová kola, nástupní lišty i rám na korbě. A také nepřehlédnutelnou oranžovou barvu Pride.

Oranžová se objevuje jako kontrastní barva také v modernizovaném interiéru, kam se nově nastěhoval systém Sync 2 s velkou 8" obrazovkou.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V rámci faceliftu dostal Ranger lehce modifikovaný vzhled přední části a vylepšené diesely s vyšším výkonem a menší spotřebou

Modernizovaný Ranger nadále dává na výběr z motorů 2.2 TDCi a 3.2 TDCi. Zatímco větší pětiválec má stále 147 kW, menší motor posílil z 92 nebo 110 na 96, resp. 118 kW. Přitom je podle automobilky až o 17 % úspornější.

Objednat si můžete jak provedení se zadním pohonem, tak čtyřkolku s redukcí. 

Další podrobnosti o novém Rangeru obsahuje tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků