IAA 2015 živě: Ford Ranger je luxusnější a úspornější

Ford ve Frankfurtu vystavuje vyšperkovanou verzi Widltrak. Modernizovaný Ranger nadále dává na výběr z motorů 2.2 TDCi a 3.2 TDCi.

Ford se letos rozhodl nepředstavovat ve Frankfurtu žádnou velkou premiéru a místo toho zdůraznit svoji řadu SUV a modelů s pohonem všech kol. Asi nejzajímavější novinkou je tak facelift pick-upu Ranger, který byl sice představen už dříve, ale na IAA 2015 má evropskou výstavní premiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Widltrak je vrcholné provedení pick-upu Ranger, který je jinak hlavně užitkovým pracantem i do náročného terénu

Ford ve Frankfurtu vystavuje vyšperkovanou verzi Widltrak, která tradičně balancuje na pomezí užitkového pick-upu (jímž jinak Ranger je) a stylového off-roadu. Má pětimístnou kabinu, stylová kola, nástupní lišty i rám na korbě. A také nepřehlédnutelnou oranžovou barvu Pride.

Oranžová se objevuje jako kontrastní barva také v modernizovaném interiéru, kam se nově nastěhoval systém Sync 2 s velkou 8" obrazovkou.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V rámci faceliftu dostal Ranger lehce modifikovaný vzhled přední části a vylepšené diesely s vyšším výkonem a menší spotřebou

Modernizovaný Ranger nadále dává na výběr z motorů 2.2 TDCi a 3.2 TDCi. Zatímco větší pětiválec má stále 147 kW, menší motor posílil z 92 nebo 110 na 96, resp. 118 kW. Přitom je podle automobilky až o 17 % úspornější.

Objednat si můžete jak provedení se zadním pohonem, tak čtyřkolku s redukcí. 

Další podrobnosti o novém Rangeru obsahuje tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků