IAA 2015 živě: Ford Ranger je luxusnější a úspornější

Ford ve Frankfurtu vystavuje vyšperkovanou verzi Widltrak. Modernizovaný Ranger nadále dává na výběr z motorů 2.2 TDCi a 3.2 TDCi.

Ford se letos rozhodl nepředstavovat ve Frankfurtu žádnou velkou premiéru a místo toho zdůraznit svoji řadu SUV a modelů s pohonem všech kol. Asi nejzajímavější novinkou je tak facelift pick-upu Ranger, který byl sice představen už dříve, ale na IAA 2015 má evropskou výstavní premiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Widltrak je vrcholné provedení pick-upu Ranger, který je jinak hlavně užitkovým pracantem i do náročného terénu

Ford ve Frankfurtu vystavuje vyšperkovanou verzi Widltrak, která tradičně balancuje na pomezí užitkového pick-upu (jímž jinak Ranger je) a stylového off-roadu. Má pětimístnou kabinu, stylová kola, nástupní lišty i rám na korbě. A také nepřehlédnutelnou oranžovou barvu Pride.

Oranžová se objevuje jako kontrastní barva také v modernizovaném interiéru, kam se nově nastěhoval systém Sync 2 s velkou 8" obrazovkou.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V rámci faceliftu dostal Ranger lehce modifikovaný vzhled přední části a vylepšené diesely s vyšším výkonem a menší spotřebou

Modernizovaný Ranger nadále dává na výběr z motorů 2.2 TDCi a 3.2 TDCi. Zatímco větší pětiválec má stále 147 kW, menší motor posílil z 92 nebo 110 na 96, resp. 118 kW. Přitom je podle automobilky až o 17 % úspornější.

Objednat si můžete jak provedení se zadním pohonem, tak čtyřkolku s redukcí. 

Další podrobnosti o novém Rangeru obsahuje tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků