IAA 2015 živě: Facelift Fiatu 500 je naštěstí velmi nenápadný

Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Když bylo oznámeno, že malý městský hatchback Fiat 500 projde faceliftem, trochu jsme se báli, co Fiat s roztomilým autíčkem udělá. Naštěstí prakticky nic, retro design pětistovky zůstal zachován. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design roztomilé pětistovky se prakticky nezměnil. I technika je vesměs stejná, pouze se snižovala spotřeba a modernizovala komfortní a bezpečnostní výbava

Změny jsou tedy skutečně jen kosmetické. Museli byste postavit obě auta vedle sebe, abyste nalezli rozdíly. Jiná jsou světla, maska i nárazníky, ale spíše se zapracovalo na motorech, převodovkách, podvozku a hlavně interiéru.

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Uvnitř bude mít zákazník k dispozici více možností individualizace, změní se barvy a dekory a také se sem nastěhuje nový multimediální systém s rozšířenými možnostmi konektivity. Ano, už i malá pětistovka bude mít internet a uděláte si z ní takový malý smartphone.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dovnitř se nastěhoval nový multimediální systém. Samozřejmě nemůže chybět ani ostrá limitovaná verze Abarth, zde s motorem 1.4 Turbo o výkonu 139 kW (190 k)

Motory Fiatu 500 jsou sice na první pohled stejné, ale mají nižší spotřebu a plní emisní normu Euro 6. Základní atmosférická dvanáctistovka je o čtyři decilitry úspornější (nyní 4,3 l/100 km) díky aktivnímu alternátoru a nižšímu tření, přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir jezdí dokonce za 3,8 litru. Turbodiesel 1.3 Multijet má teď normovanou spotřebu 3,3 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků