IAA 2015 živě: Facelift Fiatu 500 je naštěstí velmi nenápadný

Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Když bylo oznámeno, že malý městský hatchback Fiat 500 projde faceliftem, trochu jsme se báli, co Fiat s roztomilým autíčkem udělá. Naštěstí prakticky nic, retro design pětistovky zůstal zachován. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design roztomilé pětistovky se prakticky nezměnil. I technika je vesměs stejná, pouze se snižovala spotřeba a modernizovala komfortní a bezpečnostní výbava

Změny jsou tedy skutečně jen kosmetické. Museli byste postavit obě auta vedle sebe, abyste nalezli rozdíly. Jiná jsou světla, maska i nárazníky, ale spíše se zapracovalo na motorech, převodovkách, podvozku a hlavně interiéru.

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Uvnitř bude mít zákazník k dispozici více možností individualizace, změní se barvy a dekory a také se sem nastěhuje nový multimediální systém s rozšířenými možnostmi konektivity. Ano, už i malá pětistovka bude mít internet a uděláte si z ní takový malý smartphone.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dovnitř se nastěhoval nový multimediální systém. Samozřejmě nemůže chybět ani ostrá limitovaná verze Abarth, zde s motorem 1.4 Turbo o výkonu 139 kW (190 k)

Motory Fiatu 500 jsou sice na první pohled stejné, ale mají nižší spotřebu a plní emisní normu Euro 6. Základní atmosférická dvanáctistovka je o čtyři decilitry úspornější (nyní 4,3 l/100 km) díky aktivnímu alternátoru a nižšímu tření, přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir jezdí dokonce za 3,8 litru. Turbodiesel 1.3 Multijet má teď normovanou spotřebu 3,3 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků