IAA 2015 živě: Facelift Fiatu 500 je naštěstí velmi nenápadný

Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Když bylo oznámeno, že malý městský hatchback Fiat 500 projde faceliftem, trochu jsme se báli, co Fiat s roztomilým autíčkem udělá. Naštěstí prakticky nic, retro design pětistovky zůstal zachován. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design roztomilé pětistovky se prakticky nezměnil. I technika je vesměs stejná, pouze se snižovala spotřeba a modernizovala komfortní a bezpečnostní výbava

Změny jsou tedy skutečně jen kosmetické. Museli byste postavit obě auta vedle sebe, abyste nalezli rozdíly. Jiná jsou světla, maska i nárazníky, ale spíše se zapracovalo na motorech, převodovkách, podvozku a hlavně interiéru.

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Uvnitř bude mít zákazník k dispozici více možností individualizace, změní se barvy a dekory a také se sem nastěhuje nový multimediální systém s rozšířenými možnostmi konektivity. Ano, už i malá pětistovka bude mít internet a uděláte si z ní takový malý smartphone.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dovnitř se nastěhoval nový multimediální systém. Samozřejmě nemůže chybět ani ostrá limitovaná verze Abarth, zde s motorem 1.4 Turbo o výkonu 139 kW (190 k)

Motory Fiatu 500 jsou sice na první pohled stejné, ale mají nižší spotřebu a plní emisní normu Euro 6. Základní atmosférická dvanáctistovka je o čtyři decilitry úspornější (nyní 4,3 l/100 km) díky aktivnímu alternátoru a nižšímu tření, přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir jezdí dokonce za 3,8 litru. Turbodiesel 1.3 Multijet má teď normovanou spotřebu 3,3 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků