IAA 2015 živě: Dacia Duster přechází na Euro 6 a jede dál

Automobilka Dacia provedla rozsáhlou modernizaci svých modelů, která se nedotkla ani tak designu jako spíše techniky pod kapotou. Všechny motory teď plní emisní normu Euro 6 – včetně atmosférické šestnáctistovky MPI, která nadále zůstává v nabídce! Dokonce posílila o 7 kW a 8 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dacia Duster přechází – stejně jako ostatní modely rumunské značky – na emisní normu Euro 6 a vesele jede dál. Je to nejlevnější SUV na trhu

Velkou novinkou je také automatická převodovka pro modely Dacia Logan a Dacia Sandero. Technicky se jedná se o robotizovaný manuál a bude k dispozici výhradně k motoru 0.9 TCe. Vzhledem k ceném Dacie by se mohlo jednat o nejlevnější cestu k automatickému řazení ve třídě.

Přehled nejlevnějších aut: hatchbacky, diesely, čtyřkolky, SUV i kabria

Přehled nejlevnějších aut: hatchbacky, diesely, čtyřkolky, SUV i kabria

V nabídce zůstávají i motory 1.5 dCi, které rovněž přecházejí na přísnější emisní normu. Dacia uvádí, že využívá takové filtry pevných částic, aby z nich pro zákazníka plynuly co nejnižší náklady na servis.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků