IAA 2015 živě: Citroen C4 Cactus M má místo střechy surfová prkna

Původně jsme chtěli napsat „na střeše“, ale to by bylo věcně nesprávné. Koncept Citroen C4 Cactus M totiž žádnou střechu nemá. Zato má rám čelního okna i zadní oblouk ve vzhledu lakované dýhy, což v nás vyvolává reminiscence na laciný polský nábytek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cactus M je stylizovaný do podoby plážové buginy, přestože technika pod karoserií patrně odpovídá sériovému Cactusu

Cactus M má však být reminiscencí na něco úplně jiného, totiž na legendární Citroen Méhari, kterému jsme se nedávno věnovali i v naší rubrice Retro:

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Citroën Méhari (1968-1987): Rychlý velbloud

Podobně jako Méhari má i Cactus M podobu otevřené plážové buginy. A kdyby snad někdo pochyboval, že právě mořská pobřeží jsou jeho primární destinací, dvojice surfových prken na střeš… pardon, nad hlavami cestujících nedává prostor k pochybnostem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na střešní oblouky lze připevnit dvě surfová prkna

Zatímco exteriér je vyveden v křiklavé tyrkysové barvě, interiér má divokou ornamentální výzdobu laděnou do červené a bílé. Stejný vzor se objevuje rovněž na popruzích, kterými jsou ke střešním obloukům upevněna surfová prkna.

Pokud Citroen zveřejní bližší podrobnosti o technice a účelu konceptu Cactus M, budeme tento článek aktualizovat.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků