IAA 2015 živě: Borgward má se svým SUV BX7 ještě co dohánět

Borgward tvrdí, že vystavené SUV BX7 je předsériový prototyp. Pod kapotou má přeplňovaný benzínový dvoulitr o výkonu 165 kW (224 k) a točivém momentu 300 Nm.
Seznam kapitol
  1. Borgward BX7
  2. Fotogalerie: Borgward BX7

Na trh se po desetiletích vrací německá automobilka Borgward. První novodobý model se jmenuje BX7 a je to SUV. Ve Frankfurtu jsme se s ním mohli poprvé seznámit a už také známe technické podrobnosti. Přesto se nemůžeme ubránit dojmu, že je auto ještě nedodělané.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O nový model znovuzrozené značky Borgward byl na autosalonu zájem. Do sériové výroby ale musí automobilka zlepšit plno detailů, jestli se chce rovnat VW a Mercedesu

Borgward ale tvrdí, že vystavené SUV BX7 je předsériový prototyp. Tím by se snad daly omluvit nedodělky v interiéru, podivné zvuky při zavírání dveří a vrzání víka kufru. Tohle se doufejme do sériové výroby, která má začít na jaře 2016, zlepší.

Borgward ještě ani neprodává auta a už kope do konkurence

Borgward ještě ani neprodává auta a už kope do konkurence

Pod kapotou modelu BX7 je přeplňovaný benzínový dvoulitr o výkonu 165 kW (224 k) v 5500 ot./min. a točivém momentu 300 Nm v 1750 až 5000 ot./min. Pohání všechna kola přes šestistupňový automat a samosvorný diferenciál vzadu.

Vpředu je zavěšení MacPherson, vzadu pak náprava multi-link. Nechybí kompletní bezpečnostní výbava. Zajímavé je, že koncepce interiéru umožňuje pěti-, šesti- nebo sedmimístné uspořádání, vždy podle přání zákazníka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Borgward zveřejnil i oficiální sadu fotografií. Zatím ještě čekáme na detaily interiéru a také na informace o dalších pohonných jednotkách

Později přijde ještě turbodiesel a hybridní pohon. Na autosalonu ve Frankfurtu bylo také vedle běžného modelu BX7 vidění vyzdobené SUV Borgward BX7 TS, což má být označení pro sportovně střižený model s většími brzdami a jinak nastaveným podvozkem. Poznáte ho i podle agresivnějších nárazníků.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Borgward BX7
  2. Fotogalerie: Borgward BX7
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků