I2B Wildcat Concept: Bulharský bojovník

Ide stále len o štúdiu, no to by sa malo čoskoro zmeniť. 460 koní a 1200 kg sľubuje nezabudnuteľné zážitky.
I2B Wildcat Concept: Bulharský bojovník

Začiatky bývajú veľmi ťažké a inak to nebude ani u bulharského prototypu. Financie potrebné na projekt sú v štádiu riešenia, ale jeho tvorcovia sa svojho sna vzdať nechcú. Cieľ je jasný – postaviť superšport, ktorý bude ponúkať rýchlosť, nezabudnuteľné zážitky a to všetko za prijateľnú cenu.

Koncom budúceho roka sú naplánované prvé skúšky aerodynamiky a neskôr tiež prvé jazdy na funkčnom prototype. Ten dostane v strede uložený turbodúchadlom preplňovaný osemvalec s odhadovaným výkonom okolo 338 kW (460 koní). Pri hmotnosti zhuba 1180 kg by nemalo byť problémom dosiahnuť stovku hlboko pod 4,5 sekundy a maximálka sa pravdepodobne vyšplhá nad magických 300 km/h.

Budúcnosť „divej mačky“ je však stále otázna. Prototyp sa zúčastní na niekoľkých autosalónoch, aby sa zistili reakcie verejnosti. Pokiaľ budú priaznivé, potrební sponzori projektu sa zoženú podstatne jednoduchšie. Tak držíme palce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
I2B Wildcat concept

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků