I2B Wildcat Concept: Bulharský bojovník

Ide stále len o štúdiu, no to by sa malo čoskoro zmeniť. 460 koní a 1200 kg sľubuje nezabudnuteľné zážitky.
I2B Wildcat Concept: Bulharský bojovník

Začiatky bývajú veľmi ťažké a inak to nebude ani u bulharského prototypu. Financie potrebné na projekt sú v štádiu riešenia, ale jeho tvorcovia sa svojho sna vzdať nechcú. Cieľ je jasný – postaviť superšport, ktorý bude ponúkať rýchlosť, nezabudnuteľné zážitky a to všetko za prijateľnú cenu.

Koncom budúceho roka sú naplánované prvé skúšky aerodynamiky a neskôr tiež prvé jazdy na funkčnom prototype. Ten dostane v strede uložený turbodúchadlom preplňovaný osemvalec s odhadovaným výkonom okolo 338 kW (460 koní). Pri hmotnosti zhuba 1180 kg by nemalo byť problémom dosiahnuť stovku hlboko pod 4,5 sekundy a maximálka sa pravdepodobne vyšplhá nad magických 300 km/h.

Budúcnosť „divej mačky“ je však stále otázna. Prototyp sa zúčastní na niekoľkých autosalónoch, aby sa zistili reakcie verejnosti. Pokiaľ budú priaznivé, potrební sponzori projektu sa zoženú podstatne jednoduchšie. Tak držíme palce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
I2B Wildcat concept

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků