Je škoda, že autor článku nenechal svůj výtvor přečíst někomu, kdo má aspoň nějaké znalosti z automobilové historie a navíc by ještě dokázal odstranit překlepy. Ty jsou snad v každé druhé větě. Možná je to ale jen překlad ze švédštiny pomocí nějakého automatického překladače.
Kdysi novinar, to bylo prestizni povolani. dnes pise o tom, co nevi kdejaka redakcni elevka nebo ejakulator.. hlavne, ze ma pravidelnou vyplatu na ejakuly
Článek je plný nesmyslů. Jen podle zadní kapoty a oken v kapotě a příčce mezi motorem a kufrem se jednoznačně jedná o boleslavský výrobek a tedy to nemůže být rok 50, max 51. Na konstrukci se nepodílel Porsche vůbec.
Podle všeho nový majitel koupil T600 vyrobený v Ml. Boleslavi, tedy technicky horší výrobek, než byla T 600 z Kopřivnice. Historický má T 600 jen minimum společného s Ledwinkou. S Porschem pak vůbec nic. Bylo to v podstatě nové auto.
Jak se na vývoji tatraplánu podílel Ferdinand Porsche.... to by mě zajímalo, když po válce seděl v base a před válkou stroje Tatra kopíroval. Koneckonců on je kopíroval i v padesátých letech, když už jako elitní nacista neseděl v base.
Ten článek je strašný blábol, vývoj T600 sice navazoval na předválečnou T97, ale nakonec to auto bylo podstatně jiné a jde čistě o práci poválečných konstruktérů Tatry, techniku dělali Korbel a Popelář, design/kastli Kardaus a Chalupa, všichni jezdili vydatně konzultovat do kriminálu za Ledwinkou. Zmínka o Porschem v souvislosti s T600 je úplný nesmysl, upřímně nechápu, při dnešních možnostech, jak si snadno najít informace, vypotí “odborný novinář” takový zprasek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.