I zrezlá Tatra T600 se prodala za pořádně vysokou cenu. Investiční potenciál ale mnohé zaskočí

6 komentářů

ijon
14. února • 6:46

Je škoda, že autor článku nenechal svůj výtvor přečíst někomu, kdo má aspoň nějaké znalosti z automobilové historie a navíc by ještě dokázal odstranit překlepy. Ty jsou snad v každé druhé větě. Možná je to ale jen překlad ze švédštiny pomocí nějakého automatického překladače.

Martin
20. února • 8:36

Kdysi novinar, to bylo prestizni povolani. dnes pise o tom, co nevi kdejaka redakcni elevka nebo ejakulator.. hlavne, ze ma pravidelnou vyplatu na ejakuly

František
13. února • 20:26

Článek je plný nesmyslů. Jen podle zadní kapoty a oken v kapotě a příčce mezi motorem a kufrem se jednoznačně jedná o boleslavský výrobek a tedy to nemůže být rok 50, max 51. Na konstrukci se nepodílel Porsche vůbec.

Radim
13. února • 12:33

Podle všeho nový majitel koupil T600 vyrobený v Ml. Boleslavi, tedy technicky horší výrobek, než byla T 600 z Kopřivnice. Historický má T 600 jen minimum společného s Ledwinkou. S Porschem pak vůbec nic. Bylo to v podstatě nové auto.

Zelí
12. února • 10:53

Jak se na vývoji tatraplánu podílel Ferdinand Porsche.... to by mě zajímalo, když po válce seděl v base a před válkou stroje Tatra kopíroval.
Koneckonců on je kopíroval i v padesátých letech, když už jako elitní nacista neseděl v base.

Dinar
12. února • 11:31

Ten článek je strašný blábol, vývoj T600 sice navazoval na předválečnou T97, ale nakonec to auto bylo podstatně jiné a jde čistě o práci poválečných konstruktérů Tatry, techniku dělali Korbel a Popelář, design/kastli Kardaus a Chalupa, všichni jezdili vydatně konzultovat do kriminálu za Ledwinkou. Zmínka o Porschem v souvislosti s T600 je úplný nesmysl, upřímně nechápu, při dnešních možnostech, jak si snadno najít informace, vypotí “odborný novinář” takový zprasek.

Doporučujeme

Články odjinud