I vrtulník je potřeba natankovat. A proč ne na klasické pumpě?

I vrtulník je potřeba natankovat. A proč ne na klasické pumpě?

Na čerpací stanici můžete spatřit různorodé dopravní prostředky, které se pohybují po zemském povrchu. Nedávná příhoda ze Slovenska ukazuje, že lze jít ještě dál. Bez problémů tak na klasické čerpací stanici můžete potkat třeba ... vrtulník.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na čerpací stanici můžete potkat různé dopravní prostředky,
ale vrtulník, to se vážně nevidí příliš často

Pochopitelně nepřiletěl až ke stojanu, ale přistál o opodál. Majitel pak už jen na přistávací ližiny namontoval kolečka a vrtulník ručně dotlačil ke stojanu, kde natankoval 130 litrů Naturalu. Klasické palivo ale pro vrtulník není příliš vhodné, je potřeba jej v dostatečném poměru namíchat s leteckým benzínem a přidat aditiva.

Zajímavostí je, že pilot je Čech, který s vrtulníkem na této čerpací stanici nebyl poprvé. Tak snad si nezapomněl založit věrnostní kartičku...

Zdroj: brezno.dnes24.sk

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků