I vrtulník je potřeba natankovat. A proč ne na klasické pumpě?

I vrtulník je potřeba natankovat. A proč ne na klasické pumpě?

Na čerpací stanici můžete spatřit různorodé dopravní prostředky, které se pohybují po zemském povrchu. Nedávná příhoda ze Slovenska ukazuje, že lze jít ještě dál. Bez problémů tak na klasické čerpací stanici můžete potkat třeba ... vrtulník.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na čerpací stanici můžete potkat různé dopravní prostředky,
ale vrtulník, to se vážně nevidí příliš často

Pochopitelně nepřiletěl až ke stojanu, ale přistál o opodál. Majitel pak už jen na přistávací ližiny namontoval kolečka a vrtulník ručně dotlačil ke stojanu, kde natankoval 130 litrů Naturalu. Klasické palivo ale pro vrtulník není příliš vhodné, je potřeba jej v dostatečném poměru namíchat s leteckým benzínem a přidat aditiva.

Zajímavostí je, že pilot je Čech, který s vrtulníkem na této čerpací stanici nebyl poprvé. Tak snad si nezapomněl založit věrnostní kartičku...

Zdroj: brezno.dnes24.sk

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků