I v tuningu je facelift důležitý

Změny typů a modelů automobilů jsou důležité nejen pro základní výrobce, ale i pro tuningové firmy. Také mezi nimi se bojuje o přízeň zákazníka – a ten je náročný. Nespokojí se s jednou verzí dlouho, je nutné inovovat. V tomto duchu uskutečnila změny na svých vozech se základem BMW 3 i ladičská značka AC Schnitzer.
I v tuningu je facelift důležitý

Spolu se změnami na modelovém ročníku 2002 přikročila hlavně k úpravám zevnějšku. Týkají se jak sedanu, tak i kombi, neboli provedení Touring. Změnily se především aerodynamické prvky. Přední spoilery obou karosářských verzí mají teď nový tvar a sedanu se změnily i zadní partie, takže koncovka výfuku zapadá teď do celku harmoničtěji. Změny se dotkly i spoilerů pod prahy, sportovních zrcátek, a zadního křídla a spoileru. AC Schnitzer vyvíjí vždycky pro každý nový typ i vlastní kola a jinak tomu není ani tentokrát.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Spolu s úpravami zevnějšku se změnily i parametry agregátů. Všem motorům – zážehovým s objemem 2,0 l a 3,0 l i třílitrovému dieselu – přibylo po 60 k. To si vyžádalo i určité úpravy na podvozku, zejména další snížení světlé výšky. Ladičská firma chce rozhodně zachovat potřebnou míru bezpečnosti a snadné ovladatelnosti. K dispozici jsou kola až do velikosti 19´´.

Kompletně vlastní zůstává také interiér ve stylu kevlaru nebo hliníku. kevlarový vzhled se dodává v antracitové nebo stříbrné barvě. S celkovým vzhledem korespondují detaily pedálů, volantu, řadicí páky, opěrky pro levou novu řidiče atd. Na přání splní firma i požadavek na jakoukoliv barvu koženého čalounění.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků