I v pojišťovně bývá legrace

Mohlo by se snad zdát, že práce v pojišťovně je věc veskrze vážná, pro některé možná dokonce poněkud nudná. Jak to však často bývá, zdání klame a o legraci někdy není nouze ani při vyřizování pojistné události. Nakonec – když se nic horšího nestane a jde jen o plechy, není trocha humoru a nadhledu na škodu…

KLIENT: "To auto mám poškozený a tu prohlídku bych potřeboval udělat hlavně rychle."
OPERÁTOR: "Dobře, tak jestli si můžete poznamenat kontaktní osoby: pan Rychlý..."
KLIENT: "Tak to zní slibně."
OPERÁTOR: "…a pan Pospíšil."
KLIENT: "Tak to zní taky zajímavě."

Klientovi nabourala manželka auto. Klient registruje škodu a domlouvá si návštěvu likvidátora ve svém místě bydliště.
KONZULTANT: „Můžete mi říct jméno řidiče?“
KLIENT: „Paní Marie XXX. Můžete mi poslat kromě likvidátora ještě někoho, kdo by ji uškrtil rovnou?“
KONZULTANT: „No můžu to sem napsat, ale...“
KLIENT: „Mám si ji uškrtit sám.“
KONZULTANT: „Možná by to bylo lepší, jistější. Takže paní Marie...“

Klient se omlouvá, protože zatím nedodal podklady ke škodě.
KLIENT: „Já jsem to někam asi zahrabal - teď jsem to našel, takže to určitě tenhle týden pošlu. To víte, už jsem starej: je mi 32 let, tak už trochu zapomínám...“
OPERÁTOR: „Já myslím, že 32 je ještě pěkný věk...“
KLIENT: „No to si nemyslete, třeba manželce je 38 a už jí hrabe.“
OPERÁTOR: „Aha.“
KLIENT JEŠTĚ NA KONCI HOVORU: „To s tou manželkou bylo jen mezi námi, jasné?“
OPERÁTOR: „Jistě.“

Registrace škody na skle:
OPERÁTOR: "A jak se ta škoda stala?"
KLIENT: "No jak? Sednu do auta a vidím dvě tečky..."

OPERÁTOR: "Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?"
KLIENT: "Ježíš, takže… F jako fčela - máte to?"

OPERÁTOR: "Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?"
KLIENT: "E jako erbeg."

KONZULTANT: „Já se omlouvám, mně se to tu trochu pomaleji otevírá...“
KLIENT: „Váš systém má vrátka...?“

KLIENTKA: "A to tam mám fakt jako do toho záznamu jako i kreslit, jo?“
OPERÁTOR: "Tak jenom tak přibližně, dva obdélníčky jako auta a jak došlo ke střetu..."
KLIENTKA: "A mám tam kreslit i sebe...?“
Záznam z dalšího hovoru: "Klientka volala, aby oznámila, že neumí kreslit."

OPERÁTOR: "Naše klientské centrum se nachází V Jankovcově ulici, to je Praha 7, kde Vy se momentálně nacházíte?"
KLIENT: "Mezi hřbitovy."

Pokus o registraci škody s klientkou:
OPERÁTOR: "Mohla byste mi tedy prosím popsat, jak k té nehodě došlo?"
KLIENTKA: "Jo… Ježíš!! Tramvaj!!"
OPERÁTOR: "Nemám Vám radši zavolat později?"
KLIENTKA: "Tak radši jo…"

Dcera klientky chtěla hlásit škodu:
OPERÁTOR: „Poprosil bych Vás o rodné číslo nebo číslo pojistky.“
KLIENTKA (DCERA): „90... 60... 90... XXX.“
Operátorovi je to divné, ale přesto zkusí vyhledat toto RČ – neúspěšně.
OPERÁTOR: „Mně to ale pod tímhle rodným číslem nikoho nevyhledalo, říkala jste opravdu 90 60 90?“
KLIENTKA (DCERA): „Ježiš, nééé, 90 60 10 XXX.“

Operátor hovoří s klientem o záznamu dopravní nehody:
KLIENT: "Tak mně to vysvětlete, jak se to dělá, ne? I orangutan může postoupit na vyšší level."

A někdy nemá svůj den ani operátor.
OPERÁTOR: „Takže krytí všech skel máte na živelnou událost, vandalismus, střet (havárii)... V praxi to znamená, že Vám zaplatíme pojistné plnění, když od protijedoucího nákladního vozidla odlétne kamínek nebo srnka...“
 

Zdroj: Pojišťovna Direct

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků