I v Česku prodávaná hybridní Honda dostala verzi RS. Dostala novou vychytávku, hot-hatch z ní ale nebude

Akční model pro zákazníky na domácím trhu přináší styl a prý i lepší výkon. Pálit gumy s ním i tak nemůžete.

Nabídka výbav pro model Fit (u nás prodávaný jako Jazz) se na japonském trhu rozrostla. K již existujícím provedením Basic, Home, Luxe a Crosstar nyní Honda přidává sportem říznuté RS s několika výraznými změnami. Dostává nové přední a zadní nárazníky, zadní spoiler a také volič jízdních režimů. S ním může řidič nastavit módy Econ, Normal nebo Sport.

Za volant také nově přibylo pádlo pro regulaci zpomalování – jinými slovy rekuperace. Pod kapotou se totiž bude nacházet hybridní ústrojí e:HEV, u nějž Honda slibuje „zvýšený výkon a lepší reakce na plynový pedál.“ Dá se tak čekat, že patnáctistovka kombinovaná s dvěma elektromotory dá více, než je v současné době maximálních 80 kW (109 k) a 253 Nm točivého momentu.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Váš názor Další článek: Porsche Cayenne s plátěnou střechou vzniklo už před 20 lety. Kontroverzní koncept vypadá z každé strany jinak

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,