I ty, Subaru? Legendární WRX STi prý dostane v příští generaci elektromotor

K přeplňovanému čtyřválci a mechanickému pohonu všech kol v příští generaci údajně něco přibude...

Poté, co automobilový trh opustil Lancer Evolution, je Subaru WRX STi posledním modelem, který připomíná časy starších ročníků rally. Výbušný plochý motor, schopný podvozek a pohon všech kol se třemi diferenciály - tím je tato legenda charakterizována. Nyní se zdá, že příští generace bude dle dnešních trendů hybridem.

Vyplývá to alespoň z rozhovoru nizozemského webu AutoRai s evropským šéfem prodeje a marketingu, Davidem Dello Strittem. Současný dvouapůllitrový boxer podle jeho slov v budoucnosti "prostě nemůže existovat". Přidal k tomu navíc, že nejpravděpodobnějším scénářem je nahrazení této jednotky plug-in hybridním ústrojím.

Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

I když Stritto elektrifikaci STi už v příští generaci přímo nepotvrdil, technicky to do sebe zapadá. Nástupce bude totiž postaven na modulární platformě SGP, která se zástavbou hybridního pohonu předem počítá.Podobu budoucího STi mohl naznačit koncept Viziv Performance, který si prohlédněte ve fotogalerii.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků