I Toyota Auris dostala facelift a nové motory

I Toyota Auris dostala facelift a nové motory

Toyota ukáže v Ženevě také faceliftovaný model Auris, který doplní již představený omlazený model Avensis. Žádné radikální změny nečekejte. Toyota je trochu zdrženlivá se zveřejňováním informací, takže si můžeme prohlédnout jen tři oficiální fotografie. O motorech nevíme nic konkrétního.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift Toyoty Auris má přinést především úspornější motory a příjemnější interiér s bohatší bezpečnostní výbavou

Automobilka sice tvrdí, že Toyota Auris dostane nové úspornější a výkonnější naftové i benzínové motory, ale na přesnější informace si ještě musíme počkat. Víme, že se do interiéru nastěhují nové hodnotnější materiály a že se rozšíří bezpečnostní a komfortní výbava, ať už základní nebo příplatková.

Test Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic: Na pohodu

Test Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic: Na pohodu

Toyota opět vsadí na hybridní pohon, který je oblíbený především v těch evropských zemích, kde se daně odvíjí podle vypouštěných emisí CO2. Současný hybridní Auris má normovanou spotřebu od 3,8 litru na 100 km a emise 87 g/km CO2. Model po faceliftu tyto hodnoty určitě ještě vylepší.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků