I toto lze udělat z Fiatu 500. Rudá mašina má motor Honda, chce lovit Ferrari

Unikátní přestavba klasického Fiatu 500 se na prodej objevila v Americe. Stojí milion a je to opravdu pěkně vyladěná mašina.

Na prodej je unikátní stavba založená na Fiatu 500. Vznikla jako pocta klasickým závodním vozům značky Abarth, především pak modelu 1000 TCR. Jak sám výrobce a prodejce Redline Restorations uvádí, tohle není vozítko vaší babičky na průsmyk Stelvio, ale oheň plivající drak, který je připravený lovit nic netušící Ferrari.

Abarth 595 prošel posilovnou u ladičů Pogea Racing. Stojí za tu šílenou cenu?

Abarth 595 prošel posilovnou u ladičů Pogea Racing. Stojí za tu šílenou cenu?

Tento drak, nebo spíše dráček, má vzadu motor z Hondy Civic Type-R. Je to jednotka B16B, která byla v ostrém hatchbacku v letech 1997 až 2001. Šestnáctistovka je naladěná na 191 koní a má omezovač v 9000 otáčkách za minutu. Spárovaná je s pětistupňovou manuální převodovkou.

K zastavení slouží vpředu brzdy Abarth a vzadu kotouče z Hondy Civic. Nádrž na 8 galonů, tedy třicet litrů, je umístěná vpředu. Uvnitř najdete zcela novou palubní desku se sportovním volantem značky Sparco, skořepinová sedadla a pedály značky Wilwood. Na první pohled pak zaujme rozšířená karoserie uzpůsobená co nejlepšímu proudění vzduchu. Pokrytá je originálním lakem Ferrari.

Abarth osvěžil nabídku retrohatchbacku 595. Výkon zůstal, změny jsou kosmetické

Abarth osvěžil nabídku retrohatchbacku 595. Výkon zůstal, změny jsou kosmetické

Do vozu bylo proinvestováno 85 tisíc dolarů. Přesto chce za něj prodejce jen 49.000 dolarů, tedy při aktuálním kurzu 1.042.720 Kč. Od dokončení přestavby má najeto jen 1267 kilometrů, na pořádné zajetí tedy teprve čeká.

Abarth

Abarth je značka, která se stala synonymem výkonu, sportovnosti a tuningu. Ve znaku automobilky je štír, který reprezentuje klíčové vlastnosti vozů Abarth.

Společnost Abarth & C. založil Karl Abarth v roce 1949. Výroba se původně zaměřovala na závodní vozy a tuningové sady. Značka Abarth je nyní součástí skupiny Stellantis.

Abarth 595 • Abarth 695

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků