Nejnovější supersport zamíří k prvním zákazníkům a italská značka nám ukazuje, jaké možnosti nabízí v rámci jeho personalizace.
Nepřekvapí, že i v případě koupě nového Lamborghini Revuelto využije značná část klientů italské automobilky její personalizační program Ad Personam. Možnosti divize specializované na plnění zákaznických přání nyní značka ukazuje na exempláři, který vznikl u příležitosti oficiálního srazu Lamborghini Arena na okruhu v Imole.
Na plug-in hybridním supersportu, který je vyprodán na dva roky dopředu, pracovala divize Ad Personam již ve svém novém studiu v sídle automobilky v Sant' Agatě. Exteriér tohoto exempláře představuje kontrast šedého laku Grigio Hati a rozsáhlého použití viditelných karbonových dílů karoserie. Přední kapota obdržela také dvojici „rychlých pruhů“ v černé Nero Noctis.
Celek podtrhují detaily lakované svítivě zelenou Verde Scandal například na spodní linii vozu, zrcátcích, střeše a částech zadního difuzoru, zatímco za leskle černými koly Altanero (21 palců vpředu, 22 palců vzadu) je na brzdových třmenech použit slabší zelený odstín Verde Chiaro. Aktivní zadní spoiler je poté ze spodní strany lakován do motivu italské vlajky. Tento detail nám nicméně Lamborghini na fotkách neukazuje.
V interiéru pokračuje zakázkové Revuelto s výraznými zelenými (Verde Scandal) detaily, například v případě prošívání a emblémech značky na černých sportovních sedačkách. Viditelný karbon najdete v kabině nejen na středovém panelu či rámečku přístrojového štítu, ale také na volantu a sloupku řízení. Přepážka za sedačkami je nakonec ozdobena vyšívanou mapkou okruhu Imola.
Zda tento vyšperkovaný kus Revuelta zamíří do rukou sběratelů nebo si jej ponechá ve sbírce sám výrobce, to Lamborghini neupřesňuje. Výchozí cenovka supersportu se pohybuje okolo 500.000 eur (asi 12,6 milionu korun). Obdobně rozsáhlé možnosti personalizace ji ale posunou samozřejmě mnohem výše.
Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.
Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).
Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus