Pokud chcete ve svém BMW M4 až 610 koní, obraťte se na AC Schnitzer. Dlouhodobé zkušenosti s vozem BMW slibují, že dáváte auto do správných rukou.
Německá tuningová společnost AC Schnitzer se dlouhodobě zaměřuje na úpravy vozů a motocyklů BMW. Na kontě má ale i příbuzné Mini a aktuální Toyotu Supra. Vedle toho pak i několik britských vozů. Nyní nám značka představuje své pojetí aktuálního BMW M4 v obou dvou karosářských verzích.
Úprava řídící jednotky pro modely M4 Competition Coupé, M4 Competition Coupé xDrive a M4 Competition Convertible xDrive s motorem S58B30T0 zajistí zvýšení výkonu z 375 kW (510 koní) na 434 kW (590 koní). Maximální točivý moment se zvedne z 650 N.m na 750 N.m. Na úpravu poskytuje výrobce záruku 36 měsíců.
Pro M4 Competition Coupé (zadokolka i xDrive) je k dispozici ještě větší kit s výkonem 449 kW (610 koní). Točivý moment 750 N.m zůstane stejný. Pro všechny modely je pak k mání speciální kryt motoru s logem obou výrobců a červenými detaily. Pokud chcete z nějakého důvodu sahat na podvozek, umí vám AC Schnitzer také vyhovět.
K dispozici je nastavitelný podvozek RS s možností světlé výšky nižší až o 40 milimetrů oproti sériovému stavu. Pro samotné snížení světlé výšky by ale měly vyjít levněji pouze pružiny, i když si s nimi auto sedne jen o dva centimetry. Tuning ale dělá i design, takže si své BMW M4 můžete vyšperkovat i několika exteriérovými doplňky.
V nabídce je přední splitter, křidélka pro přední nárazník, karbonové křídlo, difuzor nebo střešní spoiler pro kupé. U předního splitteru se hodí zmínit, že dokáže při rychlosti 200 km/h zvýšit přítlak o 40 kilogramů. Zadní křídlo na kupé dokáže přidat dalších 70 kg. Na seznamu jsou také 20palcová kola AC1 a AC3 s pneumatikami 285 vpředu a 295 vzadu.