I sedět za volantem se musí umět. Víte, jak na to?

Jouda  |  22. 07. 2014 19:07

Zbytečný článek. Člověk si má za volant sednout tak, aby se cítil pohodlně.
Btw, místo radění toho, jak má člověk za volantem sedět (kolik cm od čelního skla atd.) by měli v autoškole naučit člověka řídit! Co občas potkávám na silnicích...škoda mluvit.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  22. 07. 2014 20:15

Dobry nezmysel pisete. Nic ste nepochopil.
Sediet sa ma tak aby mohol dobre riadit a nie aby sedel pohodlne - to je podradne a o tom je clanok.
Aj na bicykli je to tak, nesedi sa tak ako je pohodlne ale ako je bezpecne a ako sa dobre riadi.
Alebo beh, na jednom serveri dokonca rozoberaju videa beziaich citatelov, lebo pohodlnym behom ako slon si nicia klby a mozu lahko spadnut - nie su slony.


Ta poloha "na zajaca" to robia zeny. Asi su tak naucene.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  23. 07. 2014 08:01

Ale pochopil, spíše nechápu vás. Jak můžete řídit auto, aniž byste neseděl pohodlně? Pohodlné sezení = maximální koncentrace na řízení. Alespoň tak to vidím já. Můžete a nemusíte souhlasit, to je tak jediné, co v tomto případě můžete.

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  23. 07. 2014 08:18

Kdo chce jezdit rychle, musí správně sedět. Stačí se podívat na WRC. Ono je to docela jedno na dálnici. Jednou jsem jel se svým synovcem v autě jako spolujezdec. Měl jsem zlomenou ruku a potřeboval jsem zavést k zákazníkovi na servis. Tradédie! V autě leží, celou dobu řídí jen jednou rukou a druhou se opírá o loketní opěrku. Jeli jsme cca asi 200Km. Přes Beskydy na Slovensko a pořád po okreskách. Ten člověk chtěl ukázat jak umí rychle jezdit. Do zatáček nestíhal za zatáčkou ho to neslo ven.Jak se opíral o opěrku, tak nestíhal řadit, protože se vždycky musel zvednout. Na cestě zpátky jsem to psychycky nevydržel a od volantu ho vyhodil. Na ležící blbečky s kšiltovkou fakt náladu nemám.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  23. 07. 2014 09:17

Já sice nemluvím o pohodlném zalomení v sedačce, jak to dělají kšiltovkáři, ale souhlasím s Vámi.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  23. 07. 2014 09:23

A moze byt niekomu ta spravna poloha nepohodlna?

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 07. 2015 12:02

No, aby som pravdu povedal, osobne jazdím diaľky aj krátke vzdialenosti. Osobne neznášam operadlo v takmer zvislej polohe, cítim sa nepohodlne, čo nieje moc bezpečné, ak vás to podvedome núti sa v sedačke ošívať. Verte, že som skúšal tieto "správne polohy" a nie je to ono. Hold nevyhovuje to každému. Človek, by mal nájsť vlastnú polohu, aby mal prirodzený posed a sedačka ma obopínať telo, kôli držaniu, prirodzený a správny úchop radiacej paky a volantu. To dovoľuje maximálne sústredenie na riadenie vozidla a minimalne rušenie a nepohodlie. Unifikovať tzv. správnu polohu pre všetkých je NEZMYSEL!

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 07. 2015 12:15

Pre rýpavých zdôrazňujem - PRIRODZENÚ POLOHU - nie ležať, nie zajac a určite nie operadlo v zvislej polohe ako v MHD. A kto si myslí, že táto "správna" poloha je v poriadku aj keď ruší a odvádza od sústredenia pri riadení vozidla, logicky na úkor bezpečnosti, tak je asi hold slabší jedinec (myslím od krku vyššie).

Odpovědět  |   | 
dsf  |  23. 07. 2014 09:21

Stale ste to nepochopil.

To nie je o tom suhlasit a nesuhlasit ale o pravde a lzi.

Zena sa citi pohodlne v polohe na zajaca, ale bezpecne to nie je. V zakrute ju nedrzi sedacka, zle vidi dozadu, na spatne zrkadla atd.

Auto je presne navrhnute tak, ze kde mate mat hlavu, ako daleko mate mat sedadlo a va kom skolne a priestor na komfortne nastavovanie tam ziadny nei je, lebo potom napriklad nevidite na spatne zrkadla, zavadzia vam prilis a A stlpik a podobne.

Kazdy ma v kazdom aute len jednu spravu polohu a na "zajaca" ci na "lezadlo" to vobec nie je. Tato poloha je sucasne aj skutocne najpohodlnejsia, aj ked si zajac alebo lezadlo mysli nieco ine.
Kto ma choru chrbticu a potrebuje lezat a to mu je pohodlne, nemal by viest vozidlo.

Odpovědět  |   | 
james  |  23. 07. 2014 21:18

po zacati citania som sa zastavil na tejto vete "Zena sa citi pohodlne v polohe na zajaca, ale bezpecne to nie je" a rozmyslal aka je to poloha v sexe.. ou jedno pivko a hned myslienkami od aut..

Odpovědět  |   | 
Q  |  16. 07. 2015 12:38

Hm, to by som Vás chcel vidieť pri 800 - 1.000 km jazde sedieť nepohodlne.
Ak nemáte vlastnú správnu polohu, ktorá Vám dovoľuje správne a pohodlne ovládať vozidlo, tak taká jazda nemôže byť ani bezpečná. Stačí racionálne uvažovať. Takéto reči vedú najčastejšie vodiči " do práce a späť ".

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  23. 07. 2014 09:58

Děláš čest svému jménu

Odpovědět  |   | 
Jan Havránek  |  28. 08. 2015 09:15

Souhlas, člověk si musí za tím volantem najít polohu jaká mu vyhovuje To, že někdo předepíše universální polohu za volantem neznamená, že je nejlepší Pokud bych se řídíl tímto článkem, tak bych brzo asi dojezdil, protože bych se furt vrtěl v sedačce a přehazoval si ruce na volantu a nesoustředil bych se co se děje okolo Proto ať si každej za ten volant sedne jak uzná za vhodný a nikdo mu do toho nekecá

Odpovědět  |   | 
Wolfik  |  22. 07. 2014 20:39

Hezký článek, jednoduchý a přehledný. Pro nováčky jistě přínosný

Odpovědět  |   | 
radšianonym  |  22. 07. 2014 22:35

a i pro řidiče, co už nějaký čas řídí. sám jsem z těch co si trochu lehají. vím o té chybě, už párkrát jsem si zkoušel sedačku vzpřímit a vždy bez úspěchu. tento článek mě zase zítra ráno donutí k novému pokusu. je to něco jako odnaučit se kouřit. i to jsem tenkrát zvládl, zvládnu i sedět v autě jako člověk....

Odpovědět  |   | 
Kashmir  |  22. 07. 2014 23:16

Držím palce a jako motivaci uvedu, co říkali na "škole smyku" a to, že člověk který, má sedadlo na ležení, nedokáže při nouzovém brždění sešlápnout pedál plnou silou protože se při tom vysune po sedačce nahoru, místo aby se zapřel o opěradlo v oblasti beder.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 07. 2014 12:33

Chybu nerobite, pokial dociahnete na ovladacie prvky (a uchopite volne a bezpecne cely veniec volantu a viete s nim krutit) bez toho aby ste sa museli natahovat a dvihat a pohybovat po sedadle a citite sa pohodlne - pravidlo je tu prajednoduche. Je aj prirodzenejsie ze pokial mate dlhsie hnaty a velku pazuru (trebars ako ja), tak si predsa len trochu viac lahnete (pavuk vpleteny do volantu by bol asi trosku komicky) a pohodlne povediete karu jednou rukou...no a na pripadne blbnutie si to skratite. Ziadny problem. Ono clanok sa zameriava na skor na vyslovene problemy, kedze niektori zabudaju ze v aute sa predsa len nehovie omotany okolo kresla ako doma v obyvacke (jeden extrem), ani ako na kolotoci (siltovkar) ale takisto nie ako na stolicke u holica (ten dalsi). Co ma samozrejme potom vplyv na bezpecnost.

Odpovědět  |   | 
james  |  23. 07. 2014 06:51

v tomto boli najlepsi vodici starych golfov, ktori sedeli taky vykryvene, ze mali pol tela aj s hlavou niekde medzi prednymi sedadlami :) .. ktovie ako by skoncili po naraze, mozno ze zarhyzhnuti do volantu z opacnej strany

Odpovědět  |   | 
LOL  |  23. 07. 2014 07:06

nejen Golfů, ale taky vyhrkaných pašíků. Posez styl "na barové židli po 10 rumech", včetně držení volantu bez použití palce byl styl, kterému osobně říkám "king of da road ala playa"

Odpovědět  |   | 
james  |  23. 07. 2014 08:42

Odpovědět  |   | 
Hat  |  28. 08. 2015 17:01

No to je parada. Nejtlustejsi prase co se nevejde ani do traktoru tu plka o spravne pozici za volantem.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  23. 07. 2014 07:03

jen technická: je docela pikantní, že je to foceno ve sportvanu (prodloužený a vyšší Golf), protože "správná" poloha řidiče znamená u většiny běžné produkce, že si za řidiče sedne tak akorát malé děcko nebo liliput Zejména takové první verze oktávek.

Odpovědět  |   | 

JE pravda že ve čtyřce golfu jsem měl auto třímístný, protože se za mě nikdo nevešel.. A ani v šestce passatu to je sice výrazně lepší, ale taky žádná hitparáda.. Ale já měřim přes 2 metry

Odpovědět  |   | 
Petko  |  24. 07. 2014 11:07

No práve, keď má človek 2 metre tak si v menšom aute "správne" nesadne...ak by som si mal dať sedačku kolmo, tak mám pol hlavy v strešnom okne...a to aj vo veľkom Mondeu :) Takto to podľa sedačky vypadá že ležím, ale hlavu mám 5cm od stropu a vidím aj väčšinu kapoty, čo tí menší asi nevidia ani ked sedia správne...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 07. 2014 07:14

Vlastně bez overalu a anatomů se nedá držet auto na cestě. Jak to ti lidi kdysi dělali, že jezdili na lavici a měli auto bez posilovače řízení a brzd, volant byl napevno a sedačka se dala sotva posouvat podélně.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  23. 07. 2014 07:47

Oni tak nějak jezdili jak to se starými auty šlo. Podvozky na listových pérech s mizernými tlumiči nebo i bez nich, pneumatiky diagonální, brzdy bubnové bez posilovače, opěradlo končící v půlce zad, auto které mělo padesát a víc koní už bylo "nadupané". O sedmdesátikoňovém motoru se tenkrát třeba napsalo že "pro normální ježdění už z toho jde strach". Jezdilo se pomaleji a možná i opatrněji. Ale když jsem náhodou našel Svět Motorů z roku tuším 1957 a tam se psalo něco o 600 mrtvých za půl roku - tedy 1200 mrtvých při dopravních nehodách ročně - asi to tak jednoduché nebylo. A to byl tenkrát proti dnešku zanedbatelný provoz.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  23. 07. 2014 17:08

Měl jsem tu čest se svézt ve stovce, bez posilovačů, volant napevno a sedačku jsme taky neposunuli (nevím, jestli to jde ) a opěradlo taky nebylo moc vysoké. A abych vám pravdu řekl, vcelku se mi to líbilo a sedělo se dobře. Řidič se soustředí jen na řízení a nemá možnost se věnovat něčemu jinému, což myslím přispívá bezpečnosti. Je umění tohle auto dobře uřídit. Dnešní "řidiči", kteří nepoznali auto bez posilovačů a jiných technologických udělátek by ani nenastartovali... Povinně bych dal v autoškole 2 hodiny jízd v nějakém veteránu, to by bylo něco

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  23. 07. 2014 21:40

generace tvého dědy: Jooo, to tehdy,když byly na cestách jen koňské potahy. Na kozlíku ti ležel celej svět u nohou, koně nesmrděli benzinem a nemusel jsi řešit nějaké ceny pohonných hmot - prostě jsi šimlíka nechal napást u cesty. V autoškolách byl dal povinně dvě hodiny jízdy s potahem, aby ti mladí věděli co to je.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  26. 07. 2014 10:46

S tím ale bez prdele souhlasím, je to to samý Až na tu generaci dědy.. To je generace spíš pradědy..

Odpovědět  |   | 
peta  |  29. 08. 2015 10:14

jo stovečka bylo mé první auto, dostal jsem jí po dědovi. Z Fábie v autoškole do stovky Mám 190 cm a když jsem pouštěl spojku, tak jsem kolenem dával zároveň blinkr do prava Brzdná dráha se musela vypočítat předem abych to před křižovatkou ubrzdil, byl tam volant ze 110R takže malý a utočit to při parkování bylo o ruce, slabý motor, muselo se to točit a točit a řadit skoro pořád když jsem někoho náhodou předjel(traktor, bagr, stojící auto) tak vrátit kilčo do původního směru bylo jak se zaoceánským parníkem. Měl jsem to auto moc rád, hodně mě naučilo

Odpovědět  |   | 
Mikek  |  23. 07. 2014 10:22

Clanek je naprosto mimo. Jedine v cem lze souhlasit je, ze spatna (lezici) poloha muze mit negativni vliv v pripade nehody. To je zcela nesporne. Na kvalitu rizeni to ovsem nema vubec zadny vliv. Pokud je clovek na neco zvykly, tak ridi nejlepe pri poloze na kterou je zvykly a ne v te, ktera je podle novinaru spravna. Jezdim 15 let v poloze zcela vleze, operadlo ridice se temer dotyka zadni sedacky a jeste nikdo mi nerekl, ze bych jel cukave nebo nemel nad autem kontrolu. Kdybych si sedl tak jak se ma dle clanku spravne sedet, tak nevyjedu ani z parkoviste.

Odpovědět  |   | 

Napřed napíšeš, že "špatná (ležící) poloha" může mít negativní vliv v případě nehody.. A pak záhy dodáš že jezdíš 15 let tak, že se opěradlem sedadla skoro dotýkáš zadní sedačky. Jako sorry, v tom případě seš blb... A pokud bys při správném sezení nevyjel z parkoviště, tak bys měl v zájmu všech ostatních řidičů okamžitě vrátit řidičák a jezdit busem...

Odpovědět  |   | 
karamba  |  23. 07. 2014 12:30

Mohu se jen tak pro zajímavost zeptat, jak koukáte ven z auta? Při položení opěradla skoro na zadní sedačku musíte čučet max na strop.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 07. 2015 20:33

Nekouká! takoví koukají až při nehodě, kam to dopracovali.

Odpovědět  |   | 
james  |  23. 07. 2014 21:23

a mas aspon panoramaticku strechu, ked uz lezis za volantom...?

Odpovědět  |   | 
Dorian  |  24. 07. 2014 12:21

Tak tebe bych na silnici potkat nechtěl Omyle

Odpovědět  |   | 
asdf  |  23. 07. 2014 10:32

Zajímal by mě názor jestli se má řídit s nohama od sebe nebo sounož, jak to dělá spousta žen.

Odpovědět  |   | 

Čo by mali žiakom v škole zakazovať, to je byť prilepený na čelnom skle. Keď vidím takého vodiča (častejšie však vodičku), tak obyčajne vidím aj smrť v jej očiach. Stres, nepohoda, strach.
Základnou zásadou je byť uvoľnený. Ak sa veziem v aute s niekým cudzím, tak už z posedu a z toho, ako sa správa za volantom, sa dajú pekne odhadnúť jeho vodičské skúsenosti...

Odpovědět  |   | 
rrr  |  24. 07. 2014 15:54

Prej tri ctvrte na tri takhle se volant uz davno nedrzi.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  25. 07. 2014 12:31

Nevím co je k smíchu, nedrží se se za deset dvě

Odpovědět  |   | 
Lex DRUID  |  26. 07. 2014 05:00

Správně, drží se jednou rukou, protože druhou šteluju klimatizaci, navigaci, ladím rádio a řadím.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  26. 07. 2014 12:43

Jsi zjevně dlouholetý a velmi zkušeý řidič, můžeš nám začátečníkům prozradit, jak se má správně držet? Tipuji, že zápěstím levé ruky, nonšalantně přehozeným na "dvanácté", nebo ukazováčkem na "půl šesté", ne?

Odpovědět  |   | 
_sulcik_  |  28. 08. 2015 21:10

Loktama kolem půl šestý, protože na jedení paštiky potřebuju obě ruce :D

Odpovědět  |   | 
Zabiják  |  26. 07. 2014 16:20

Docela by mě zajímal ten ukázkovej posaz redaktora v něčem dostupnějším pro nás ostatní...třeba velorex! Po deseti km křeče v rukách,že by si neutřel ani bobana, vyskákanej jako péro z gauče a při dešti zaprasenej jako dobytek! Jo to se to mahruje! Alelůjááá

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  16. 08. 2014 22:24

Za zcela prioritní (dokonce i při kratších jízdách) považuji podepřená stehna. Po celé délce!
Není mnoho automobilů, které to umožňují. Když se svou výškou 180 (jak to dělají vyšší postavy, to vůbec nechápu) dám sedák tak, abych měl stehna položená, obvykle již musím mít nepohodlně kolmé opěradlo, abych vůbec dosáhnul na volant. Automobilů se seřizovatelnou délkou sedáku a výškou jeho přední hrany je hanebně málo.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 02. 2015 03:41

to jj ten posaz je velice dulezity.. viz v kabriu asi nepojedu jak vokurka nalepenej na celnm skle kdy jedu pohodicku pijanko a masiruju se, neplati pro m3 to je sportak tak clovek musi sedet jak je psano v clanko, jako buzerant

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 02. 2015 03:51

jo a malem bych zapomel na ridice nakladnich automobilu, tam je nastaveni min na hodinu, a je velice dulezite aby si ridic nastavil vse jak potrebujete, to vi ale kazdy profesionalni ridic. proto je lepsi kdyz jedno vozidlo nestrida dva ridice treba na tandemu na kamionu, to si clovek potom kurva zanadava co muto kdo kurva zas si to budu muset stelovat, proc do pici nekdo vubec s tim hejbe, kdyz neni stejnej jako ja!! velikost , vaha ,atd. s pozdravem vam preje tasmansky cert

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 02. 2015 03:53

tot tedy jste to tu rozebraly ty posazy a polehy opravdu do podrobna, bych vydal brozuru posazy ve vozech a jejich ridici

Odpovědět  |   | 
ja  |  28. 08. 2015 12:58

Pěkný. A teď by mě zajímalo jak se tohoto v běžném osobaku dosáhnout ? Pokud je sedačka takto serizena je velice často hlava narvana ve stropě. Výškové nastavení nepomáhá neb níže to nejde a vzadu pod sedacku uz nikdo nohy nedostane. Dále by mě zajímalo jak se ma sedět vzadu, když kromě MPV, některých kombi a kabrioletu je střecha enormně nízko ? Je tu článek o tom jak lidé nevyužívají výbavu, ale aby v autě bylo misto alespoň pro 4 lidi s výškou nad 190 cm to ne.

Odpovědět  |   | 
Vlasťa  |  28. 08. 2015 14:00

Největší problém mám (měřím 170), když si nastavím sedadlo i volant do správné polohy, ale pedály jsou v totálně šílené poloze. Myslím že neštelovatelné pedály jsou tím prvkem, který dělá ze správné polohy nepříjemné posezení. Potřeboval bych si změnit sklon pedálů, protože když si sednu do "správné" polohy, tak musím mít nohu pokrčenou v kontíku úplně na "max" když nemám sešlápnutý plynový pedál). Kvůli tomu si většinou dávám sedačku úplně dolů a více dozadu abych noha s podlahou svírala co nejmenší úhel (což způsobuje že nesedím tak jak bych měl). Seděl jsem už v hodně autech, ale zatím se mi nepoštěstilo sedět v nějakém, kde jsou štelovatelné i pedály, ale určitě bych to uvítal. Takové věci by se měly stát sandardní výbavou a to nemluvím o tom, že některé značky nedávají do stand. výbavy ani štelovatelný volant či výškově štelovatelnou sedačku řidiče. Přeju bezpečnou cestu.

Odpovědět  |   | 
chorosh  |  28. 08. 2015 14:23

souhlas - pedály článek neřeší - má se při pouštění pedálu jenom zdevat kotník, nebo se může oddalovat celá noha? Já to tiž nejsem schopen kotník ohnout tak, abych pedál úplně uvolnil.

Odpovědět  |   | 
will83  |  28. 08. 2015 18:25

Poloha "nakloněná buzna", levá ruka zkroucená na pozici 12:05, bílá kšiltovka, celé předloktí na loketce, laciná buchta na pozici spolujezdce, laciné hlíny, vylítaný, omlácený ale naleštěný passat, golf, octavia 1, často tuning ala čerpací stanice, TDI a mraky dýmu, jo a bez čipu to neeejeeedeee voe............jak časté.

Odpovědět  |   | 
Peta  |  28. 08. 2015 21:44

Zatím nikde jsem se nedočetl, zda je důležité při serizovani výšky sedadla a volantu brát v potaz uhel volantu(s airbagem) vůči řidiči.
Častokrát vídám, ze sedí s hlavou u střechy a volant mu trci témeř do oblasti břicha a hrudníku. Podle me krajně nepřístupné co do bezpečnosti. Airbag ve volantu by při aktivaci me vystřelit někde do oblasti obliceje popr hrudi. Nebo se mýlím?l
Nastavit si sedačku do kolmé polohy, znamena skoro přepadávat dopředu a neustále se zapirat o volant popr nozni operku. Pro někoho pohodlné a z teto pozice je schopny odjet závod WRC, někdo po 3minutach jízdy musí upravit sezení a popremysli, zda je možný ze takhle někdo jezdi...

Odpovědět  |   | 
Sparrow1  |  29. 08. 2015 20:04

A co teprve když žena řídí na zajíce a k tomu ma venusiny kuličky 😃

Odpovědět  |   | 
KubiSS  |  30. 08. 2015 13:20

Měřím přes dva metry ... nechci mluvit o tom, že u většiny aut mám volant mezi koleny a v některých mám kolena naražené natvrdo v palubce a jsem rád, že špičkama ovládám pedály. Poloha sedačky na kolmo .... to je pro mě nesmysl, musel bych si zlomit vaz, ale ani " v leže" není dobrá alternativa - chybí přehled o situaci kolem vozu (většinou vám sloupek hodně vadí ve výhledu do stran). Hledal jsem různé možnosti u spousty značek aut .... jediná značka co vyhovuje mé postavě je Mercedes (což ovšem nevyhovuje až tak mé peněžence), který se snaží o pohodlí řidiče (a mám už třetího , klas A, E, C).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro