I po faceliftu může mít Mercedes-Benz SL stále dvanáctiválec

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz SL 2016, Videa
  2. Mercedes-Benz SL 2016: Fotogalerie

Mercedes oficiálně představil modernizaci pro model SL. Novinky jsou více méně klasické, upravoval se design, interiér i technika. Dobrou zprávou ale budiž fakt, že i po faceliftu navzdory různým spekulacím zůstává v nabídce stále i verze s přeplňovaným dvanáctiválcem.

Prohlédněte si upravený Mercedes-Benz SL na prvních fotkách

Prohlédněte si upravený Mercedes-Benz SL na prvních fotkách

Omlazený Mercedes-Benz SL prodělal změnu designu, přičemž výsledek ze všeho nejvíce připomíná AMG GT. Kromě přepracované přední části se měnily také obvyklé věci typu nabídky barev karoserie nebo design litých kol. Do interiéru se nově nastěhovala přepracovaná horní část palubní desky, jiný je i volant, přístrojový štít a přibylo třeba ambientní osvětlení nabízející tři různé barvy.

Mercedes-Benz SL 400: méně objemu, více výkonu

Mercedes-Benz SL 400: méně objemu, více výkonu

Změn se dočkala rovněž střecha, se kterou mohou zákazníci manipulovat do rychlosti 40 km/h. Protože se střecha skládá do zavazadelníku, je v něm umístěna dělící přepážka. Ta nově dostala automatické ovládání, což znamená, že v případech, kdy je střecha složená a přepážka je tedy v dolní poloze, přičemž vy střechu nasadíte na auto, se přepážka automaticky posune do horní polohy. Stejně to funguje i naopak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Upravený design Mercedesu SL sluší. V nabídce motorizací najdete jeden šestiválec, dva osmiválce a zůstal i dvanáctiválec s výkonem 630 koní

SL pak může mít ve výbavě také systém Active Body Control, který vylepšuje chování vozu v zatáčkách a který umožňuje snížit podvozek o 13 mm při vyšších rychlostech nebo naopak zvýšit světlou výšku o 5 cm, pokud budete překonávat se svým SL nějaké nerovnosti.

Nabídka motorizací obsahuje verze SL 400, SL 500, SL 63 a SL 65. Šestiválcový základ SL 400 posílil v rámci faceliftu o 25 kW (35 k) a 20 Nm, takže teď nabízí 270 kW (367 k) a 500 Nm. Vrcholem u tohoto modelu stále zůstává provedení s přeplňovaným dvanáctiválcem, které disponuje parametry 463 kW (630 koní) a 1000 Nm. Akcelerace na 100 km/h proběhne za čtyři sekundy a maximální rychlost činí 250 km/h, což je samozřejmě dílo omezovače. Za příplatek můžete jet až 300 km/h. Standardem je devítistupňová automatická převodovka.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Na své si po faceliftu přijdou také zájemci o různé bezpečnostní asistenty. SL umí automaticky brzdit, sledovat mrtvý úhel, držet vůz v jízdních pruzích, sám zaparkovat a nechybí ani výborně pracující adaptivní diodové světlomety. K dispozici zákazníkům by měla být tato novinka začátkem příštího roku.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz SL 2016, Videa
  2. Mercedes-Benz SL 2016: Fotogalerie
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků