fotek mraky...ani jedna zezadu... ne zebych si to neumel vygooglit, ale duvod postradam... asi take novinari uznavaji ze prdel nove corsy je proste hnusna... a zadnej packet to nezmeni
Předek z Adama, zadek z Astry a jako celek to nefunguje. To samé interiér. Pro mě osobně je nová Corsa velké zklamání.
Pravda ze predchozi generace vypadala lepe....no ale fotky a realita....mozna je to v realu fajn...ale na fotkach mi to take prijde moc splacene...
Paket OPC Line pro exteriér a interiér je v nabídce pro různé typy Opelů již léta a vždy se jedná 'jen' o optický tuning. Obdobnou možnost optických paketů (Monte Carlo) má i Škoda. Nabídka motorů je při náběhu výroby vždy omezená, později přibude sportovní verze 1.4 Turbo 110 kW (v podstatě nástupce Corsy GSi) dále jsou v plánu dvě verze nového motoru 1.6 CDTI. Mimochodem i základní nabídka motorů u nové Corsy je zcela srovnatelná s konkurencí.
Nástupce GSi s 1.4? Kuwa proč? Co je dozádele nutí tam strčit menší objem, když mají k dispozici 1.6 SIDI? To byl před 4 lety jeden z hlavních důvodů, proč jsem do GSi šel, páč konkurence jela už v té době na foukaných 1.4. Každá automobilka by si měla uvědomit, že nestačí nabízet to, co má konkurence. Pokud si chce udržet zákazníka, respektive nalákat nového nebo dokonce přetáhnout, tak musí nabídnout něco navíc, nějakou přidanou hodnotu. Ne, oni udělají přesný opak. Z výhody udělají nevýhodu.
Za vše může EU a její nesmyslné emisní limity, které jsou rok od roku přísnější. Downsizing je důsledek snahy automobilek vejít se do úřednických EU tabulek. Ostatně generální ředitel Opelu již tyto obtížně plnitelné EU limity několikrát ostře kritizoval.Ve středním mainstreamu to bude ještě horší- zmizí šestiválce a naopak přibudou hybridní verze.BTW: Nová Astra K OPC bude mít údajně 1.6 SIDI Turbo s cca. 300 k a nová Insignia B OPC bude mít 2.0 SIDI Turbo s výkonem kolem 400 k.
Chápu, ale zrovna emisní limity v tomto konkrétním případě neobstojí. Je to o celkové filosofii automobilky. Emise se berou za celou produkci a verze OPC, potažmo GSi, z toho celku tvoří jednotky %. V tomto případě musí být automobilka nekompromisní a emisní limity musí jít stranou. Ty ať si pořeší v tom 9?% zbytku, aby to nakonec dalo to nesmyslné číslo z EU tabulky. Jakmile se toto začne promítat i do TOP produktů, tak to dopadne přesně tak, jak jsem psal. Z výhody se stane nevýhoda a já už si novou verzi prostě nekoupím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.