I nový Opel Corsa dostal výbavu OPC line

Opel nabízí balíček OPC line pro ty zájemce o novou Corsu, kterým přijde přeci jen moc podobná té předchozí. Automobilka ale už během představení modelu přiznala, že se rozhodla především pro úpravu podvozku, interiéru a motorů, než aby vyplýtvala energii (a peníze) jen na nový design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nečekejte upravený podvozek, ostřejší brzdy nebo snad silnější motory. Změny na výbavě OPC line jsou pouze kosmetické

Výbava OPC line pro nový Opel Corsa obsahuje, jak už jste si asi mohli všimnout na fotkách z autosalonu v Paříži, přední i zadní spoiler, rozšířené prahy, černá kola i zrcátka a chromovanou koncovku výfuku. Do interiéru je možné objednat také prvky OPC samostatně: kožený volant s plochým spodkem, koženou hlavici řadící páky, chromované pedály a podle libosti barevné provedení potahů a přístrojové desky.

Opel Commodore C (1982) nás odvezl proti proudu času

Opel Commodore C (1982) nás odvezl proti proudu času

Pokud se ptáte, co se děje s motory, tak vás zklameme. Všechny pohonné jednotky jsou neupravené, takže pro více výkonu si musíte počkat na sériové provedení Corsa OPC, které má už brzy dorazit. Zatím nejsilnější motorizací je nový přeplňovaný tříválec 1.0 SIDI, který má výkon 85 kW (115 koní). Paradoxně je tak silnější než stará přeplňovaná čtrnáctistovka, která nabízí maximálně sto koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků