I Michael Schumacher jezdil autobusem. Luxusní Iveco je nyní na prodej

Aukční dům Bonhams připravuje aukci, ve které se bude mimo jiné prodávat také autobus, který byl původně vyroben pro stáj F1 Scuderia Ferrari

Kromě desetiválcových monopostů vznikl v roce 2001 pro tým Scuderia Ferrari také speciální obytný autobus Iveco Domino Orlandi. Během následujících čtyř let ho využívali piloti týmu Michael Schumacher a Rubens Barichello společně s dalšími členy závodního týmu.

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ve dvanáct metrů dlouhém autokaru byly původně dva samostatné apartmány. Ve výbavě nechyběla LCD televize, pracovní stůl s počítačem, k dispozici byl satelitní telefon a připojení k internetu.

Tehdejší podoba interiéru se však nedochovala. Současný majitel, který vozidlo vlastní od roku 2009, ho totiž nechal přebudovat. Nyní se uvnitř autobusu nachází luxusní dvoulůžko, koupelna s keramickým vybavením, o tepelnou pohodu se stará nezávislé topení a klimatizace. Lze také využívat domácí kino Bose. To vše i mimo civilizaci, protože naftový generátor zajistí výrobu potřebné elektrické energie.

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

Vozidlo pohání dieselový motor s výkonem 380 koní, který je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Nemá ještě najeto ani devadesát tisíc kilometrů. Celkový stav majitel popisuje jako dobrý.

Aukční dům Bonhams, který vůz nabídne zájemcům v únorové aukci v Paříži, předpokládá, že prodejní cena by měla dosáhnout částky v rozmezí mezi 125 a 150 tisíci eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 71 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků