I Michael Schumacher jezdil autobusem. Luxusní Iveco je nyní na prodej

Aukční dům Bonhams připravuje aukci, ve které se bude mimo jiné prodávat také autobus, který byl původně vyroben pro stáj F1 Scuderia Ferrari

Kromě desetiválcových monopostů vznikl v roce 2001 pro tým Scuderia Ferrari také speciální obytný autobus Iveco Domino Orlandi. Během následujících čtyř let ho využívali piloti týmu Michael Schumacher a Rubens Barichello společně s dalšími členy závodního týmu.

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ve dvanáct metrů dlouhém autokaru byly původně dva samostatné apartmány. Ve výbavě nechyběla LCD televize, pracovní stůl s počítačem, k dispozici byl satelitní telefon a připojení k internetu.

Tehdejší podoba interiéru se však nedochovala. Současný majitel, který vozidlo vlastní od roku 2009, ho totiž nechal přebudovat. Nyní se uvnitř autobusu nachází luxusní dvoulůžko, koupelna s keramickým vybavením, o tepelnou pohodu se stará nezávislé topení a klimatizace. Lze také využívat domácí kino Bose. To vše i mimo civilizaci, protože naftový generátor zajistí výrobu potřebné elektrické energie.

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

Vozidlo pohání dieselový motor s výkonem 380 koní, který je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Nemá ještě najeto ani devadesát tisíc kilometrů. Celkový stav majitel popisuje jako dobrý.

Aukční dům Bonhams, který vůz nabídne zájemcům v únorové aukci v Paříži, předpokládá, že prodejní cena by měla dosáhnout částky v rozmezí mezi 125 a 150 tisíci eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků