I Michael Schumacher jezdil autobusem. Luxusní Iveco je nyní na prodej

Aukční dům Bonhams připravuje aukci, ve které se bude mimo jiné prodávat také autobus, který byl původně vyroben pro stáj F1 Scuderia Ferrari

Kromě desetiválcových monopostů vznikl v roce 2001 pro tým Scuderia Ferrari také speciální obytný autobus Iveco Domino Orlandi. Během následujících čtyř let ho využívali piloti týmu Michael Schumacher a Rubens Barichello společně s dalšími členy závodního týmu.

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ve dvanáct metrů dlouhém autokaru byly původně dva samostatné apartmány. Ve výbavě nechyběla LCD televize, pracovní stůl s počítačem, k dispozici byl satelitní telefon a připojení k internetu.

Tehdejší podoba interiéru se však nedochovala. Současný majitel, který vozidlo vlastní od roku 2009, ho totiž nechal přebudovat. Nyní se uvnitř autobusu nachází luxusní dvoulůžko, koupelna s keramickým vybavením, o tepelnou pohodu se stará nezávislé topení a klimatizace. Lze také využívat domácí kino Bose. To vše i mimo civilizaci, protože naftový generátor zajistí výrobu potřebné elektrické energie.

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

Vozidlo pohání dieselový motor s výkonem 380 koní, který je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Nemá ještě najeto ani devadesát tisíc kilometrů. Celkový stav majitel popisuje jako dobrý.

Aukční dům Bonhams, který vůz nabídne zájemcům v únorové aukci v Paříži, předpokládá, že prodejní cena by měla dosáhnout částky v rozmezí mezi 125 a 150 tisíci eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků