I Michael Schumacher jezdil autobusem. Luxusní Iveco je nyní na prodej

Aukční dům Bonhams připravuje aukci, ve které se bude mimo jiné prodávat také autobus, který byl původně vyroben pro stáj F1 Scuderia Ferrari

Kromě desetiválcových monopostů vznikl v roce 2001 pro tým Scuderia Ferrari také speciální obytný autobus Iveco Domino Orlandi. Během následujících čtyř let ho využívali piloti týmu Michael Schumacher a Rubens Barichello společně s dalšími členy závodního týmu.

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ferrari 812 Superfast: Nástupce f12 má větší a výkonnější dvanáctiválec!

Ve dvanáct metrů dlouhém autokaru byly původně dva samostatné apartmány. Ve výbavě nechyběla LCD televize, pracovní stůl s počítačem, k dispozici byl satelitní telefon a připojení k internetu.

Tehdejší podoba interiéru se však nedochovala. Současný majitel, který vozidlo vlastní od roku 2009, ho totiž nechal přebudovat. Nyní se uvnitř autobusu nachází luxusní dvoulůžko, koupelna s keramickým vybavením, o tepelnou pohodu se stará nezávislé topení a klimatizace. Lze také využívat domácí kino Bose. To vše i mimo civilizaci, protože naftový generátor zajistí výrobu potřebné elektrické energie.

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

U Shellu spočítali, o kolik jejich palivo pomohlo zrychlit Ferrari F1

Vozidlo pohání dieselový motor s výkonem 380 koní, který je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Nemá ještě najeto ani devadesát tisíc kilometrů. Celkový stav majitel popisuje jako dobrý.

Aukční dům Bonhams, který vůz nabídne zájemcům v únorové aukci v Paříži, předpokládá, že prodejní cena by měla dosáhnout částky v rozmezí mezi 125 a 150 tisíci eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků