I Mazda má své dny

Společnost Auto Palace Praha, k.s. rozeběhla novou reklamní kampaň „I Mazda má své dny“, která je soustředěna na všechny vozy z portfolia značky Mazda. Zákazník může v době od 1. do 30.9. 2005 získat bonus až 70 tis. Kč.

V době od 1. do 30. 9. 2005 může zákazník získat bonus až ve výši 70 000 Kč!

když ve výše uvedené době zakoupí jakýkoliv)* vůz Mazda, získá zákazník jeden z následujících atraktivních dárků dle vlastního výběru:

    • příslušenství k vozu v hodnotě 50 000 Kč

    • plazmový TV Panasonic s úhlopříčkou 94 cm

    • notebook Compaq nc6121

    • GPS navigační systém Garmin Street Pilot

    • nebo horské kolo Author Vision

A navíc při koupi vozu na Mazda Leasing, získá zákazník ještě další bonus ve výši 20 000 Kč.

 

Pozn.: )* nabídka platí pro všechny vozy zakoupené od 1. do 30. září 2005 a převzaté do konce roku 2005. Leasingový bonus platí pro vozy převzaté do 30. listopadu t.r. U modelu Mazda2 je dárkem pouze příslušenství v hodnotě 15 000 kč a leasingový bonus činí 10 000 Kč.

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Doporučujeme

Články odjinud