I Mazda má své dny

Společnost Auto Palace Praha, k.s. rozeběhla novou reklamní kampaň „I Mazda má své dny“, která je soustředěna na všechny vozy z portfolia značky Mazda. Zákazník může v době od 1. do 30.9. 2005 získat bonus až 70 tis. Kč.

V době od 1. do 30. 9. 2005 může zákazník získat bonus až ve výši 70 000 Kč!

když ve výše uvedené době zakoupí jakýkoliv)* vůz Mazda, získá zákazník jeden z následujících atraktivních dárků dle vlastního výběru:

    • příslušenství k vozu v hodnotě 50 000 Kč

    • plazmový TV Panasonic s úhlopříčkou 94 cm

    • notebook Compaq nc6121

    • GPS navigační systém Garmin Street Pilot

    • nebo horské kolo Author Vision

A navíc při koupi vozu na Mazda Leasing, získá zákazník ještě další bonus ve výši 20 000 Kč.

 

Pozn.: )* nabídka platí pro všechny vozy zakoupené od 1. do 30. září 2005 a převzaté do konce roku 2005. Leasingový bonus platí pro vozy převzaté do 30. listopadu t.r. U modelu Mazda2 je dárkem pouze příslušenství v hodnotě 15 000 kč a leasingový bonus činí 10 000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků