I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

Už jsme tu měli několik čínských kopií. Tentokrát to odnesl malý hatchback Kia Picanto, který byl okopírován značkou Yogomo. Pod kapotou je elektromotor o výkonu 7,5 nebo 13 kW podle přání zákazníka. Maximální rychlost je pouze 60 km/h a dojezd na jedno nabití činí až 160 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ne, to není Kia Picanto. To je opravdu čínská kopie od automobilky Yogomo. Na rozdíl od evropského Picanta je ale čínské auto výhradně elektromobil

Na stránkách výrobce Yogomo se toho o novém modelu 330 moc nedočteme. Slabší verze je poháněna olověnými akumulátory s kyselinou, silnější pak má modernější lithium-iontové akumulátory.

Yema F16 Mustang E-Taxi: kopie Audi A4 s elektromotorem

Yema F16 Mustang E-Taxi: kopie Audi A4 s elektromotorem

Zatímco originální Kia Picanto je dlouhá 3595 mm, čínská kopie je o 14,5 cm kratší. Má ale stejný 2385mm rozvor.

Yogomo 330, jak se tahle čínská kopie jmenuje, dostane v základu parkovací senzory, dálkově ovládané centrální zamykání, posilovač brzd, posilovač řízení, klimatizaci a zábavní systém s dotykovým displejem. Zákazníci také určitě využijí daňovou pobídku na nákup elektromobilu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků