I Lada Niva může dostat zajímavý tuning. Tahle má šestiválec a 289 koní

Důkladně přepracovaná ruská auta jsme tu měli už několikrát, teď můžeme přidat další. Konkrétně se jedná o Ladu Niva, která vyměnila svou původní benzinovou sedmnáctistovku za poněkud výkonnější řadový šestiválec. 

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Zajímavě vypadající stroj používá šestiválec 2JZ-GTE o objemu tří litrů navíc doplněný o systém přeplňování. Jeho parametry jsou 213 kW (280 k) a 427 Nm. Mimochodem sériová Niva má 61 kW (83 k) a 127,5 Nm. Šestiválec spolupracuje s automatickou převodovkou převzatou z Toyoty Supra. 

Rapid V6,  Žiguli WRX STi, Zastava V8 a další auta s vyměněnými motory

Rapid V6,  Žiguli WRX STi, Zastava V8 a další auta s vyměněnými motory

Ze stejného modelu se na tuhle Nivu nastěhovalo také přední odpružení a brzdy, zadní odpružení má pro změnu původ v Jaguaru XJ6. Co taková Niva dokáže, to naznačují přiložená videa. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků