I Lada Niva může dostat zajímavý tuning. Tahle má šestiválec a 289 koní

Důkladně přepracovaná ruská auta jsme tu měli už několikrát, teď můžeme přidat další. Konkrétně se jedná o Ladu Niva, která vyměnila svou původní benzinovou sedmnáctistovku za poněkud výkonnější řadový šestiválec. 

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Zajímavě vypadající stroj používá šestiválec 2JZ-GTE o objemu tří litrů navíc doplněný o systém přeplňování. Jeho parametry jsou 213 kW (280 k) a 427 Nm. Mimochodem sériová Niva má 61 kW (83 k) a 127,5 Nm. Šestiválec spolupracuje s automatickou převodovkou převzatou z Toyoty Supra. 

Rapid V6,  Žiguli WRX STi, Zastava V8 a další auta s vyměněnými motory

Rapid V6,  Žiguli WRX STi, Zastava V8 a další auta s vyměněnými motory

Ze stejného modelu se na tuhle Nivu nastěhovalo také přední odpružení a brzdy, zadní odpružení má pro změnu původ v Jaguaru XJ6. Co taková Niva dokáže, to naznačují přiložená videa. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků