I Hyundai i30 N Performance může být schopné závodní auto. Jeli jsme 4H Most, někdy stačí pospíchat pomalu

4 komentáře

David
20. února • 18:00

Ten Korejský Hnůj žere i trávu kolem silnice🤣🤣🤣

Anonymizovaný
19. února • 9:08

Pokud ty seriove brzdy umoznily jet 3 hodiny bez “omezeni” resp s mirne defenzivni strtegii dle casu a infa, tak je to palec nahoru pro ne. Bez ohledu jak skoncily na konci. Jasne jet na krev vydrzi prd no. Ale proc ne. Zabava za par korun.

Petr Doupal (Doupik)
19. února • 14:16

To jo, velmi solidní výdrž. Navíc výměna předku zadku destičky kotoučce u Nka stojí bratru do 20 tisíc.
Mě na autu z profilovky vydrží na okruhu brzdy cirka hodinu a půl, a výměna stojí cirka 50 tisíc. Takže Hyundai má náklady na brzdy cirka 6 tisíc za hodinu, já 35 :-D.

Anonymizovaný
19. února • 15:44

Ja ty svoje asi na okruhu takto neotestuju ale myslim ze by vydrzely mozna podobne

Doporučujeme

Články odjinud