Hyung Cheong Kim jmenován novým prezidentem Hyundai Motor Europe

Novým prezidentem a CEO společnosti Hyundai Motor Europe byl jmenován Hyung Cheong Kim. Bude zodpovědný za naplňování obchodní vize společnosti, vedení manažerského týmu v evropském ústředí společnosti a řízení 30 zemí v regionu
Hyung Cheong  Kim jmenován novým prezidentem Hyundai Motor Europe

Nový prezident  přebírá agendu od Byung Kwon Rhima, který přechází do Hyundai Motor Company v Soulu, kde bude působit  na pozici ředitele mezinárodního prodeje. Nový prezident Hyung Cheong Kim pracuje v Hyundai Motor Company již 29 let a před jmenování do nové pozice byl členem globálního managementu řídícího aktivity Hyundai v USA a Kanadě.

„Pod vedením Byung Kwon Rhima se Hyundai v Evropě podařil významný kvalitativní posun. O to je pro mě větší ctí nyní převzít péči o naše aktivity v Evropě. Těším se na úzkou spolupráci s našimi týmy a obchodními partnery a doufám, že se nám podaří neustále zlepšovat vnímání značky Hyundai. Rád bych přispěl k dalšímu prohlubování pozitivních zkušeností zákazníků se značkou Hyundai a udržel náš růst napříč evropskými trhy," představil své cíle nastupující prezident Hyundai Motor Europe Hyung Cheong Kim.,

Společnost Hyundai dosáhla v Evropě v průběhu prvního čtvrtletí roku 2015 svého dosud nejlepšího výsledku, když se prodeje značky zvýšily o 9,7 % na 119.855 vozů.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků