Hyundaj nebo Hjondé? Jak se ti Korejci vlastně jmenují

Hyundaj nebo Hjondé? Jak se ti Korejci vlastně jmenují

Od poloviny letošního roku se korejská automobilka u nás začala „představovat“ trochu jinak, dosti dramaticky proměnila výslovnost slova Hyundai. Mnohému jistě vrtalo hlavou, proč k tomu došlo. Nyní to ale bude jasnější. Dostali jsem totiž vyjádření přímo od Miloše Adámka, představitele automobilky v ČR: 

 1.    Značka Hyundai je nejdynamičtěji rostoucí automobilovou značkou na světě. S touto expanzí a razantním nárůstem obliby produktů i služeb Hyundai u nových a nových zákazníků souvisí také nutnost vnímat značku jednotně na celém světě, včetně sjednocené výslovnosti názvu značky. Je běžné, že při stanovení správné výslovnosti jakékoliv značky se vychází z výslovnosti v zemi původu. A správná korejská výslovnost slova Hyundai je „Hjondé“(znamená moderní). 

2.    V polovině roku 2011 došlo celosvětově ke změně komunikační strategie značky Hyundai (Hyundai - New Thinking, New Possibilities) a při této příležitosti jsme v České republice také začali používat správnou výslovnost slova Hyundai.

  • Česká republika díky přítomnosti výrobního závodu hraje v evropské strategii Hyundai klíčovou roli.
  • Česká republika je tedy také logicky prvním evropským trhem, na kterém se název značky Hyundai vyslovuje správně.
  • Je možné, že někteří zákazníci mají pocit, že znali starý „Hyundaj“. Správná výslovnost názvu značky „Hjondé“ tedy i akusticky odděluje současnou neporazitelnou sílu nabídky produktů a služeb Hyundai od dosud přetrvávajícího mylného dojmu z let dávno minulých.
     
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků