Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

17 komentářů

JA-NE
30. října • 10:25
Tekmot
30. října • 19:59

Jó kuny... to jsou svině. Všechno rozkoušou. 🐭
Jinak, pro tak obrovský konglomerát je ta ztráta nicotná.

Jezdec
28. října • 19:57

Hyundai je na podobné dráze jako samsung.

mirekst
28. října • 6:58

Z meho pohledu na design karoserie noveho Hyundaie i20 vyplyva, ze se v Hyundai pilne ucili u konkurence a opet opisovali aktualni trendy....
Kapota motoru silne pripomina Skodovky, profilovany bok auta je mix Skodovky a Seatu, zadek pripomina Ibizu. Celkovy tvar se od predchozi generace, ktera mela tezkopadny design ala MPV, odlehcil a zaradil se do klasickych tvaru evropskych malych hatchbaku.
Interier, bohuzel pro i20, v nicem nevynika, naopak je pro moje oko drazkovana cast pristrojove desky pred spolujezdcem nevzhledna, nemluve o tom, ze jakakoliv drazka v aute je lehatkem pro vsudypritomny prach.
Shrnuto - nova i20 neodpovida nadnesenemu titulku. V soucasne dobe uz je hotova nova Fabia, takze se od i20 nebudou muset ve Skodovce nicemu ucit.
A muj osobni zaver - nova i20 je trochu slabsim konkurentem soucasneho Pola a dobrym konkurentem soucasne Ibize. Myslím si ale, ze na budouci Fabii bude opet ztracet...

kokot
28. října • 10:50

ty woe ty si fakt nech vyměnit mozek škodovkoburane

.
28. října • 11:27

Někomu ten jeho nick opravdu sedne.

WRC Fabia R2 TwinCharger
27. října • 16:00

Pisu si.. Dalsi adept na vyucni listine;-)

Jsi ty.
28. října • 6:06

:-D

Andy
27. října • 15:26

Já zůstanu věrný VW Golf. Sizeny auta nejsou pro mě, kdyby nedej Bože došlo k velké havárii raději budu sedět ve VW a ne v asijské autě.

Allamarein
27. října • 19:08

V kontextu toho, jak je poslední dvě generace Golf ošizeným autem to vyzní fakt vtipně.

Michal2
27. října • 17:12

Hyundai v Euro NCAP si nevede špatně.Je ale pravda že tím projde i Dacia a při reálných nehodách vypadá jak zmáčklá plechovka od piva :/ .Ha i I20 začíná u 500tisíc když chcete nejsilnější motor spolu s automatem.

TraktorDrnčíInside
27. října • 10:22

Hundai je teď ve kvartální ztrátě skoro 7 miliard Kč kvůli nízké kvalitě svých motorů. Nevíte jaké to jsou?

Gouda
27. října • 13:19

Je to hlavně kvůli požárům aut v USA. Chytají tam ty silnější benzínové motory, už je několik desítek případů. Taky jim hoří elektrická Kona, ale to je spíš problém Asie. Auta s těmi benzíny 1.4-1.6 litru a nafty jsou v EU v poho. Každopádně korejci mají teď velký problém, protože pokud jim padne odbytiště v USA, tak to budou velmi špatně rozdýchávat. EU jim totiž moc nenese - trefili to s Tucsonem, ale i30 ( a bude nejspíš prý bez nástupce), těch jejich velkých SUV se moc neprodá, tedy ne tolik jako ve státech... Tak aby neskončile tu ofenzívu tak rychle jak ji začali.

Chytrák
27. října • 11:06

Když je hlava prázdná... :-D

LOL2000
27. října • 8:36

Společně s polem. :-O :-D:-D

Chytrák
27. října • 11:05

Spolu s polem pak patří mezi nejuniverzálnější a nejpropracovanější malé vozy.Konkurenti v čele s polem umějí nabídnout kvalitnější a na dotyk příjemnější obkladyAutor je zřejmě JéZéDák. :-D

Doporučujeme

Články odjinud